باتری مزدا ۳

باتری مزدا 3

خرید باتری مزدا ۳

باتری مزدا ۳ شما به معنای واقعی کلمه مایه حیات وسیله نقلیه شماست. داشتن یک باتری سالم نه تنها برای روشن کردن موتور شما ضروری است، بلکه تمام اجزای الکتریکی در خودرو سواری شما را زمانی که دینام غیر فعال است، تامین می کند. بدون باتری کاملاً کارآمد، به جایی نخواهید رسید و کار های خود نمی توانید پیش ببرید. این بسیار حائز اهمیت است که باتری خودرو را دائماً برسی و تست کنید و در صورت نیاز به خرید باتری مزدا ۳ ، یعنی باتری ۷۰ آمپر پایه بلند صبا باتری ، باتری ۶۶ آمپر سوزوکی و باتری ۷۴ آمپر اوربیتال پریمیوم ، در اولین فرصت این کار را انجام دهید. اگر ساکن مجیدیه ، سبلان ، وحیدیه ، نارمک و سایر مناطق شهر تهران هستید، می توانید باتری مد نظر خود را از امداد باتری کهن تهیه کرده و با ارسال رایگان در محل تحویل بگیرید.

در حالی که راه اندازی ماشین به نظر به آسانی چرخاندن کلید یا فشار دادن یک دکمه است، در این بین درواقع باتری شما تمام کارهای سنگین را انجام می دهد. چرخاندن سوییچ در استارت سیگنالی به باتری می فرستد که یک واکنش شیمیایی را در داخل جعبه سیاه کوچک آغاز می کند. این واکنش منجر به تولید انرژی الکتریکی می‌شود که باعث می‌شود موتور استارت روشن شود و به دنبال آن موتور خودرو شروع به کار کند. ممکن است چراغ های شما سوسو بزنند اما موتور شما انرژی لازم برای راه اندازی را دریافت نکند، در این شرایط ممکن است نیاز به خرید باتری مزدا ۳ جدید داشته باشید. بنابراین لازم است تست باتری و تست دینام را انجام دهید تا ببینید چگونه مشکل را باید حل کنید.

هنگامی که خرید باتری مزدا ۳ را انجام می دهید و آن را بر روی خودرو خود نصب می کنید، تا زمانی که می تواند شارژ خود را نگه دارد و شارژ شود به شما خدمت می کند. وقتی نمی توان آن را شارژ کرد، می توان گفت باتری شما به احتمال زیاد خراب شده است. اگر همیشه در شرایط ایده آل بدون دماهای شدید و بدون رطوبت بیش از حد رانندگی می کنید، اعتقاد بر این است که یک باتری جدید می تواند تا سه  سال دوام بیاورد.

تعویض باتری مزدا ۳

باتری‌های خودرو از کربن، نمک لیتیوم، کبالت، گرافیت یا اکسید فلز ساخته می‌شوند و این مواد شیمیایی در صورت عدم استفاده با احتیاط می‌توانند برای انسان مضر باشند. اقدامات احتیاطی ایمنی وجود دارد که باید هنگام کار با باتری ها، به ویژه هنگام انجام بررسی های تعمیر و نگهداری باتری خودرو، رعایت کنید تا آسیبی به خودتان و دیگران وارد نکنید.

اسید سولفوریک باتری مزدا ۳ شما همانطور که انتظار می رود بسیار خورنده است، بنابراین، این نکات ایمنی برای نگهداری یا تعویض باتری مزدا ۳ بسیار مهم است. هنگام تعویض باتری خودرو، بررسی آن، یا انجام هر کاری که شما را در معرض تماس با باتری قرار می دهد، توصیه می شود قبل از دست زدن به باتری، دستکش های محافظ را روی دستان خود بپوشید، از تماس باتری با پوست خودداری کنید و اگر مایع باتری خودرو با پوست شما تماس پیدا کرد باید بلافاصله دست های خود را با آب و صابون بشویید.

