باتری ups صبا باتری

نمایندگی باتری یو پی اس صبا

باتری یو پی اس صبا از با کیفیت ترین و معتبر ترین باتری های صنعتی موجود در بازار باتری ایران و خاورمیانه، دارای عملکردی فوق العاده است. در دنیای امروز، برق حرف اول را می زند و شما نمی توانید مثالی را از صنعت ها و کسب و کار های بزرگ بزنید که در آن، برق کاربردی نداشته باشد، حتی جالب است بدانید که پیشروی برخی از مشاغل و اماکن وابسته به برق است و حتی اگر یک صدم ثانیه هم قطعی برق داشته باشند ممکن است به مشکل برخورد کنند. به عنوان مثال بیمارستان ها، مخابرات، نیروگاه ها و … نیاز دارند تا مواقعی که برق شهری قطع می شود، برق پشتیبان داشته باشند و این پشتیبانی وظیفه دستگاه یو پی اس و باتری یو پی اس است. امداد باتری به عنوان نمایندگی باتری ups صبا باتری، این امکان را دارد تا بهترین و با کیفیت ترین نوع باتری یو پی اس را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

۱۲.۲۲ : باتری های سرب اسیدی همه کاره بوده و می توانند در طیف وسیعی از کاربردها از جمله انرژی پشتیبان، ذخیره انرژی تجدیدپذیر و مصارف صنعتی استفاده شوند. باتری های سرب-اسید مدرن به گونه ای طراحی شده اند که به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند. آنها نیازی به کنترل سطح الکترولیت نداشته و  کاملاً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند. باتری های سرب اسید به دلیل استحکام و توانایی خود در مقاومت در برابر طیف گسترده ای از شرایط محیطی، از جمله درجه حرارت شدید، شوک و لرزش شناخته شده اند. این امر آنها را برای استفاده در محیط های عملیاتی سخت مناسب می کند.

۹۱۳ ۷۲– ۰۲۱

 

خرید باتری ups

برای خرید باتری ups با سطح کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید اقدام به خرید از نمایندگی یو پی اس صبا  کرده تا بتوانید با ضمانت خرید انجام دهید. تمام باتری های یو پی اس صبا موجود در امداد باتری کهن ، نمایندگی رسمی باتری یو پی اس صبا ، دارای تاریخ تولید جدید و ضمانت معتبر کارخانه هستند که به شما اصالت کالا را می رساند. خرید باتری ups نیاز به مشاوره تخصصی و اصولی دارد، به همین دلیل برای تجربه یک خرید عالی ، شرکت امداد باتری کهن کارشناسان آموزش دیده را برای ارائه خدمات مشاوره در بین ساعات ۸ الی ۱۸ روز های کاری در شرکت مستقر کرده تا شما را راهنمایی کنند ، فقط کافیست با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید.

۰۳.۰۲.۱۶ : عملکرد باتری UPS تامین برق پشتیبان در صورت قطع یا نوسان برق شبکه است. سیستم‌های یو پی اس معمولاً در تنظیمات مختلفی استفاده می‌شوند که وجود منبع تغذیه پیوسته حیاتی است، از جمله آن ها می توان به مراکز داده، بیمارستان‌ها، تأسیسات مخابراتی، کارخانه‌های صنعتی و منازل یا دفاتر با تجهیزات الکترونیکی حساس اشاره کرد.

در اینجا نحوه عملکرد باتری UPS و عملکردهای کلیدی آن آمده است:

پشتیبان برق : وظیفه اصلی باتری یو پی اس این است که در صورت از کار افتادن منبع تغذیه اصلی یا نوسانات ولتاژ، برق پشتیبان فوری را تامین کند. این تضمین می‌کند که تجهیزات حیاتی متصل به UPS در هنگام قطع برق، فعال باقی مانده و از از دست رفتن داده‌ها، آسیب تجهیزات یا قطع شدن خدمات ضروری جلوگیری می‌کند.

تنظیم ولتاژ : علاوه بر توان پشتیبان، بسیاری از سیستم های UPS از قابلیت های تنظیم ولتاژ نیز بهره می برند. آنها ولتاژ ورودی را نظارت می کنند و آن را برای حفظ ولتاژ خروجی پایدار در محدوده از پیش تعریف شده تنظیم می کنند و از تجهیزات متصل در برابر آسیب ناشی از شرایط اضافه ولتاژ یا کمبود ولتاژ محافظت می کنند.

 

امداد باتری کهن

 

قیمت باتری یو پی اس صبا باتری

بین باتری های تولید شده برای دستگاه یو پی اس موجود در بازار، قیمت باتری یو پی اس صبا نسبتاً مقرون به صرفه تر است. باتری ups صبا دارای سطح کیفیت بالا و قیمت مناسب بوده و شما می توانید باتری یو پی اس را با تکنولوژی تولید به روز جهانی ، با پرداخت مبلغی ایده آل از امداد باتری کهن تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت به روز باتری یو پی اس صبا می توانید با کارشناسان امداد باتری تماس گرفته و ضمن دریافت قیمت باتری مورد نیاز خود از اطلاعات و نکات فنی نیز بهره مند شوید.

قیمت باتری یو پی اس صبا در آمپر های متنوع و در انواع مختلف باتری متفاوت است، به عنوان مثالب باتری ۱۰۰ آمپر دارای قیمت بیشتری نسبت به باتری ۴.۵ آمپر بوده و باتری ۲۰۰ آمپر سیلد با باتری ۲۰۰ آمپر اسیدی دارای قیمت های متفاوتی هستند، در نتیجه برای کسب اطلاعات دقیق و بیشتر در رابطه با قیمت باتری یو پی اس با ما تماس بگیرید.

