باتری بسترن B30

باتری بسترن B30

خرید باتری بسترن B30

باتری بسترن B30 که خوردگی دارد، می‌تواند باعث ایجاد تعدادی از مشکلات برای خودرو شود. مقابله مناسب و اصولی با خوردگی باتری برای حفظ عملکرد باتری خودرو و وسیله نقلیه ضروری است. این موارد سفید، سبز یا تا حدودی آبی روی پایه‌های باتری خودرو، پایانه‌های باتری و اتصالات باتری است. ماده سفید رنگی که در اطراف پایانه های باتری می بینید یا سولفات سرب یا سولفات مس بی آب است. سولفات مس بدون آب هنگامی که برای مدت طولانی در معرض رطوبت قرار می گیرد به رسوبات آبی تبدیل می شود. ماده آبی کم رنگی که در اطراف پایانه های باتری مصرفی مشاهده می کنید، سولفات مس هیدراته است و معمولاً با اتصالات مسی تجربه می شود. این خوردگی اساساً نتیجه مرتبط شدن مواد مصنوعی باتری با گازهایی است که از داخل باتری وارد می شود و به هیچ وجه برای باتری خوب نیست و ممکن است نیاز باشد اقدام به خرید باتری بسترن b30 جدید کنید، بنابراین حتما با کارشناسان امداد باتری مشورت کنید و در صورت نیاز باتری ۵۰ آمپر سوزوکی را با ارسال و نصب رایگان در نقاط مختلف تهران از جمله ولنجک ، بلوار ارتش ، دربند و نوبنیاد، از امداد باتری کهن برای خودرو خود تهیه کنید.

خوردگی در ترمینال منفی زمانی اتفاق می افتد که باتری شما کم شارژ می شود. این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که خودرو به اندازه کافی رانندگی نمی‌کند و باتری شارژ زیادی را نمی‌پذیرد. این شناخته شده ترین تصویر در باتری های سرب اسیدی است و در صورت مشاهده باید باتری را نزد کارشناس بده و در صورت نیاز به خرید باتری بسترن b30 اقدام کنید.

تعویض باتری بسترن B30

باتری های سیلد اسیدی بخش مهمی از زندگی ما هستند، اما طول عمر محدودی دارند، پس وقتی کارشان به پایان رسید چه کار می کنید؟ کوره های زباله سوز به دلیل ماهیت سمی آنها مورد بحث نیست. پس بعد از این که برای تعویض باتری بسترن b30 باتری جدید تهیه کردید، چه کاری می توانید با با باتری فرسوده خود انجام دهید؟

جالب اینجاست که بسیاری از اجزای آن در واقع قابل بازیافت هستند. پلاستیکی که بیشتر آنها از آن ساخته شده‌اند را می‌توان بازیافت کرد و همچنین سرب را می‌توان در باتری‌های جدید مورد استفاده مجدد قرار داد، بنابراین بر اساس بسیاری از تخمین‌ها، حدود ۸۵٪ تا ۹۵٪ از تمام باتری‌های سیلد اسیدی می‌توانند به روشی دوباره استفاده شوند. همه ما با مزایای بازیافت (سیاره تمیزتر، حفظ مواد معدنی طبیعی، به حداقل رساندن انرژی و غیره) آشنا هستیم، بنابراین این واقعیت که اکثر اجزای باتری های ما قابلیت بازیافت دارند، واقعاً خبر خوبی است.

خود فرآیند بسیار جالب است. اساساً باتری ها خرد می شوند و سپس وارد فرآیند جداسازی می شوند تا سرب و پلاستیک از یکدیگر جدا شوند. پلاستیک موجود در باتری های سرب اسیدی عمدتاً پلی پروپیلن (همچنین به عنوان PP یا با کد رزین شماره ۵ شناخته می شود) است که تحمل حرارت بالایی دارد. می توان آن را بازیافت کرد. سرب در باتری ها به شرکت هایی که باتری های جدید تولید می کنند فروخته می شود. کارشناسان تخمین می زند که تا ۸۰ درصد از پلاستیک و سرب هر باتری جدیدی که هنگام تعویض باتری بسترن b30 خریداری می کنید از بازیافت باتری های قدیمی تولیدمی شود.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

