باتری ام وی ام ۱۱۰

باتری ام وی ام 110

خرید باتری ام وی ام ۱۱۰

یاتری ام وی ام ۱۱۰شما نیازمند برسی و تست است، در هنگام خرید باتری ام وی ام ۱۱۰ باید کتابچه راهنمای مالک را که همراه با ماشین شما ارائه شده است بیرون بیاورید. دفترچه راهنما باید اندازه باتری مورد نیاز ماشین شما را به شما بگوید. اگر اندازه باتری مناسب را خریداری نکنید، نمی‌تواند به درستی در سینی باتری قرار گیرد که می‌تواند باعث ایجاد لرزش شود که ممکن است به باتری آسیب برساند. در خرید باتری ام وی ام ۱۱۰ ، گزینه مناسب باتری ۴۵ آمپر سوزوکی است که می توانید از امداد باتری کهن این باتری را با مناسب ترین قیمت و جدید ترین تاریخ تهیه کنید.

دفترچه راهنمای مالک به شما کمک می کند باتری را انتخاب کنید که دارای ترمینال در مکان مناسب باشد. اگر نمی توانید دفترچه راهنمای مالک خود را پیدا کنید، می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان امداد باتری کهن استفاده کنید. علاوه بر اینکه مطمئن شوید باتری شما به درستی در ماشین شما قرار می گیرد، توجه به عملکرد، برند و مدل نیز مهم است.

بر روی باتری ها با عملکرد برتر در سال تمرکز کنید، این می تواند از سال به سال متفاوت باشد، بنابراین مطمئن شوید که مارک و مدلی را پیدا می کنید که رتبه خوبی در بلند مدت کسب کرده باشد. همچنین می توانید باتری با ظرفیت ذخیره خوبی خریداری کنید. این مدت زمانی است که یک باتری می تواند به تنهایی بدون برق ماشین کار کند. داشتن ظرفیت ذخیره مناسب می تواند به جلوگیری ایجاد دردسر در صورت فراموش کردن چراغ ها کمک کند. اگر قصد خرید باتری ام وی ام ۱۱۰ از نمایندگی امداد باتری کهن را دارید، در نظر بگیرید که باید باتری داغی خود را به کارشناسان امداد باتری حاظر در محل تحویل دهید و در صورتی که باتری داغی ندارید حتماً این موضوع را با کارشناسان در میان بگذارید تا هزینه ی معادل آن در فاکتور شما ذکر شود. ارسال و نصب باتری در صادقیه ، مرزداران ، ستارخان و کامرانیه به صورت رایگان انجام می شود.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

تعویض باتری ام وی ام ۱۱۰

در حالی که راه اندازی ماشین به آسانی چرخاندن کلید یا فشار دادن یک دکمه است، باتری شما برای انجام این کار تحت فشار سنگینی قرار می گیرد. شروع احتراق سیگنالی به باتری می فرستد که یک واکنش شیمیایی را در داخل جعبه سیاه کوچک آغاز می کند. این تولید واکنش به انرژی الکتریکی منجر می‌شود که باعث می‌شود موتور استارت روشن شود و موتور شروع به کار کند. اگر باتری شما دشارژ شده باشد، ممکن است چراغ های شما کمی نور داشته باشند اما موتور شما انرژی لازم برای راه اندازی را نخواهد داشت. در این صورت ممکن است نیاز به تعویض باتری ام وی ام ۱۱۰ داشته باشید.

طول عمر باتری به مدت زمانی که می تواند شارژ خود را نگه دارد و همچنین مدت زمانی که می تواند شارژ شود بستگی دارد. وقتی نمی توان آن را شارژ کرد، مرده است. اگر همیشه در شرایط ایده آل رانندگی می کنید – بدون دماهای شدید و بدون رطوبت بیش از حد – اعتقاد بر این است که یک باتری نو می تواند تا سه سال دوام بیاورد و بعد از سه سال باید باتری را تست کرده و در صورت نیاز اقدام به تعویض باتری ام وی ام ۱۱۰ کنید.

