باتری جک S5

باتری جک S5

تعویض باتری جک s5

باتری جک S5 فرسوده می تواند زندگی دوباره را تجربه کند! بعد از این که تعویض باتری جک s5 را انجام دادید توجه داشته باشید سرب به کار رفته در باتری فرسوده شما مانند اکسید سرب، شبکه های سرب و … از طریق ذوب شدن تمیز و بازیافت می شوند. هنگامی که سرب ذوب شد، در قالب شمش ریخته می شود و ناخالصی ها به بالا می آیند. در حالی که داغ است، ناخالصی ها از بین می روند و شمش را می گذارد تا خنک شود. هنگامی که سرب سرد و جامد شد، از قالب خارج شده و به شرکت های باتری فرستاده می شود که در آنجا سرب دوباره ذوب شده و در تولید باتری های جدید استفاده می شود.

پلاستیک مورد استفاده در باتری های سرب اسیدی فرسوده که به دنبال تعویض باتری جک s5 به کارخانه فرستاده می شوند، شسته شده، خشک شده و به بازیافت پلاستیک ارسال می شود. در آنجا پلاستیک ها به حالت مایع ذوب می شوند. سپس پلاستیک ذوب شده در یک اکسترودر وارد می شود که گلوله های پلاستیکی کوچک تولید می کند. از این گلوله ها در ساخت کیس های باتری استفاده می شود.

اسید سولفوریک باتری های سرب اسید یا خنثی شده و به آب تبدیل می شود یا فرآوری شده و به سولفات سدیم تبدیل می شود. هنگامی که به آب تبدیل می شود، تمیز می شود و در یک مرکز تصفیه فاضلاب تصفیه می شود تا مطمئن شود که آیا استانداردهای آب تمیز را رعایت می کند یا خیر تا با اطمینان خاطر مورد مصرف قرار گیرد. علاوه بر این، اگر اسید سولفوریک به سولفات سدیم تبدیل شود، در تولید منسوجات، شیشه، مواد شوینده و غیره استفاده می شود. اساساً ۸۰ درصد از مواد تولید شده در بازیافت باتری سرب اسیدی قابل استفاده مجدد است، پس چه خوب است زمانی که باتری ۷۰ آمپر اوربیتال پاور ایکس را تهیه می کنید و تعویض باتری جک s5 را انجام می دهید، باتری را برای بازیافت به نمایندگی های معتبر تحویل دهید. برای خرید باتری جدید از نمایندگی معتبر و تحویل باتری فرسوده به نمایندگی برای بازیافت ، می توانید روی امداد باتری کهن حساب کنید و باتری را با ارسال و نصب رایگان در سراسر تهران از جمله کامرانیه ، ظفر و رسالت درب منزل تحویل بگیرید.

خرید باتری جک s5

بازیافت می تواند به طرق مختلف برای محیط و جامعه شما مفید باشد. مانند هر چیز دیگر، بازیافت باتری بعد از این که خرید باتری جک S5 جدید را انجام دادید و باتری فرسوده خود را از خودرو خارج کردید،  مواد مضر را حذف می کند و آنها را به محصولات جدید تبدیل می کند. برخی از مزایای مهم بازیافت باتری سرب اسیدی به شرح زیر است:

۱. پایبندی به مقررات کشور
قانون هر کشور پیشرفته الزامات خاصی را برای بازیافت باتری ها تعیین می کند. طبق قانون، باتری‌های خاصی مانند باتری‌های لیتیومی، باتری‌های نیکل کادمیوم و باتری‌های سرب اسیدی باید بازیافت شوند. عدم رعایت قانون می تواند جریمه و خسارات سنگینی را در پی داشته باشد. بعد از خرید باتری جک s5 جدید حتماً باتری فرسوده خود را به محل های معین شده برای بازیافت باتری تحویل دهید.

۲. منابع را حفظ کنید
تولید باتری های سربی در درجه اول به سرب متکی است که گران و سخت به دست می آید. علاوه بر این، استخراج مواد باتری هزینه بالایی هم برای محیط زیست و هم برای انسان دارد. با بازیافت باتری های سرب اسیدی، شرکت ها می توانند وابستگی خود را به مواد خام جدید کاهش دهند و به طور قابل توجهی به حفظ منابع کمک کنند.