اگر مایع با چشمان شما تماس پیدا کرد، باید چند دقیقه چشمان خود را با آب بشویید و پس از آن برای معاینه مناسب و پاکسازی مایع به پزشک مراجعه کنید. قبل از اقدام به تعویض باتری مزدا ۳ ، باید جواهرات و کلیه اجسام رسانایی که در دست خود دارید را کنار بگذارید. این یک روش امن برای جابجایی باتری خودرو است زیرا یک جریان اتصال کوتاه می تواند باعث سوختگی پوست شما شود. منظور این است که حلقه انگشت، دستبند، گردنبند و ساعت خود را بردارید و برای جلوگیری از اتصال کوتاه، اطمینان حاصل کنید که بین پایانه های باتری خودرو اتصال الکتریکی وجود ندارد. همچنین مطمئن شوید که پوشش باتری آسیبی ندیده و هیچ فرورفتگی روی آن وجود نداشته باشد که منجر به اتصال کوتاه شود. در این صورت می توانید تعویض باتری مزدا ۳ را با اطمینان خاطر انجام دهید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

خرید باتری مزدا 3
فروش باتری مناسب مزدا 3
تعویض باتری مزدا 3 در محل

باتری مناسب مزدا ۳

بدون باتری مناسب مزدا ۳ ، هیچ یک از سیستم های الکتریکی وسیله نقلیه شما کار نخواهد کرد و شما سرگردان خواهید ماند. به طور متوسط، یک باتری ماشین بین ۲ تا ۳ سال دوام می آورد. البته، این بستگی به عادات و شرایط رانندگی شما دارد، زیرا برخی از باتری‌های ماشین‌ها عمر طولانی‌ تر و برخی عمر کوتاه تری دارند.

زمانی که زمان تعویض باتری وسیله نقلیه شما فرا می رسد، می تواند یک کار دلهره آور باشد زیرا گزینه های زیادی در بازار موجود است که در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. این امر پیدا کردن باتری مناسب مزدا ۳ برای وسیله نقلیه شما را دشوار می کند، به خصوص اگر مارکی که با خودروی شما ارائه می شود در دسترس نباشد و شما نیاز به جایگزینی پیدا کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، کارشناسان ما آماده ی ارائه ی مشاوره رایگان به شما برای انتخاب بهترین گزینه هستند، تنها کافیست با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید.

۰۹۱۱۰۱ ف ف:   مزدا ۳ از جمله خودرو هایی است که آمپر های مختلف را می توان بر روی آن نصب کرد. باتری فابریک مزدا ۳ ، ۷۰ آمپر پایه بلند قطب چپ است. شما می توانید از ۶۶ و یا ۷۴ آمپر نیز که پایه کوتاه هستند بر روی آن نصب نمایید. به هنگام خرید باتری جدید حتما باتری مناسب را انتخاب کنید تا بتواند به اندازه ی حداقل طول عمر خود را در خودروی شما دوام بیاورد. کیفیت باتری شما مهم است، بسته به تاریخ تولید باتری شما، طول عمر آن نیز متغیر خواهد بود. هر چه باتری شما دیرتر تولید و ساخته شده باشد طول عمر آن نیز کوتاه تر خواهد بود، زیرا از زمان تولید تا موقع نصب آن بر روی خودرو، شارژ نشده باقی ماند است.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

طول عمر باتری مزدا ۳

۴۱۲۰۱ ف:   همانطور که گفته شد، طول عمر استاندار و مفید باتری خودروی شما بین دو تا سه سال است. اما به این موضوع توجه داشته باشید که موارد و نکاتی وجود دارند که باعث می شوند این مدت زمان متغیر باشد، در برخی موارد کاهش و در برخی دیگر افزایش می یابد. موارد زیر می توانند باعث شوند که طول عمر استاندارد باتری وسیله ی نقلیه افزایش یابد:

۱- ترجیح به رانندگی های طولانی مدت نسبت به رانندگی های کوتاه مدت، برای ایجاد فرصت کافی برای دریافت شارژ کامل باتری از دینام

۲- شست و شوی مداوم و تمیز نگه داشتن سطح روی باتری خودرو از هر گونه گرد و غبار و آلودگی ای که بر روی آن جمع می شود.

