سپاهان باتری

نمایندگی سپاهان باتری

کارخانه سپاهان باتری از قدیمی ترین و معتبر ترین کارخانه های تولید باتری در ایران و خاورمیانه در بخش خصوصی است. این کارخانه در سال ۱۳۷۸ در شهر اصفهان فعالیت خود را شروع کرد و از همان ابتدا سعی بر تولید باتری های با کیفیت داشت تا بتواند رضایت مشتریان خود را کسب کند و در این زمینه بسیار خوش درخشیده است و سابقه درخشانس را برای خود به ارمغان آورده است.

امداد باتری کهن ، به عنوان نماینده رسمی کارخانه سپاهان باتری در شهر تهران، با بیش از ده سال سابقه درخشان در ارائه خدمات و فروش باتری موفق به کسب رضایت مشتریان عزیز در طی فعالیت خود شده است. تیم کارشناسی امداد باتری کهن آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است و همیشه برای حل مشکلات باتری خودرو شما در کمترین زمان، خود را به محل حضور شما و خودروتان می رسانند.

۰۳.۰۱.۲۶ : باتری خودرو جزء حیاتی سیستم الکتریکی خودرو بوده و نمی توان اهمیت آن را نادیده گرفت. وظیفه اصلی باتری خودرو تامین نیروی اولیه مورد نیاز برای راه اندازی موتور است. بدون باتری کارکرده، ماشین شما روشن نشده و شما را سرگردان می کند. باتری سپاهان که برای خودرو تهیه می کنید، علاوه بر روشن کردن موتور، اجزای مختلف الکتریکی مانند چراغ‌ها، رادیو، تهویه مطبوع و شیشه‌های برقی را در زمان خاموش یا بی‌حرکت بودن موتور تامین کرده و کارکرد قابل اعتماد این سیستم ها را تضمین می کند. باتری به عنوان یک تثبیت کننده برای سیستم الکتریکی عمل می کند، نوسانات ولتاژ را جذب کرده و از آسیب به قطعات حساس الکترونیکی جلوگیری می کند.

 

خرید باتری از سپاهان باتری

برای آنکه بتوانید با کیفیت ترین و مناسب ترین باتری را برای خودرو خود خریداری کنید، می توانید از نمایندگی سپاهان باتری اقدام به خرید باتری کنید، زیرا کارخانه سپاهان باتری، باتری های تولید روز خود را با بالاترین سطح کیفیت فقط و فقط در اختیار نمایندگان خود در سراسر کشور ایران قرار می دهد. با خرید باتری از سپاهان باتری ، می توانید باتری ای تهیه کنید که دارای سطح کیفیت بالا، تکنولوژی تولید به روز و مطابق با استاندارد های جهانی باشد و دارای بهترین عملکرد بر روی خودروتان باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید باتری سپاهان ، با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان فروش شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

۱۲.۱۹ : باتری خودرو ممکن است به دلایل مختلفی از بین رفته یا از کار بیفتد و شما نیاز به خرید باتری سپاهان جدید پیدا کنید ، از جمله این دلایل :

سن : باتری‌های خودرو بسته به عواملی مانند استفاده، آب و هوا و نگهداری، عمر محدودی دارند که معمولاً بین ۲ تا ۳ سال متغیر است. با افزایش سن باتری، توانایی آن برای نگه داشتن شارژ کاهش یافته و در نهایت منجر به خرابی می شود.

تخلیه عمیق : تخلیه عمیق مکرر، که در آن باتری به میزان قابل توجهی تخلیه می شود، می تواند طول عمر آن را کاهش دهد. این ممکن است در صورتی رخ دهد که لوازم جانبی الکتریکی در هنگام کار نکردن موتور روشن باقی بمانند یا اگر باتری به درستی نگهداری نشود.

شارژ بیش از حد : شارژ بیش از حد، که می تواند به دلیل معیوب بودن دینام یا تنظیم کننده ولتاژ رخ دهد، می تواند باعث داغ شدن بیش از حد باتری و تبخیر الکترولیت آن شود که منجر به کاهش عمر باتری و در نهایت خرابی می شود.

