باتری هیوندا I20

باتری هیوندا I20

باتری مناسب هیوندا I20

باتری هیوندا  I20 شما به خودروتان حیات می بخشد، ماشین شما برای روشن کردن موتور خود به نیروی باتری نیاز دارد. یک باتری خودرو نیز در تثبیت، فیلتر کردن و دادن نیروی مورد نیاز برای احتراق استفاده می شود. باتری مناسب هیوندا i20 ، برق لازم برای تامین انرژی تمام اجزای الکتریکی خودروی شما را زمانی که دینام غیر فعال است، فراهم می کند.

می توان گفت باتری ماشین یک عضو حیاتی در خودرو است. اگر باتری وسیله نقلیه شما تمام شده است، ماشین شما کار نمی کند و باید به دنبال خدمات تعویض باتری ماشین باشید تا خودرو شما را دوباره به حرکت درآورد.

این وسیله نقلیه برای عملکرد صحیح به چیزهای مختلفی متکی است. باتری ماشین یکی از ضروری ترین قطعات یک خودرو است که باتری مناسب هیوندا i20 شما ، باتری ۵۰ آمپر اوربیتال EFB است. قابل شارژ است اما با گذشت زمان، باتری ظرفیت یا توانایی خود را برای نگه داشتن شارژ از دست می دهد. اغلب این به دلیل شرایط آب و هوایی شدید اتفاق می افتد.

چندین عامل وجود دارد که تعیین می کند باتری شما چه مدت دوام می آورد، میانگین طول عمر باتری خودرو بین ۲ تا ۳ سال است و به عواملی مانند شرایط آب و هوایی، نوع وسیله نقلیه و عادات رانندگی بستگی دارد. اگر خودرو روزانه رانده شود و باتری کاملاً شارژ نگه داشته شود، باتری مناسب هیوندا i20 شما بیشتر دوام خواهد آورد اما زمانی که خودرو برای مدت طولانی پارک می شود، احتمال خراب شدن باتری افزایش می یابد. لازم است به صورت مرتب باتری مناسب هیوندا I20 خود را تست کنید و زمانی که نیاز به خرید باتری جدید داشتید، روی امداد باتری کهن حساب باز کنید. ارسال و نصب باتری هیوندا I20 در نقاط مختلف تهران از جمله گاندی ، سهروردی ، مرزداران و کامرانیه به صورت رایگان برای شما انجام خواهد شد.

خرید باتری هیوندا I20

بازیابی یا استفاده مجدد از باتری های سرب اسیدی تأثیرات مثبت و منفی به دنبال دارد. تأثیر مثبت این است که اگر باتری فرسوده ای که هنگام خرید باتری هیوندا i20 به نمایندگی تحویل داده اید به درستی و به شیوه ای پایدار بازیابی شود، زمین را از مواد سمی باتری نجات می دهد، در غیر این صورت ضایعات باتری به محل های دفن زباله پرتاب می شود. تأثیر منفی آن این است که اگر بازیافت به شیوه ای پایدار انجام نشود، گازهای تولید شده از بازیافت باتری متصاعد می شود که اثرات نامطلوبی بر محیط زیست و انسان دارد.

هرچه کیفیت باتری سرب اسیدی بالاتر باشد، نسبت سرب خالص آن بیشتر است و اگر دفع باتری به صورت اصولی انجام نشود، این بدون عواقب برای سیاره نیست. خبر خوب این است که با توجه به گفته ی شورای بین‌المللی باتری ، ۹۹ درصد باتری‌های سرب اسید که پرمصرف‌ترین باتری‌ها هستند، قابل بازیافت هستند.

باتری‌های خودرویی بخش مهمی از زندگی ما هستند، اما طول عمر محدودی دارند، پس وقتی به پایان کارشان رسیدند و خرید باتری هیوندا i20 جدید را انجام دادید، با فرسوده ی خود چه کار می‌کنید؟ این احتمال وجود دارد که این اقلام از محل دفن زباله ممنوع شده باشند و درست است. کوره های زباله سوز به دلیل ماهیت سمی آنها مورد بحث نیست. پس چه کاری می توانید با آنها انجام دهید؟

جالب اینجاست که بسیاری از اجزای آن در واقع قابل بازیافت هستند. پلاستیکی که بیشتر آنها از آن ساخته شده‌اند را می‌توان بازیافت کرد و همچنین سرب را می‌توان در باتری‌ جدید مورد استفاده مجدد قرار داد، بنابراین بر اساس بسیاری از تخمین‌ها، حدود ۸۵٪ تا ۹۵٪ از تمام باتری‌های سیلد اسید می‌توانند به روشی دوباره استفاده شوند. همه ما با مزایای بازیافت آشنا هستیم، بنابراین این واقعیت که اکثر اجزای باتری های ما قابلیت بازیافت دارند، واقعاً خبر خوبی است.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

خرید باتری هیوندا i20
تعویض باتری هیوندا i20
ارسال رایگان باتری هیوندا i20

خرید باتری هیوندا I20

نحوه استفاده از خودروی در مدت زمان طولانی می تواند بر تعداد دفعات نیاز به خرید باتری هیوندا I20 جدید تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر دائماً به سفرهای کوتاه مانند رانندگی روزانه به دفتر محل کار و خواربار فروشی می روید، باتری شما زمان کافی برای شارژ کامل بین سفرها را ندارد. این می تواند منجر به کاهش عملکرد باتری شود و طول عمر باتری شما را کوتاه کند.