۳. از آسیب های جدی زیست محیطی جلوگیری می کند
سرب یک جزء خطرناک است و قرار گرفتن در معرض آن می تواند آسیب جدی به محیط زیست و انسان وارد کند. هنگامی که باتری های فرسوده در محل های دفن زباله ریخته می شوند، تمایل به اکسید شدن دارند و در نتیجه مواد شیمیایی به داخل زمین شسته می شوند. این ماده شیمیایی مضر در نهایت راه خود را به منبع آب باز می کند. بازیافت باتری سرب اسید تضمین می کند که چنین مواد شیمیایی در وهله اول در زمین باقی نمی مانند. در بیشتر نمایندگی ها با خرید باتری جک s5 جدید باتری قدیمی از شما تحویل گرفته شده و برای بازیافت به کارخانه فرستاده می شود.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

قیمت باتری جک s5
نصب باتری جک s5
ارسال و نصب رایگان باتری جک اس 5

باتری مناسب جک s5

آب و هوای نامناسب از جمله دمای سوزان تابستان، از جمله عواملی است که بر طول عمر باتری مناسب جک S5 تاثیر می گذارد و می تواند باعث تورم قاب باتری جک S5 شود. در واقع گرما سرعت واکنش شیمیایی را در باتری بالا می برد و گاز های تولید شده در اثر این واکنش باعث ورم کردن باتری و در نتیجه کاهش شدید طول عمر باتری مناسب جک اس ۵ می شوند، به طوری که تنها به وسیله ی تعویض باتری می توانید شرایط را درست کنید. این یکی از مشکلات باتری است که باید فقط یک نگاه سریع به زیر کاپوت بیندازید تا متوجه شوید، بنابراین زمانی که مالک خودرو بداند باید به دنبال چه چیزی باشد نشانه ها کاملاً واضح است.

۱۵۱۲۰۱ ف:  باتری مناسب جک S5 ، به آن گفته می شوند که از لحاظ قالب بتواند به درستی بر روی سینی خود در قسمت کاپوت خودرو قرار بگیرد؛ به این صورت که با رانندگی در جاده، باتری تکان و لق نخورد و محکم بسته شود. میزان آمپر آن نیز باید پاسخگوی نیاز های برقی خودرو همانند، راه اندازی سیستم های چراغهای جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، آینه های جانبی تاشونده برقی همراه با گرمکن و راهنما دار، کامپیوتر سفری و گرمکن صندلی های جلو باشد. پیش از این در رابطه با باتری فابریک این خودرو صحبت کردیم. باتری ۷۰ آمپر که قالب آن D26 می باشد، می تواند به درستی بر روی سینی خود بسته شود و هیچگونه فشاری بر روی لوازم جانبی خود وارد نکند. باتری مناسب باتری ای است که دارای سلامت کامل باشد و هر دو سه سال یکبار در صورت خرابی، تعوی شود.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

نگهداری از باتری جک S5

لرزش می تواند عمر باتری جک S5 شما را کاهش دهد، بنابراین ضروری است که همیشه از یک گیره باتری تایید شده استفاده کنید تا مطمئن شوید که باتری خودرو شما همیشه به درستی نگه داشته می شود. اگر باتری به طور ایمن بسته نشود، لرزش بیش از حد می تواند به اجزای داخلی باتری جک S5 شما آسیب برساند و باعث کاهش طول عمر آن شما شود، اما این اشتباه را نکنید که مهره های گیره نگهدارنده ی باتری را تا بیشترین حد توان خود سفت کنید زیرا ممکن است به باتری آسیب برساند. در عوض، به سادگی مهره ها را سفت کنید تا زمانی که احساس کنید مقاومت شروع می شود و سپس فقط برای نیم دور اضافی ادامه دهید.

 

باتری سایر خودرو ها : باتری پراید

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

خرید باتری جک اس 50
خرید باتری جک s5
تعویض باتری جک s5

سوالات متداول

برای تعویض ایمن باتری جک S5 چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

برای کمک به ایمن ماندن در طول تعویض باتری جک s5 ، عینک ایمنی و دستکش عایق در برابر برق را بپوشید. اطمینان حاصل کنید که جواهرات فلزی مانند ساعت، انگشتر یا دستبند را که ممکن است با باتری تماس پیدا کند، بردارید. این موارد می توانند مداری بین پایانه های منفی و مثبت را تکمیل کنند و در نتیجه فلز جرقه بزند، گرم شود و احتمالاً روی پوست شما ذوب شود. این سوختگی‌های شدید شوخی نیستند و نیاز به درمان پزشکی دارند، بنابراین به طور کامل از مشکل جلوگیری کنید و لوازم جانبی فلزی را کنار بگذارید.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری مزدا ۳

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

۱۴۰۹۰۱ ف ف : آیا می توان ماندگاری باتری جک S5 را در خودرو بیشتر کرد؟

عواملی هستند که گاها با انجام ان ها می توانیم از کاهش طول عمر باتری جلوگیری کرده تا باتری دیرتر خراب شود:

نوسانات برق و اتصال کوتاه یکی از این ها است. اتصال کوتاه ترمینال های مثبت و منفی باتری یا اتصال متقابل کابل های جامپر به باتری خودرو آسیب وارد می کنند و طول عمر آن را به طور کاملا جدی کاهش می دهد.