تعویض باتری بسترن b30
باتری مناسب بسترن b30
باتری بسترن b30 مناسب

باتری مناسب بسترن B30

باتری مناسب بسترن B30 شما ممکن است در نتیجه افزایش سن، خطای کاربر یا نقص سیستم الکتریکی از بین برود. در زیر برخی از رایج ترین مشکلاتی که باعث از بین رفتن باتری می شوند، آورده شده است:

۱. گرمای شدید و هوای سرد می تواند به مرور زمان باتری شما را ضعیف کند.
۲. روشن گذاشتن چراغ های داخلی یا خارجی در زمان خاموش بودن موتور خودرو باعث خالی شدن باتری مناسب بسترن B30 شما می شود.
۳. اتصالات ضعیف یا خورده شده باتری می تواند ادامه تامین برق را برای سیستم شارژ دشوار یا غیرممکن کند.
۴. یک باتری ضعیف می تواند به راحتی تخلیه شود، حتی در نتیجه استفاده جزئی از برق مانند زمانی که خودرو خاموش است و ساعت آن کار می کند.
۵. تخلیه انگلی ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که چراغ صندوق عقب یا دستگاه دیگری روشن بماند.

قیمت باتری بسترن B30

۰۸۱۱۰۱ ف ف:   قیمت باتری این خودرو و تمامی باتری های خودرویی دیگر هیچگاه ثابت نمی مانند و مدام در حال تغییر هستند. با توجه به افزایش نرخ دلار، قیمت باتری نیز نوسان دارد، زیرا قیمت دلار بر قیمت سرب موجود در باتری تاثیر گذار است. قیمت باتری ها در برند های مختلف نیز متفاوت هستند. اگرچه ساختار اکثر آن ها به یک شکل است، اما از لحاظ کیفیتی و همچنین مدت زمان گارانتی با یکدیگر متفاوت اند. امداد باتری کهن، نمایندگی رسمی سپاهان باتری و همچنین صبا باتری می باشد که این برند ها جزو با کیفیت ترین برند های ایران محسوبمی شوند و همچنین دارای گارانتی طولانی مدت نیز می باشند.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

نگهداری از باتری بسترن B30

سبک رانندگی می تواند بر طول عمر باتری خودرو تأثیر بگذارد. استارت خودرو برق زیادی را از باتری می گیرد، بنابراین سیستم شارژ باید برای شارژ کردن مجدد باتری بسترن B30 وارد عمل شود. این بدان معناست که اگر رفت و آمد کوتاهی دارید یا در طول روز خودرو را زیاد استارت میزنید، باتری بسترن B30 هرگز به طور کامل شارژ نمی شود. این حالت اگر ثبات داشته باشد، منجر به طبقه بندی اسید باتری خودرو  می شود. نیمه بالایی محلول یک اسید سبک است، در حالی که قسمت پایینی آن یک اسید سنگین است. لایه اسید سبک شروع به خوردگی صفحات می کند و محلول اسید سنگین با واکنش بیشتر از آنچه برایش طراحی شده است، نیازهای الکتریکی خودرو را جبران می کند و صفحات را فرسوده می کند. نتیجه داشتن باتری با طول عمر کوتاه تر است.

 

باتری سایر خودرو ها: باتری داستر

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

فروش باتری مناسب بسترن b30
تعویض باتری مناسب بسترن b30 در محل
قیمت مناسب باتری بسترن b30

سوالات متداول

گرمای موتور خودرو چه تاثیری بر باتری بسترن B30 دارد؟

محفظه موتور در هنگام رانندگی به خصوص در گرمای تابستان می تواند بسیار داغ شود. البته، کاملاً طبیعی است که این اتفاق بیفتد چراکه گرما محصول جانبی فرآیند احتراق است. به طور کلی، باتری بسترن b30 شما باید قادر به مقاومت در برابر اکثر انواع آب و هوا باشد، به شرطی که به طور منظم از ماشین خود استفاده کنید و تعمیر و نگهداری مناسب را انجام دهید. با این حال، گرمای شدید موتور خودرو و  همراه با آب و هوای گرم می‌تواند باعث تبخیر زودرس آب از مایع درون باتری شود. گرمای بیش از حد موتور ممکن است باعث آسیب رسیدن به باتری یا حتی مشکلات شارژ بیش از حد موتور شود. در حالی که اگر سیستم خنک کننده شما همانطور که باید کار کند بعید است این اتفاق بیفتد، اما باید همیشه مراقب دماسنج خودرو خود باشید.