۳- بررسی و رسیدگی به سلامت قطعاتی که بر روی سلامت باتری تاثیر گذارند، همچون دینام که وظیفه ی شارژدهی به باتری را بر عهده دارد

دور نگه داشتن باتری از شرایط نامساعد آب و هوایی همانند، هوای بسیار گرم و یا هوای بسیار سرد.

در این صورت است که باتری خودروی شما ممکن است خیلی بیشتر از این ها نیز در خودرو دوام آورده و عمر کند.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

فروش باتری مناسب مزدا 3
ارسال و نصب رایگان باتری مزدا 3
تعویض باتری مزدا 3 در تهران

سوالات متداول

سن باتری چگونه باعث از بین رفتن باتری مزدا ۳ شما می شود؟

یکی از دلایل بالقوه خراب شدن باتری مزدا ۳ ، سن آن است. اکثر شرکت ها برای نصب باتری بر روی خودرو از باتری های سرب اسیدی و چند سلولی استفاده می کنند. هر سلول با محلول رقیق اسید سولفوریک و همچنین سرب پر می شود.

همانطور که باتری خودروی شما کهنه می شود، تحت تاثیر یک فرآیند طبیعی به نام سولفاته شدن قرار می گیرد و طی این فرایند با کاهش طول عمر باتری مزدا ۳ مواجه می شوید. سولفاته شدن زمانی است که صفحات منفی باتری خودروی شما با کریستال های سولفات پوشانده می شود، که می تواند باعث تجمع و کاهش توانایی باتری شما در رساندن انرژی به وسیله نقلیه شود و از روشن شدن ماشین شما جلوگیری کند. اگر باتری ماشین شما بین ۲ تا ۴ سال عمر دارد، این موضوع می تواند در کاهش طول عمر باتری مزدا ۳ موثر باشد و ممکن است زمان تعویض آن فرا رسیده باشد.

باتری سایر خودرو ها: باتری سراتو

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

تخلیه باتری مزدا ۳ می تواند باعث داغ شدن آن بشود؟

همانطور که شارژ سریع باتری مزدا ۳ می تواند باعث داغ شدن بیش از حد آن شود، تخلیه سریع نیز می تواند باعث داغ شدن آن شود. تقاضای بیش از حد از باتری خودرو ، مانند استفاده از لوازم جانبی خودرو  همچون چراغ های جلو، ضبط صوت و … در هنگام خاموش بودن دینام، می‌تواند باعث گرم شدن باتری شود. باتری در این شرایط تلاش خواهد کرد تا انرژی شیمیایی را سریعتر از آنچه که می تواند به انرژی الکتریکی تبدیل کند تا بتواند به تقاضای ایجاد شده پاسخ دهد و برای تامین انرژی کم نیاورد. همین شرایط باعث داغ شدن باتری خودرو می شود.

باتری سایر خودرو ها: خرید باتری دنا

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

۱۳۰۹۰۱ ف ف : چگونه باتری مزدا ۳ فرسوده، دلیل خرابی خودرو می شود ؟

باتری معیوب شایع ترین دلیل خراب شدن خودرو است. اگر تا به حال به دلیل خرابی باتری، موتور خودرو خاموش شده، ممکن است تعجب کنید که چرا آب و هوا چنین تاثیری می تواند بر روی آن بگذارد. زمانی که بدانید چرا باتری خودرو می میرد می توانید برای طولانی تر کردن عمر باتری خودرو خود اقدام کنید. از جمله تاثیرات آب و هوا مانند: تبخیر مایع باتری در تابستان است، که باتری در زیر کاپوت هنگامی که به دمای داخلی ۱۴۰ درجه یا بالاتر برسد، به ساختار داخلی آن آسیب وارد می شود و یا افزایش غلظت روغن موتور در زمستان است؛ که انجماد روغن، چرخاندن موتور و عمل فرآیند استارت خوردن را دشوار تر می کند. شما می توانید این موارد را در نظر گرفته و پی ببرید که سلامت یک باتری چه مقدار می تواند بر سلامت خودرو تاثیر داشته باشد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
11 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سحر
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۳:۱۸ ب٫ظ