همچنین، اگر ماشین شما برای مدت طولانی در گاراژ یا پارکینگ بنشیند، باتری آن حتی زمانی که موتور روشن نیست به طور غیر ارادی تخلیه می شود و باعث می شود زودتر از زمان مقرر به دنبال خرید باتری هیوندا I20 جدید بروید. خبر خوب این است که این عادت‌های تخلیه باتری، بهانه‌های خوبی برای سوار شدن به یک سفر جاده‌ای به سبک طبیعی است.

۱۱۱۲۰۱ ف:  برای خرید باتری هیوندا I20 ضروری است که تاریخ تولید آن بروز باشد. برخی باتری ها وجود دارند که از زمان تولید آن ها چندین ماه گذشته است و همواره فروشندگان آن را به رانندگان عرضه می کنند، در صورتی که اگر اینگونه باشد و باتری مدت ها در قفسه مانده باشد، به فرسودگی نزدیک شده است. به همین دلیل است که گفته می شود به هنگام خرید این قطعه ی خودرویی به دلیل اهمیت آن ، حتما از یک نمایندگی معتبر خریداری کنید تا به تازگی باتری را از کارخانه تحویل گرفته باشند. به گارانتی باتری های خود نیز دقت کنید. باتری ای که دارای گارانتی طولانی مدت باشد، بسیار معتبر تر خواهد بود. برای خرید باتری خودروی خود از برند صبا باتری ، می توانید با شماره تلفن درج شده تماس گرفته و باتری مورد نیاز خود را همراه با کارت گارانتی دریافت کنید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

نگهداری از باتری هیوندا I20

باتری هیوندا I20 ، تنها، بخشی از سیستم شارژ خودرو شما است. در حین رانندگی، قطعه ای به نام دینام، انرژی مکانیکی تولید شده توسط موتور را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند و از این طریق باتری شما را دوباره شارژ می کند و انرژی الکتریکی مورد نیاز سایر اجزاء الکتریکی خودرو را نیز تامین می کند. به طور متناقض، این می تواند به این معنی باشد که اگر به اندازه کافی رانندگی نکنید تا دینام کار خود را انجام دهد، ممکن است باتری هیوندا I20 شما از بین برود و نیاز به خرید باتری جدید  پیدا کنید. اگر هیوندا I20 دارید که فقط برای سفرهای عجیب و غریب به فروشگاه نزدیک خانه استفاده می‌شود و باتری هیوندا I20 شما به دلیل تجربه کردن استارت های مکرر، دشارژ شدن را تجربه می کند، هر چند وقت یکبار مسیر طولانی و متفاوتی را با آن طی کنید تا فرصت دریافت شارژ کافی را در اختیار باتری هیوندا I20 خود قرار دهید و خود را از پرداخت هزینه بابت خرید باتری رها کنید.

باتری سایر خودرو ها: باتری ریو

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

تعویض باتری هیوندا i20
نصب باتری هیوندا i20
ارسال و نصب رایگان باتری هیوندا i20

سوالات متداول

چگونه می توانید باتری هیوندا I20 را تا آخرین نفس بر روی خودرو خود نگهدارید؟

باتری هیوندا i20 شما یکی از مهم ترین قطعات ماشین شما است که نه تنها برای روشن کردن موتور خود به آن نیاز دارید، بلکه برای روشن کردن تمام اجزای الکتریکی خودرو مانند چراغ‌ها، رادیو، جی‌پی‌اس، کنترل آب و هوا و غیره زمانی که دینام شما در حال استراحت است نیز، نیاز دارید. در حالت ایده‌آل، باتری خودرو باید حدود ۳ سال قبل از نیاز به تعویض دوام بیاورد، با این حال، عوامل زیادی می‌توانند باعث انقضای زودهنگام باتری شوند و باید زودتر آن را تعویض کنید.  اگر در نگهداری از باتری هیوندا i20 خود کوشا باشید و باتری را در شرایط ایده آل قرار دهید، می توانید از نهایت طول عمر باتری استفاده کنید.