باتری سایر خودرو ها: خرید باتری دنا

۱۳۱۲۰۱ ف:  برای جلوگیری از آسیب گرمای تابستان به باتری بسترن B30 چه راه هایی وجود دارند؟

می توانید با چند مرحله ساده به باتری خودروی خود کمک کنید:

۱- در صورت امکان ماشین خود را در مکانی سایه پارک کنید.

۲- اگر پارکینگ ندارید، برای اطمینان از اینکه خودروی شما در طول روز سایه می اندازد، یک کانکس یا درخت پیدا کنید.

۳- باتری ماشین خود را به طور مرتب چک کنید. برخی از باتری های قدیمی باید با مایعات پر شوند. مطمئن شوید که آن را به طور مکرر در ماه های تابستان بررسی کنید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

۱۲۰۹۰۱  ف ف : خطرات باتری بسترن B30 در چیست؟

در ساختار یک باتری خودرویی اسید سولفوریک و سرب وجود دارد که این دو ماده یکی از مضر ترین ماده ها می باشند. بنابراین باتری فرسوده را نمی توان دور انداخت چرا که این قطعه بسیار برای محیط زیست و نسل بشر خطرناک است. از طرفی تکان دادن باتری سرب اسیدی می تواند مخلوط انفجاری از گاز های هیدروژن و اکسیژن تولید کند که از دریچه های باتری خارج می شود، این دود ها ممکن است هنگامی که در یک نقطه تجمع کنند سبب انفجار شوند. علائمی که می تواند در اثر تنفس مقادیر زیادی بخار اسیدی باتری یا محتویات، گرد و غبار و دود ناشی از سوختن باتری ها ایجاد شود عبارتند از : سرفه، کاهش توانایی ذهنی و ایجاد اختلال در خواب. هنگامی که باتری خودروی شما خراب می شود شما می بایست آن را به کارخانه تحویل دهید تا آن ها را بازیافت کنند.

باتری سایر خودرو ها: خرید باتری سمند

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
15 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الهه
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۳:۲۲ ب٫ظ

سلام احوال شما رفیق
جناب ببخشید کولر ماشینم من کار نمیکنه دیروز رفته بودم سرکار دیدم کولرم کار نمیکنه چیکار کنم من به نظر شما هر چی زدم کولر کار کنه نکرد به نظر شما باتری بسترن b30 ربط داره ایا؟

هدفی
۱۴۰۱-۰۷-۱۰ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

سلام آقا این چه مدله هر سایت یه قیمت این قیمت ها مگه همه ی سایت ها نباید یکی باشه؟ باتری بستری b30 مناسب هم قیمت هم برند معرفی کنید چون من از گشتن تو هر سایت اونم الکی دیگه خسته شدم ممنون میشم

نوری زاده
۱۴۰۱-۰۷-۱۶ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

سلام ماشین من زود داغ می کنه مخصوصا مسافرت رفتنی تو آزاد راه خیلی داغ می کنه. این قضیه ربطی به باتری بسترن b30 ماشین من داره؟ اگه باتری بسترن b30 با آمپر بالاتر نصبش کنم مشکل حل می شه؟ ممنون می شم راهنمایی کنید من رو.