باتری یو پی اس انواع مختلفی دارد که با توجه به کاربرد هایی که دارند برای هر مکان انتخاب می شوند، به عنوان مثال باتری یو پی اس صبا دارای انواع pzs ، opzs و VRLA است. باتری ups بر خلاف باتری خودرو عملکرد دارد، به این شکل که باتری خودرو در مدت زمان کوتاهی برای روشن کردن خودرو، انرژی زیادی را منتقل می کند، در صورتی که باتری یو پی اس ، در مدت زمان طولانی میزان جریان و انرژی کنترل شده ای را به طور پیوسته انتقال می دهد. نصب و راه اندازی دستگاه و باتری ups از اهمیت زیادی برخوردار است و دارای نکات حساسی است که باید رعایت شود، بنابراین لازم است که نصب این باتری را به دست یک کارشناس با تجربه بسپارید. امداد باتری کهن ، کارشناسان آموزش دیده خود در زمینه نصب باتری را با هماهنگی و برنامه ریزی قبلی ، به سراسر کشور اعزام می کند.

۰۳.۰۱.۲۷ : خرابی باتری UPS صبا می تواند با علائم متعددی ظاهر شود که نشان می دهد باتری دیگر به درستی کار نکرده یا نمی تواند برق پشتیبان قابل اعتمادی را تامین کند. برخی از علائم رایج خرابی باتری UPS:

کاهش زمان اجرا : یکی از شاخص های اصلی خرابی باتری یو پی اس، کاهش محسوس در زمان اجرا در هنگام قطع برق است. اگر پشتیبان باتری سیستم UPS به اندازه مورد انتظار دوام نیاورد یا نتواند بار متصل را برای مدت زمان نامی خود تحمل کند، ممکن است نشانه ای از خراب شدن باتری و ناتوانی در نگه داشتن شارژ کافی باشد.

هشدارها یا اعلان های مکرر : بسیاری از سیستم های یو پی اس مجهز به آلارم ها، نشانگرها یا اعلان هایی هستند که به کاربران در مورد مسائل مربوط به باتری هشدار می دهند. اگر هشدارهای مکرر یا اعلان‌هایی دریافت می‌کنید که نشان‌دهنده خرابی باتری، هشدار کم بودن باتری یا نیاز به تعویض باتری است، نشان می‌دهد که باتری UPS با مشکل مواجه است و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

گرمای بیش از حد : تجمع بیش از حد گرما در باتری UPS یا محفظه اطراف آن می تواند نشانه ای از خرابی باتری باشد. گرمای بیش از حد ممکن است به دلیل واکنش های شیمیایی داخلی، افزایش مقاومت داخلی یا آسیب فیزیکی به سلول های باتری رخ دهد. اگر متوجه شدید گرمای غیرعادی از سیستم یو پی اس یا محفظه باتری منتشر می شود، ضروری است که علت آن را به سرعت بررسی کنید.

قاب باتری متورم یا برآمده : بدشکلی‌های فیزیکی مانند تورم یا برآمدگی قاب باتری نشانه‌های واضحی از افزایش فشار داخلی و خرابی احتمالی باتری است. محفظه های باتری متورم ممکن است نشان دهنده شارژ بیش از حد، نشت الکترولیت یا سایر مشکلات داخلی باشد که یکپارچگی باتری را به خطر می اندازد. برای جلوگیری از خطرات ایمنی و آسیب بیشتر، باتری متورم شده باید فوراً برطرف شود.

 

۹۱۳ ۷۲– ۰۲۱

 

باتری ۱۲ ولت UPS صبا

۶۵۳,۴۰۰ تومان
۷۶۷,۸۰۰ تومان
۱,۰۰۱,۰۰۰ تومان
۱۵,۶۸۹,۳۰۰ تومان
۱۲,۵۱۲,۵۰۰ تومان
۷,۰۶۲,۰۰۰ تومان
۴,۸۸۴,۰۰۰ تومان
۳,۶۳۹,۹۰۰ تومان
۲,۴۷۶,۱۰۰ تومان
۱,۴۷۸,۳۰۰ تومان
۴۵۱,۰۰۰ تومان
۸۲۵,۰۰۰ تومان
۷۲۱,۶۰۰ تومان

باتری ۶ ولت UPS صبا

۹,۷۰۸,۶۰۰ تومان
۸,۰۳۳,۳۰۰ تومان
۲۵۰,۰۰۰ تومان

باتری ۲ ولت سیلد ساکن صبا

۳۰,۵۵۸,۰۰۰ تومان
۲۴,۵۸۱,۷۰۰ تومان
۱۴,۴۷۴,۹۰۰ تومان
۴۵,۴۹۰,۵۰۰ تومان
۹,۰۲۳,۳۰۰ تومان
۶,۵۳۵,۱۰۰ تومان
۵,۸۰۶,۹۰۰ تومان
۴,۴۰۲,۲۰۰ تومان
۳,۷۲۴,۶۰۰ تومان
۳,۰۴۷,۰۰۰ تومان

باتری ۲ولت UPS اسیدی صبا

۲۵,۷۵۹,۸۰۰ تومان
۲۱,۱۴۰,۹۰۰ تومان
۱۸,۰۰۲,۶۰۰ تومان
۴۴,۵۹۱,۸۰۰ تومان
۳۴,۶۰۶,۰۰۰ تومان
۵۳,۱۹۳,۸۰۰ تومان
۱۵,۴۳۳,۰۰۰ تومان
۱۰,۷۳۲,۷۰۰ تومان
۹,۴۱۶,۰۰۰ تومان
۷,۴۴۸,۱۰۰ تومان
۶,۴۲۴,۰۰۰ تومان
۵,۶۱۰,۰۰۰ تومان
۴,۸۱۳,۶۰۰ تومان
۴,۰۱۷,۲۰۰ تومان