اگرچه طول عمر دقیق باتری به وسیله نقلیه و وضعیت آن بستگی دارد، اما می توان گفت که اکثر خودروها به طور متوسط ​​هر دو الی سه سال یک بار به باتری جدید نیاز دارند. برای اکثر خودرو هایی که نیمی از سال در شرایط تابستانی رانندگی می‌کنند، این طول عمر ممکن است کمی کوتاه‌تر باشد. در دو سالگی، شروع به توجه به نحوه کارکرد باتری وسیله نقلیه خود کنید. مهم است که تعویض باتری ام وی ام ۱۱۰ را در زمان مناسب انجام دهید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

باتری مناسب mvm 110

خودروهایی که امروزه در بازار موجود هستند، دارای مشخصات خاص خود در مورد باتری هستند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید بفهمید کدام باتری مناسب mvm 110 شماست، نگاه کردن به باتری قدیمی یا نگاه کردن به سینی باتری است. می توانید از اندازه گیری ها به عنوان راهنمایی برای خرید باتری جدید خود استفاده کنید. سازندگان اغلب ابعاد باتری را در وب سایت خود به عنوان راهنمای خریداران نشان می دهند. می توانید از آن به عنوان مرجع برای مناسب mvm 110 جایگزین خود استفاده کنید.
نگاهی سریع به دفترچه راهنمای مالک نیز می تواند به شما در تشخیص اندازه صحیح کمک کند. اگر به دفترچه راهنمای مالک خود دسترسی ندارید، می‌توانید با کارشناسان خبره امداد باتری کهن تماس برقرار کنید و از ایشان راهنمایی بگیرید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

برند باتری ام وی ام ۱۱۰

۱۸۱۲۰۱ ف:  برند باتری خودروی شما از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که عمر این قطعه محدود می باشد باید در انتخاب برند آن دقت کافی را داشته باشیم تا حداقل میزان طول عمری که از آن انتظار داریم را برآورده سازد. بهتر است برندی که خریداری می کنیم یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین برند ها باشد. برند های سپاهان باتری از جمله اوربیتال وان قرمز و سوزوکی و همچنین برند های صبا باتری همانند واریان و راین چند مورد از پرطرفدارترین ها و محبوب ترین ها می باشند که دارای مدت زمان گارانتی های طولانی مدت نیز می باشند.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

سوالات متداول

چگونه از میزان شارژ باتری ام وی ام ۱۱۰ اطمینان حاصل کنیم؟

یکی از مواردی که می تواند شارژ باتری ام وی ام ۱۱۰ شما را تخلیه کند، استفاده از رادیو یا چراغ‌ های جلو برای مدت طولانی در زمان خاموش بودن خودرو است. اگر قصد دارید از لوازم جانبی و لوازم الکترونیکی در زمانی که موتور شما کار نمی کند استفاده کنید، باتری را به صورت کامل شارژ کنید که قدرت کافی را داشته باشد اما سعی کنید این کار را مکرر انجام ندهید تا مجبور به تعویض باتری ام وی ام ۱۱۰ زودتر از موعد نشوید. اگر باتری شما به اندازه کافی خوب نگهداری نشود، در حد انتظار دوام نخواهد آورد و احتمالا شما را غافلگیر می کند. برای این که از سلامت باتری خودرو اطمینان حاصل کنید همیشه سیستم شارژ را چک کنید و هر گونه مشکلی که می تواند باعث تخلیه برق باتری شود را بررسی کنید.