سلام ماشین من مزدا ۳ هستش و باتری مناسب مزدا ۳ چند امپر هستش ؟ و شما چه برندی رو پیشنهاد میکنید به ما در رابطه با باتری مزدا۳ پیشنهاد میکنید ؟ و میدونید جناب ماشین من چند روز پیش خراب شد و نمیدونستم ایراد از کجاست که اینجوری میکنه ؟

سهیلا
۱۴۰۱-۰۷-۱۰ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

سلام وقت شما بخیر من ماشینم مزدا ۳ دارم و میخام باتری مزدا ۳ رو قیمت مناسب رو بدونم و لطف کنید برند مناسب قیمت رو به بنده معرفی کنید چون من احتیاج دارم به برند خوب با باتری مزدا ۳ مناسب تشکر

کیوانی
۱۴۰۱-۰۷-۱۷ ۴:۲۴ ب٫ظ

سلام باتری مزدا ۳ چند آمپره ؟ میتونیم باتری مزدا ۳۲۳ رو با باتری مزدا ۳ باتری به باتری کنیم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

فاطمه
۱۴۰۱-۰۷-۲۳ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

سلام . جدیدا پدال ترمز ماشین من ضعیف ترمز می گیره. قبلا خیلی تیز ترمز می گرفت . الان وقتی می خوام یک نیش ترمز بگیریم (برای اینکه یه کوچولو سرعتم کم شه) خیلی ضعیف عمل میکنه. از طول عمر باتری مزدا ۳ ماشینم هم سه ساله می گذره. اگر بنظرتون بعد سه سال باتری مزدا ۳ ضعیف میشه و همین باعث می شه پدال ها هم ضعیف عمل کنن بهم بگید لطفا که حتما تعویض باتری انجام بدم . راستی باتری مزدا ۳ چند آمپر باید باشه؟ ممنون.

تالقی
۱۴۰۱-۰۸-۲۲ ۹:۱۰ ق٫ظ

سلام من مطالبی که شما نوستید رو مطالعه کردم و بسیار جالب بودند ولی به این جمله رسیدم که شما گفتید که هنگامی که ما سوئیچ رو در خودرو میچرخونیم و میخوایم که استارت بزنیم ، یک واکنش شیمیایی درون باتری مزدا ۳ انجام میشه که باعث استارت خوردن ماشین میشه. راستش من به این فکر افتادم که در صورت یک موقع امکان انفجار وجود نداشته باشه. وقتی این واکنش شیمیایی انجام میشه خطرناک نیست آیا؟ منفجر نشه یک موقع؟

لرستانی
۱۴۰۱-۰۹-۱۵ ۷:۳۱ ب٫ظ

۳ ماه پیش من مسافرت رفته بودم سمت سنندج اونجا هوا واقعاً گرم بود به حدی که من دم به دقیقه آمپر ماشین رو چک میکردم و همش مخزن آب ماشینم را پر می کردم که یه موقع مشکل ساز نشه برام . تو این مدت هم همیشه ماشین رو سعی کردم تو پارکینگ بزارم ولی چون پارکینگهای اونجا تو حیاط بود و سقف نداشت فکر نمیکنم خیلی فرق زیادی با این داشت که ماشین رو تو خیابان پارک میکردم. الان بعد از سه ماه باتری مزدا۳ من دچار سولفات شده، می خوام بدونم آیا مسافرتی که من تو این هوای گرم رفتم تو این اتفاق تاثیر داشته؟

azadi
۱۴۰۱-۱۰-۱۳ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

من زیاد به کرمان رفت آمد دارم و هر بار که می خوام به این شهر مسافرت برم قبلش ماشین رو کامل چک می کنم که همه چیز برای این سفر آماده باشه . این سری که داشتم میرفتم ، تعمیر کاری که همیشه می رفتم پیشش نبود واسه همین بیخیال شدم و کلاً ماشین رو چک نکردم. از قضا تو مسیر که داشتم میرفتم متوجه شدم که باتری مزدا ۳ چشمیش سفید شده و با کلی استرس خودمو رسوندم به اینجا . الان سه روز وقت دارم تا قبل از اینکه بخوام برگردم تهران باتری رو عوض کنم، می خوام یه نمایندگی مطمئن تو اینجا بهم معرفی کنید که ازش باتری بخرم.