۱۰۰۹۶۰۱ ف ف : آیا رانندگی در جاده های ناهموار باعث می شود که عمر باتری هیوندا i20 کاهش پیدا کند؟

بله. به هنگام رانندگی در جاده های ناهموار به باتری خودروی شما تکان های شدیدی وارد می شود. این ها باعث به وجود آمدن اختلال در انجام واکنش های باتری می شود. با گذشت زمان صفحات سربی که در داخل باتری وجود دارند ریزش پیدا می کنند و در باتری ته نشین می شوند و این امر باعث کاهش طول عمر باتری خودرو می شود. بنابراین تا جایی که ممکن است سعی کنید از جاده های هموار برای رانندگی استفاده کنید.

باتری سایر خودرو ها: خرید باتری تیبا

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

۰۶۱۱۰۱ ف ف: هوای سرد چه تاثیرات منفی ای بر روی باتری هیوندا i20 می گذارد؟

این اندازه گیری ظرفیت باتری برای راه اندازی خودرو در دمای صفر درجه فارنهایت است، زمانی که روغن موتور غلیظ است باعث می شود ، پتانسیل باتری کم شود. زیرا موتور برای روشن شدن به سختی می چرخد و در نتیجه به باتری فشار زیادی وارد می شود. شما برای جلوگیری از این مشکل تنها می توانید خودروی خود را در یک محل متعادل تر از هوای سرد بیرون نگهداری کنید و یا از کاور پوشش بر روی کاپوت خودرو استفاده کنید تا باتری و موتور گرم تر بمانند. با این مراقبت ها می توانید طول عمر باتری خود را حفظ کنید تا حداقل طول عمر مفید خود را طی کند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آسیادار
۱۴۰۱-۰۷-۱۷ ۳:۵۶ ب٫ظ

سلام باتری هیوندا i20 آمپر چند بهش می خوره؟ میخوام فابریک خود خودرو هیوندا i20 باشه چون استفاده اضافی از برق و رادیو نمی کنم. ممنونم از کمک هاتون و مطالب کاملی که در اختیار ما قرار می دهید.

شهین
۱۴۰۱-۰۷-۲۷ ۹:۳۶ ق٫ظ

می تونم باتری i20 روی در ماشین هیوندا i30 هم نصب کنم؟ مشکلی برای خودرو پیش نمیاد؟ ارسال شما به چه صورت هست و به چه محدوده ای ارسل رایگان دارید؟ میشه قیمت کنونی باتری i20 رو هم بهم بگید و بگید تفاوت قیمت باتری i20 با باتری i30 چه مقدار هست؟

امیرمحمد
۱۴۰۱-۰۸-۲۲ ۵:۳۹ ب٫ظ

سلام . آقا ماشین من باتری خالی کرده. ماشینم هیوندا آی ۲۰ هست و باید شارژش کنم. تصمیم دارم با ماشین دوستم که i40 هست اینکارو انجام بدم. قبلش میخواستم بپرسم ازتون که اگر این دوتا ماشین رو باتری به باتری کنیم آسیبی به هیچکدوم از خودرو ها وارد نمیشه؟ آخه باتری های هر کدوم متفاوت اند از هر نظر.

قربانی
۱۴۰۱-۰۹-۱۴ ۸:۴۷ ب٫ظ

من تقریباً سه ساله که دارم از ماشین آی بیست استفاده می کنم و به شدت از این خودرو راضی ام اما مشکلی که جدیداً باهاش پیدا کردم اینکه وقتی می خوام از کولر ماشین استفاده کنم همزمان با وقتی که چراغ های ماشین روشن هستند، قدرت کولر خیلی پایینه اما وقتی که چراغ ها را خاموش می کنم قدرت کولر هم بیشتر میشه. میخواستم ببینم این مشکلی که هست میتونه مربوط به ضعیف بودن باتری هیوندا i۲۰ باشه یا اینکه ربطی به این نداره؟ آخه داشتم فکر میکردم اگه باتری ضعیف باشه نمیتونه همزمان این دو تا تجهیزات رو تامین انرژی کنه بخاطر همینه که این اتفاق می افته گفتم باید از شما بپرسم شما بهتر میدونید چیه.

هلالی
۱۴۰۱-۱۰-۱۲ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

من میتونم باتری مناسب هیوندای i۲۰ را از برندها اوربیتال efb خریداری کنم؟ آخه من شنیدم باتری های ۵۰ آمپر در دو قالب تولید میشن که فقط یکی از این قالب ها به باتری ماشین من میخوره، واسه همین می خوام بدونم باتری ۵۰ آمپری که در برند اوربیتال efb تولید میشه مناسب برای ماشین من هست یا اینکه باید برای تعویض باطری ماشینم روی یک برند دیگه تمرکز کنم و انتخاب باتری مناسب رو از برند دیگری انجام بدم؟