باتری ام وی ام ۵۳۰

باتری ام وی ام 530

خرید باتری ام وی ام ۵۳۰

باتری ام وی ام ۵۳۰ ممکن است به دلایل مختلفی از بین برود که سولفاته شدن یکی از این دلایل است. سولفاته کردن فرآیندی است که ظرفیت باتری های اسید سرب را کاهش می دهد. در طول استفاده معمولی، کریستال‌های کوچک سولفات تشکیل می‌شوند، اما اینها طبیعی هستند و مضر نیستند.در طول محرومیت طولانی مدت از شارژ مجدد ، سولفات سرب به کریستالی پایدار تبدیل می‌شود و روی صفحات باتری رسوب می‌کند. این منجر به ایجاد کریستال های بزرگ می شود که مواد فعال درون سلول را کاهش داده و منجر به کاهش ظرفیت درون سلول های باتری می شود. اگر این وضعیت ثابت و ادامه دار باشد، باید به فکر خرید باتری ام وی ام ۵۳۰ جدید باشید.

باتری سیلد اسید پرمصرف ترین باتری در جهان است. رایج ترین باتری SLI است که برای وسایل نقلیه موتوری برای راه اندازی موتور S ، روشن کردن خودرو L و جرقه موتور I استفاده می شود. برای خرید باتری ام وی ام ۵۳۰ ، می توانید از باتری های سیلد اسید موجود در شرکت امداد باتری کهن که برای خودرو شما مناسب اند، استفاده کنید. برای مثال ، باتری ۷۰ آمپر پایه بلند سیلور می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

برای این که بتوانید به راحت ترین شیوه ممکن تعویض باتری ام وی ام ۵۳۰ را انجام دهید، خرید باتری ام وی ام ۵۳۰ از امداد باتری کهن بهترین راه حل برای شما خواهد بود. کارشناسان نصب خبره شرکت باتری را به صورت رایگان درب منزل شما در نقاط مختلف تهران از جمله سهروردی ، میدان ولیعصر ، خانی آباد و تهران پارس، تعویض کرده و شما را از شر باتری قدیمی رها می کنند.

 

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

تعویض باتری ام وی ام ۵۳۰

آیا سالی یکبار تعویض باتری ام وی ام ۵۳۰ را انجام می دهید؟ باتری‌های خودرو در یک نقطه عمر تقویمی دارند، چه از آنها استفاده کنید یا نه، در آن نقطه باید آنها را تعویض کنید. اگر متوجه می‌شوید که باتری خودروی خود را هر سال یکبار تعویض می‌کنید، این مقاله اطلاعات ارزشمندی در مورد باتری خودرو به همراه چند نکته سریع و راهنمای گسترده‌تر برای حفظ طول عمر باتری خودرو در اختیار شما قرار می‌دهد.

۱. پایانه های باتری را تمیز نگه دارید و به طور منظم (یعنی ماهانه) از نظر خوردگی بازرسی کنید.
۲. قبل از استفاده از لوازم جانبی خودرو، ماشین را روشن کنید تا اجازه دهید باتری توسط دینام ماشین شارژ شود و برای پشتیبانی از سیستم های جانبی از انرژی باتری استفاده نکنید.
۳. باتری را ایمن و عاری از لرزش نگه دارید. باتری‌هایی که تکان می‌خورند می‌توانند آسیب ببینند و زودتر از موعد مقرر نیاز به تعویض باتری ام وی ام ۵۳۰ پیدا کنید.
۴. روی شارژر باتری ماشینی سرمایه گذاری کنید که در زمانی که ماشین شما در حال استفاده نیست یا زمانی که به تعطیلات می روید، سطح شارژ بهینه را حفظ کند و مجبور به تعویض باتری ام وی ام ۵۳۰ قبل از پایان عمر طبیعی آن نشوید.