آرشاویر
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

سلام. من صبح میخواستم برم سرکار دیدم باتری ماشین دوستم دشارژه شده. ماشین ایشون بسترن بی ۵۰ هست و ماشین من بسترن بی ۳۰. از باتری بسترن b30 میشه به ماشین بسترن b50 باتری به باتری انجام داد؟ آمپر باتری بسترن b30 ماشین من ۵۰ هست نمیخوام با این کار یه دفعه باتری ماشینم خراب شه و ضرر کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید دوست عزیز

افشار
۱۴۰۱-۰۸-۲۱ ۴:۳۶ ب٫ظ

سلام و خسته نباشید میگم به شما. من با ماشینم که بسترن B3۰ هست رفتم جواهر ده که در شمال هست و اسم یک روستایی در ارتفاعات هست. خیلی سر بالایی داشت و پر پیچ و خم بود. همونطور که میدونید ماشین من سیستم HAC داشت یعنی سیستمی که در سربالایی کنترل میکنه. وقتی داشتم رانندگی می کردم سیستم کار نمیکرد اصلا تاثیری نداشت. بنظرتون وجود این مشکل میتونه بخاطر خرابی باتری بسترن B30 باشه؟

رومی
۱۴۰۱-۰۸-۲۵ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

باتری ماشینم خراب شده و موتور ماشین اصلا روشن نمیشه. یک مشکل اساسی ای که هست حالا به جز اینکه نمیدونم باتری بسترن B30 چند آمپره ، این است که من حتی اگر باتری رو بخرم هم بلند نیستم نصبش کنم. اومدم سایتتون دیدم ثبت سفارش آنلاین هم دارید. اگر من از سایت سفارش بدم، خودتون که آوردید نصب هم انجام میدید؟؟؟

توکلی
۱۴۰۱-۰۹-۱۵ ۶:۵۴ ب٫ظ

برای پسرم یه ماشین شارژی خریدیم که دست از سرم برداره و انقدر نخواد پشت ماشینم بشینه، چند روز پیش این ماشین باتریش مثل این که خراب شده بود یا شارژش تموم شده بود نمیدونم ، روشن نمیشد، بعد پسرم داشت گریه میکرد اعصابمو خورد کرده بود، دیگه امروز گشتم ببینم میتونم باتریشو پیدا کنم یا نه، بعد به ذهنم خطور کرد گفتم شاید مثل ماشین معمولی که میشه باتری به باتری انجام داد برای این ماشین شارژی هم باشه باطری به باطری کرد. به نظرتون من میتونم از باتری بسترن بی ۳۰ کمک بگیرم برای باتری به باتری کردن ماشین برقی پسرم و راهش بندازم؟

شهیدی
۱۴۰۱-۰۹-۱۶ ۶:۵۹ ب٫ظ

من عادت دارم همیشه تو ماشینم قهوه میخورم صبح که دارم میرم سرکار بعد امروز متاسفانه این ماگ قهوه ریخت روی داشبورد ماشین و چراغ های داشبورد من از اون موقع دیگه روشن نمیشه. استرس گرفتم گفتم نکنه این قهوه که ریخته روی این باعث شده به باتری بسترن B30 فشار بیاد و ماشین خراب بشه و نیاز به تعویض باتری پیدا کنه ؟ چونکه شنیدم وقتی یکی از اجزای برقی ماشین خراب میشه به باتری فشار میاد می خوام ببینم ممکنه در اثر همچین سهل‌انگاری باطری ماشین من سوخته باشه یا نه؟

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط شهیدی
aliiivand
۱۴۰۱-۱۰-۱۳ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

سه روز بود که من رفته بودم مسافرت و تو این سه روز همش داشتم تو ماشین آهنگ گوش می کردم و با سرعت زیاد رانندگی میکردم. بعد از سه روز که برگشتم تهران حس کردم خیلی به ماشین فشار آوردم و بهتره که به متخصص نشونش بدم . خلاصه رفتم پیش دوستم که تعمیرکار بود ماشین رو که بررسی کرد بهم گفتش که اتصالات باطری شل بوده و باتری بسترن بی ۳۰ دشارژ شده، باتریو بزار برات شارژ کنم ولی من اینکارو نکردم چون ترسیدم که باتری با باتری های دیگه جابجا بشه. می خوام بدونم راه دیگه ای برای شارژ کردن باتری ماشین وجود نداره؟