باتری سایر خودرو ها: باتری تیگو ۷

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

چرا باید باتری ام وی ام ۱۱۰ فرسوده را به کارشناسان امداد باتری تحویل دهیم؟

باتری های فراموش شده یا صرفاً به صورت غیر اصولی دور انداخته شده خودروها برای محیط زیست بسیار خطرناک هستند. ما تلاش خود را با اطمینان از اینکه باتری های قدیمی به عنوان زباله های سمی تبدیل نمی شوند، انجام می دهیم، به این صورت که باتری فرسوده شما را از شما خریداری کرده و از قیمت باتری کسر کرده ایم. از این طریق هم در هزینه های خود صرفه جویی می کنید و هم قدمی برای حفظ محیط زیست خود بر میدارید. باتری فرسوده ام وی ام ۱۱۰ که به ما تحویل می دهید به کارخانه بازیافت سازگار با محیط زیست و مورد تایید دولت فرستاده می شود که در آن ۹۷ درصد باتری بازیافت می شود و برای مصارف مختلف استفاده می شود.

باتری سایر خودرو ها: خرید باتری ساندرو

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هدف وند
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۳:۱۸ ب٫ظ

سلام جناب وقت گرامی شما بخیر
باتری ام وی ام ۱۱۰ من برای ماشینم بزرگ هستش چون که موقع نصب هم شما گفتیدید مناسب نیست من نگاه نکردم
یعنی به عبارتی توجه نکردم ولی الان در مورد باتری ام وی ام ۱۱۰ به مشکل برخوردم چه کنم به نظر شما ؟

Ghasem
۱۴۰۱-۰۷-۱۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

سلام چجوری باید بفهمم یه باتری ام وی ام ۱۱۰ خوب هست یا نه؟ وقتی نصاب خواست یه باتری MVM 110 نصب کنه چجوری تستش کنم ببینم درست نصب کرده یا نه؟

حسین زاده
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

سلام . ماشین من ام وی ام ۱۱۰ هست و مدلش قدیمیه. لطفا بهم بگید باتری mvm 11۰ آبخور هست یا اسیدی؟ شما باتری ام وی ام ۱۱۰ هم موجود دارید که اگر باتری ماشینم خراب شد از طریق سایت شما ثبت سفارش کنم؟

شکوری
۱۴۰۱-۰۸-۲۳ ۳:۴۶ ب٫ظ

سلام جناب شنیدم باتری فابریک MVM 110 باید ۴۵ آمپر باشه ولی من میخوام آمپر بالاتر نصب این خودرو کنم یعنی امکانش نیست که بتونم از آمپر بالایی استفاده کنم تا جوابگوی استفاده های الکتریکی از خودروی من باشه؟ اگر هست لطفا بهم بگید بدونم ممنونم.

saeli
۱۴۰۱-۰۹-۱۶ ۱۱:۰۱ ب٫ظ

ماشین ام وی ام ۱۱۰ خیلی جمع و جور و کوچیکه و من همیشه به این فکر میکردم که این ماشین اصلا چرا باید باتری ۴۵ آمپر روش نصب بشه؟ اگه همون باتری ۳۵ آمپر روش نصب کنم براش زیاده چه برسه باتری ۴۵ آمپر ! خلاصه تو ذهنم بود وقتی زمان تعویض باطری ام وی ام ۱۱۰ رسید از فروشگاهی که می خوام ازش باتری بخرم پرس و جو کنم ببینم میتونم باتری ۳۵ آمپر روی این ماشین نصب کنم یا نه، تا اگر امکان این کار وجود داشت این باتری رو بخرم و رو ماشینم نصب کنم . حالا نظر شما در این مورد چیه؟

سارینا
۱۴۰۱-۱۰-۱۵ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

من قبلا از سایت شما برای تعویض باتری ماشین قبلی، باتری خریده بودم و هم از خدمات ارسال و نصبتون رضایت داشتم و هم از کیفیت باتری که از نمایندگی شما خریداری کردم ، برای همین سایتتون رو ذخیره کرده بودم که هر زمان که به خرید باطری ام وی ام ۱۱۰ که ماشین جدیم هست نیاز پیدا کردم، بتونم از جای مطمئن باتری تهیه کنم . الان می خوام که برای این ماشین تعویض باتری انجام بدم، پیشنهاد شما استفاده از کدوم محصولات شرکت تون هستش که بتونم رضایت خاطره کافی رو ازش داشته باشم؟