۱۲.۲۱ : هزینه خرید باتری خودرو بسته به عوامل مختلفی از جمله برند، اندازه، مشخصات و اینکه آیا باتری نو یا تعمیر شده خریداری می کنید، می تواند متفاوت باشد. عوامل موثر بر هزینه عبارتند از:

نوع باتری: انواع مختلف باتری‌ها، مانند سرب اسید، (AGM) و لیتیوم یون، با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. سپاهان باتری تولید کننده باتری های سرب اسیدی با کیفیت در بازار است که باتری های درجه یک خود را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کند.

برند: برندهای معروف به دلیل شهرت کیفیت و قابلیت اطمینان ممکن است قیمت های بالاتری داشته باشند.

مشخصات: باتری هایی با (CCA) یا ظرفیت ذخیره (RC) ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

گارانتی: باتری‌هایی که ضمانت‌های طولانی‌تری دارند، اغلب دارای قیمت بالاتری هستند.

نصب: اگر برای نصب حرفه ای هزینه می کنید، این هزینه نیز باید در نظر گرفته شود.

مهم است که ارزش کلی و کیفیت باتری را به جای هزینه اولیه در نظر بگیرید. باتری‌های ارزان‌تر ممکن است عمر طولانی نداشته باشند یا عملکرد لازم را ارائه ندهند، در نتیجه تعویض‌های مکرر و آسیب احتمالی به سیستم الکتریکی خودروی شما انجام شود. علاوه بر این، عواملی مانند پوشش گارانتی و پشتیبانی خدمات مشتری نیز باید هنگام تعیین مقرون به صرفه بودن خرید باتری در نظر گرفته شوند.

 

۹۱۳ ۷۲– ۰۲۱

قیمت باتری سپاهان

قیمت باتری سپاهان خودرو خود را در برند های متفاوت می توانید در سایت امداد باتری مشاهده کنید. قیمت های ثبت شده در سایت ما، مناسب ترین قیمت های سطح بازار است که طبق مصوبات کارخانه سپاهان باتری با احتساب دریافت باتری کهنه هم آمپر است، به این معنا که اگر باتری کهنه هم آمپر را به نمایندگی تحویل ندهید، مبلغی به ازای هر آمپر به قیمت فاکتور شما اضافه می شود. برای اطلاع از قیمت باتری سپاهان خودرو خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کنید. برای تماس با کارشناسان ، همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۹ شب کارشناسان در خدمت شما خواهند بود.

۰۳.۰۲.۱۶ : کیفیت و ساخت باتری می تواند بر طول عمر و قیمت آن تأثیر بگذارد. انتخاب یک باتری با کیفیت بالا و برند معتبر و اطمینان از نصب صحیح می تواند به اطمینان خاطر بیشتر کمک کند. به طور کلی، طول عمر باتری سپاهان بسته به این عوامل می تواند از ۲ تا ۳ سال یا بیشتر متغیر باشد. برای جلوگیری از خرابی های غیرمنتظره، ضروری است که به طور منظم وضعیت باتری را کنترل کرده و قبل از از کار افتادن کامل، نسبت به تعویض آن اقدام کنید. اگر در مورد وضعیت باتری ماشین خود مطمئن نیستید، آن را توسط یک مکانیک حرفه ای یا مرکز خدمات خودرو تست کنید. آنها می توانند سلامت آن را ارزیابی کرده و در صورت لزوم جایگزینی را توصیه کنند.

تعویض باتری در نمایندگی سپاهان

۱۱.۲۴ : یکی از نگرانی های مشتریان عزیز امداد باتری کهن به هنگام خرید باتری خودرو خود، تعویض و نصب باتری جدید است، اما امداد باتری کهن جای هیچ نگرانی ای را برای شما باقی نگذاشته و تعویض باتری سپاهان را در سطح شهر تهران به صورت رایگان برای شما انجام می دهد. ارسال باتری سپاهان نیز توسط کارشناسان ما به صورت رایگان انجام می شود. توجه داشته باشید که باتری خودرو از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و هرگز به صلاح نیست که تعویض باتری توسط یک شخص نا بلد انجام شود، زیرا ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را هم به شخص و هم به خودرو برساند. کارشناسان در تجریش ، پونک ، نارمک ، تهران پارس ، هروی ، پاسداران و سایر مناطق تهران ، در سریع ترین زمان تعویض باتری خودرو شما را انجام خواهند داد.