 

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

باتری مناسب ام وی ام 530
ارسال رایگان باتری mvm 530
تست باتری mvm 530

باتری مناسب mvm 530

هنگام خرید باتری مناسب mvm 530 جدید، مطمئن شوید که دارای گارانتی است. در صورت بروز مشکل تحت گارانتی در باتری که به تازگی خریداری کرده اید، با استفاده از گارانتی باتری  در زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود. همیشه گارانتی را همراه خود داشته باشید یا پیامک مربوط به گارانتی را در تلفن همراه خود نگه دارید، تا در صورت بروز خرابی زودرس باتری مناسب mvm 530 ، بتوانید از آن استفاده کنید.

هر بار که تعمیر و نگهداری خودرو را انجام می دهید، مطمئن شوید که باتری خود را چک کنید. باتری های خودرو کاملاً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری نیستند و هر چند وقت یکبار نیاز به توجه دارند. اطمینان حاصل کنید که پایانه های باتری مناسب ام وی ام ۵۳۰ شما تمیز هستند و کابل های شما بدون خوردگی یا آسیب هستند. استفاده از یک برس سیمی برای تمیز کردن پایانه های دارای سولفاته، می تواند به شما کمک کند سولفاته ها را از بین ببرید و طول عمر باتری را حفظ کنید.

 

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

طول عمر باتری MVM 530

۱۸۱۲۰۱ ف:  در حالت عادی یک باتری خودرویی بین دو تا سه سال عمر خواهد کرد، اما نکته قابل توجه این است که این مدت زمان می تواند متغیر باید. بسته به عادات رانندگی شما، عمر باتری بیشتر و یا کمتر از این مدت ها خواهد بود. زمانی که شما چندین هفته وسیله نقلیه خود را در گوشه ای از پارکینگ رها کرده و از آن استفاده نمی کنید، موتور آن در حالت خاموشی، دینام را نیز خاموش نگه داشته و نتیجه آن است که باتری شما شارژ نمی شود. زمانی که این مدت زمان طولانی شود، باتری به طور کامل شارژ خود را از دست خواهد داد و به اصطلاح دشارژ می شود. اگر این اتفاق به صورت مکرر برای باتری خودروی شما رخ دهد از طول عمر این قطعه ی خودروی شما کم می شود و باتری زودتر فرسوده خواهد شد.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

تعویض باتری مناسب mvm 530
خرید باتری مناسب mvm 530
تست باتری mvm 530

سوالات متداول

چرا کارشناسان توصیه به تست سیستم شارژ و باتری ام وی ام ۵۳۰ دارند؟

باتری های قدیمی با شروع به فرسوده شدن کارایی کمتری دارند. اگر عملکرد باتری ام وی ام ۵۳۰ شما کند است و راه اندازی موتور به آرامی اتفاق می افتند، احتمالاً به این معنی است که باتری در حال فرسوده شدن است و باید تعویض شود اما قبل از اینکار حتما تست باتری ام وی ام ۵۳۰ را انجام دهید تا از این موضوع اطمینان حاصل کنید. اگر دینام از کار بیفتد و دیگر نتواند به اندازه کافی باتری را شارژ کند، باتری به آرامی تخلیه می شود. به همین دلیل است که ممکن است امروز خوب شروع شود، اما فردا باید برای راه اندازی ماشین خود درخواست باتری به باتری کنید. بنابراین بهترین کار این است که سیستم شارژ خودرو و باتری مرتباً تست کنید.

باتری سایر خودرو ها: باتری کمری

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

در بازیافت باتری ام وی ام ۵۳۰ چه اتفاقاتی می افتد؟

در هنگام بازیافت باتری فرسوده ام وی ام ۵۳۰ ، سرب ذوب شده و دوباره برای باتری های جدید استفاده می شود. بازیافت این باتری ها انرژی کمتری نسبت به پالایش سنگ معدن اولیه مصرف می کند و سرب را از محیط حذف می کند.

اسید سولفوریک خنثی می شود یا به ماده رایج کمتر مضر، سولفات سدیم – که در بسیاری از شوینده ها و کودهای خانگی وجود دارد، تبدیل می شود. پلی پروپیلن (پلاستیک) مورد استفاده برای پوشش ها بازیافت می شود و برای باتری های جدید، گلدان های گیاهی و سایر تولیدات استفاده می شود.