اتصال باتری خودرو به خودرو نیز از این عوامل می باشد که نقش بسیار زیادی در عملکرد صحیح برق و الکترونیک خودرو و در نتیجه شارژ مجدد باتری دارد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
11 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
۱۴۰۱-۰۷-۱۲ ۴:۱۸ ب٫ظ

سلام باتری جک s5 رو میتونیم به ماشین هایما s7 وصل کنیم؟

زهرا
۱۴۰۱-۰۷-۱۲ ۴:۱۸ ب٫ظ

سلام باتری جک s5 رو میتونیم به ماشین هایما s7 وصل کنیم؟

حلما
۱۴۰۱-۰۷-۱۸ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

سلام باتری جک S5 چند آمپر بهش می خوره؟ قبلا یه باتری جک S5 70 آمپر داشتم ولی زود به زود خالی می شد شاید به خاطر مصرف خیلی زیادم از وسایل الکتریکی ماشین باشه. پس اگه باتری جک S5 آمپر بالاتری می خوره بهش برام بگید که اونو بخرم. ممنون.

مریم
۱۴۰۱-۰۷-۲۶ ۶:۱۶ ب٫ظ

سلام خسته نباشید . بنده ماشین جک اس ۵ دارم و باتری فابریک اس ۵ روش نصب هست. میخواستم لطف کنید بگید مشخصات باتری اس ۵ چی هست و چند آمپره؟ قیمت باتری فابریک اس ۵ برند سوزوکی رو میشه بهم بگید؟ قیمت سوزوکی با صبا چه تفاوتی دارن؟

امامی
۱۴۰۱-۰۸-۲۴ ۹:۳۲ ق٫ظ

من با ماشینم قرار هست برم جلفا و اونجام تو این فصل و ماه از سال به شدت سرد میشه. اونجا هیچ آشنایی نداریم و قرار هست بجای هتل گرفتن برای تنوع یک جای خوب پیدا کنیم کمپ بزنیم. احتمالا من بخوام خیلی از سیستم های الکتریکی مثل بخاری و چراغ های داخلی خودرو استفاده کنم‌. از این جهت خواستم قبل اینکه هفته بعد بخوام برم ازتون بپرسم که نیاز هست باتری جک اس ۵ رو تعویض کنم و جدیدش رو نصب کنم تا جوابگوی این استفاده ها از ماشین باشه و دوام بیاره؟

qasemi
۱۴۰۱-۰۹-۱۵ ۸:۲۶ ب٫ظ

من شنیدم دو نوع باتری ۷۰ آمپر توی بازار داریم که یک پایه کوتاه و یکی پایه بلند هستش، حالا می خوام بدونم برای تعویض باتری جک اس۵ باید از باتری ۷۰ آمپر پایه کوتاه روی این ماشین استفاده کنیم یا از باتری ۷۰ آمپر پایه بلند روی ماشین استفاده کنیم؟ باید دقیقاً به دنبال خرید کدام یک از این موارد باشیم؟ بالاخره ابعاد باتری خیلی مهمه چون باعث میشه باتری در جای خودش توی خودرو محکم بشه و تکون نخوره که بهش آسیب وارد بشه. اگه این مورد را به من توضیح بدید ممنون میشم ازتون چون بهم کمک میکنید راحت تر بتونم خرید باتری ماشین را انجام بدم.

شکیلا
۱۴۰۱-۱۰-۱۳ ۹:۳۴ ب٫ظ

باتری من در رانندگی در شب خیلی خوب عمل میکنه و به راحتی ماشینو استارت میزنه و هیچ مشکلی باهاش پیدا نمیکنم سر اینکه بخواد نور کمی به چراغ های ماشین بده اما توی طول روز زمانی که خورشید وسط آسمونه احساس میکنم این باتری به نور خورشید واکنش منفی نشون میده و عملکردش ضعیف میشه ! یعنی هم ماشین دیر استارت میخوره و هم اینکه نمیتونم ضبط صوت را با صدایی که دلم میخواد تو ماشین گوش بدم، به نظرتون ممکنه باطری جک s۵ من خراب شده باشه و نیاز داشته باشه که تعویض بشه؟