۱۲.۲۲ : به طور کلی، باتری های سرب اسیدی خودرو از طریق واکنش های شیمیایی بین صفحات سربی و الکترولیت اسید سولفوریک برای ذخیره و آزادسازی انرژی الکتریکی عمل می کنند. آنها اجزای ضروری سیستم های الکتریکی خودرو هستند که قدرت راه اندازی قابل اعتماد و انرژی الکتریکی کافی را برای عملکردهای مختلف خودرو برای مدت محدودی فراهم می کنند. تعمیر و نگهداری منظم و استفاده صحیح می تواند به به حداکثر رساندن طول عمر و عملکرد باتری های سپاهان باتری کمک کند.
باتری دارای اتصالات ترمینال مثبت (+) و منفی (-) است که معمولاً از سرب یا آلیاژ سرب ساخته می شوند. این ترمینال‌ها اتصالات الکتریکی را برای سیستم الکتریکی خودرو فراهم کرده و به باتری اجازه می‌دهند تا انرژی را برای راه‌اندازی موتور و کارکرد اجزای الکتریکی در زمان غیر فعال بود دینام ارائه دهد. یک باتری سرب اسیدی معمولی خودرو دارای ولتاژ اسمی ۱۲ ولت است، با این حال، ولتاژ واقعی می تواند بسته به وضعیت شارژ و شرایط نگهداری متفاوت باشد.

 

امداد باتری کهن

 

باتری اوربیتال وان قرمز

باتری اوربیتال قرمز

باتری ۴۵ آمپر اوربیتال وان قرمز

۲,۱۶۰,۰۰۰ تومان

باتری اوربیتال قرمز

باتری ۳۵ آمپر اوربیتال وان قرمز

۲,۰۲۱,۴۵۰ تومان
۳,۵۱۹,۰۰۰ تومان

باتری اوربیتال قرمز

باتری ۹۰ آمپر اوربیتال قرمز

۳,۵۳۷,۰۵۰ تومان

باتری اوربیتال قرمز

باتری ۷۴ آمپر اوربیتال قرمز

۲,۶۴۳,۰۲۰ تومان

باتری اوربیتال قرمز

باتری ۶۶ آمپر اوربیتال وان قرمز

۲,۵۰۲,۷۰۰ تومان
۲,۶۵۲,۲۰۰ تومان
۲,۳۱۵,۲۰۰ تومان

باتری اوربیتال قرمز

باتری ۶۰ آمپر اوربیتال وان قرمز

۲,۳۱۵,۲۰۰ تومان

باتری اوربیتال قرمز

باتری ۵۵ آمپر اوربیتال وان قرمز

۲,۲۲۰,۱۵۰ تومان

باتری اوربیتال قرمز

باتری ۵۰ آمپر اوربیتال وان قرمز

۲,۱۳۸,۵۰۰ تومان

باتری اوربیتال EFB

باتری سوزوکی

۳,۰۵۵,۳۰۰ تومان
۳,۸۶۴,۵۰۰ تومان

باتری سوزوکی

باتری ۷۲ آمپر سوزوکی

۲,۹۵۵,۳۰۰ تومان

باتری سوزوکی

باتری ۶۶ آمپر سوزوکی

۲,۸۳۱,۷۸۰ تومان
۲,۷۲۳,۲۸۰ تومان

باتری سوزوکی

باتری ۵۵ آمپر سوزوکی

۲,۴۷۰,۵۶۵ تومان

باتری سوزوکی

باتری ۵۰ آمپر سوزوکی

۲,۴۱۳,۶۵۰ تومان

باتری سوزوکی

باتری ۴۵ آمپر سوزوکی

۰ تومان

باتری سوزوکی

باتری ۳۵ آمپر سوزوکی

۰ تومان

باتری سوزوکی

باتری ۶۰ آمپر سوزوکی

۲,۷۲۳,۲۸۰ تومان