باتری سایر خودرو ها: خرید باتری لیفان x50

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیری
۱۴۰۱-۰۶-۲۴ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

سلام ماشین من نیاز به تعویض باتری ام وی ام ۵۳۰ داشت که اومدیم عوضش کنیم یعنی خراب بود چندتا جا نشون دادم گفتن ببر باتری ام وی ام ۵۳۰ خودتو عوض کن منم این کارو کردم ولی با تعویض باتری ام وی ام ۵۳۰ هیچ تغییر در روند ماشین من نکرد یا نمیدونم باتری ام وی ام مناسب نصب نکردم میشه راهنمایی کنید

فائزه
۱۴۰۱-۰۷-۱۲ ۲:۲۷ ب٫ظ

سلام چه راه هایی برای مراقب از باتری mvm 530 وجود داره میتونید توضیح بدید. چه عاملایی تو خودرو باعث آسیب رسیدن به باتری mvm 530 که ۷۰ آمپره میشه. تعویض با آمپر بالاتر باعث قوی شدن ماشین از نظر فنی هم میشه؟

اصغرانی نیا
۱۴۰۱-۰۷-۱۸ ۴:۴۷ ب٫ظ

سلام مصرف برقی من از ماشین زیاده می خوام بدونم باتری mvm 530 با آمپر بالاتر از خودش میشه نصب ماشین کرد یا نه. اینجوری فکر کنم خیلی بهتر باشه و فشار زیادی به باتری ام وی ام ۵۳۰ وارد نشه درسته؟؟؟

حامد
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۳:۰۱ ب٫ظ

سلام . من دیروز کولر ماشینم رو روشن کرده بودم و بعد اینکه رسیدم ماشین رو بستم و رفتم خونه. صبح اومدم دیدم کولر ماشین روشن مونده بود و فراموش کردم چراغ جلو رو خاموش کنم و متاسفانه باتری ام وی ام ۵۳۰ دشارژ شده بود. چیکار میتونم انجام بدم؟ تازه باتری ام وی ام ۵۳۰ رو عوضش کرده بودم. راهی هست بجز تعویض انجام بدم تا باتری ام وی ام ۵۳۰ درست شه؟

cima
۱۴۰۱-۰۹-۱۶ ۹:۳۴ ب٫ظ

تا به امروز من کلا ۳ بار باتری MVM 530 رو عوض کردم ، دوبار اول با فاصله تقریبا یک سال و نیم بود و باره اخر ۳ سال پیش بود که برای تعویض باتری ماشینم از باتری ۶۰ آمپر اوربیتال استفاده کردم و خیلییی راضی بودم واقعا، چون دو برابر باتری قبلیا برام کار کرد. ولی متاسفانه من یادم نیست دقیقا کدوم از باتری های برند اربیتال بود فقط یادم که مدت زمان گارانتی ۱۸ ماهه بود و چیز دیگه ای ازش یادم نیست. با توجه به این اطلاعات شما میتونید بهم بگید من چه باطری خریده بودم و رو ماشینم نصب کرده بودم که انقدر از کیفیتش راضی بودم چون می خوام دوباره همون برند رو تهیه کنم برای ماشینم.

سرنا
۱۴۰۱-۱۰-۱۵ ۹:۴۰ ب٫ظ

سال گذشته من به پیشنهاد همکارم یه ماشین ام وی ام ۵۳۰ خریدم و راضیم ازش، اما مالک قبلی به من نگفت که باتری ماشین را کی عوض کرده و من دیروز وقتی که داشتم از سرکار برمیگشتم خونه متوجه شدم که چراغ چک ماشین روشن شده و اولین چیزی که شکم بهش برد باطری ام وی ام ۵۳۰ بود ، چون نمیدونم دقیقا چقدر از عمرش گذشته و چه زمانی باید به فکر جایگزین کردنش باشم. به نظرتون چراغ چک ماشین روشن شده دلیلش میتونه خراب شدن باتری ماشین باشه؟