باتری ال ۹۰

فروش باتری ال 90 با تاریخ جدید

باتری مناسب ال ۹۰

باتری ال ۹۰ شما بسیار بر روی رفتار شما حساس است، همانطور که رانندگی غیر اصولی و نامناسب باعث فرسودگی لاستیک ها و آسیب زدن به سیستم ترمز خودرو شما می شود، رانندگی بدون فکر کردن به باتری مناسب ال ۹۰ شما باعث کاهش طول عمر آن می شود. اگر به خوبی از باتری خود مراقبت کنید، می توانید عمر بسیار بیشتری نسبت به معمول از آن بهره مند شوید. آیا می خواهید عمر باتری ماشین خود را افزایش دهید؟ از نکات زیر برای استفاده حداکثری از باتری مناسب ال ۹۰ و افزایش طول عمر و عملکرد آن فراتر از استاندارد سه ساله استفاده کنید:

ماشین خود را به طور مکرر سرویس کنید تا اطمینان حاصل کنید باتری بر روی خودرو بهترین شرایط را دارد و می تواند طول عمر مناسبی را ارائه دهد. هرگز چراغ ها یا تهویه مطبوع خود را هنگامی که وسیله نقلیه خاموش است روشن نگذارید، زیرا باعث تخلیه شارژ باتری می شوند. با ماشین خود به طور مکرر (حداقل یک بار در هفته) به اندازه کافی رانندگی کنید تا از خالی شدن بیش از حد شارژ باتری L90 جلوگیری کنید.
باتری خود را بعد از رانندگی در جاده های پر دست انداز بررسی کنید، زیرا ضربه ها می توانند اتصالات آن را شل کنند. اطمینان حاصل کنید که پایانه ها و محفظه های باتری ماشین شما تمیز و عاری از خاک، گرد و غبار و شن نگه داشته می شوند.

آخرین باری که باتری مناسب ال ۹۰ خود را تعویض کردید کی بود؟

تعویض باتری خودرو هر ۲ تا ۳ سال یکبار باعث می شود که با رعایت این بازه ی زمانی می توانید آن را در بهترین حالت خود نگه دارید و به شما کمک می کند از خرابی های سرسام آور کنار جاده جلوگیری کنید. برای خودرو ال ۹۰ می توانید از باتری ۶۰ آمپر صبا باتری ، باتری ۶۶ آمپر اوربیتال پریمیوم و باتری ۷۴ آمپر اوربیتال وان استفاده کنید. ارسال و نصب باتری برای ساکنین تهران در مناطق مختلف از جمله کریم خان ، وحیدیه ، زعفرانیه و تجریش به صورت رایگان انجام خواهد شد.

تعویض باتری ال ۹۰

وقتی باتری‌های قدیمی که هنگام تعویض باتری ال ۹۰ به کارشناس تحویل می دهید به یک مرکز بازیافت می‌رسند، به اجزای سازنده‌شان جدا می‌شوند. در واقع، باتری های قدیمی و مصرف شده، ورودی مهمی در تولید باتری های جدید هستند. تمام تولیدکنندگان باتری در تولید باتری های جدید به جریان برگشت باتری های مصرف شده از طریق سیستم وابسته هستند. به حدی که در دوره‌هایی که جریان بازیافت کند می‌شود، قیمت باتری‌های جدید افزایش می‌یابد زیرا این باتری‌های جدید از درصد بیشتری از مواد بکر تشکیل شده‌اند که گران‌تر از محتوای بازیافتی هستند.

برای باتری قدیمی شما که بعد از تعویض باتری ال ۹۰ به دست آورده اید، به دلیل مواد بسیار خورنده و محتویات سمی آن، بازیافت شدن بسیار بهتر از آن است که در محل دفن زباله یا حتی سال ها در انبار شما بنشیند. از این گذشته، در پایان عمر باتری، تقریباً می توان آن را به طور کامل به باتری دیگری تبدیل کرد. تخمین زده می شود که ۸۰ درصد از مواد یک باتری جدید از باتری های قدیمی گرفته شده است.

علیرغم اجزای سمی موجود در باتری‌های سیلد اسید، می‌توان آنها را بازیافت کرد زیرا سیستم‌های پیچیده‌ای برای بازیابی اجزای سازنده آن‌ها تعبیه شده است. در این مورد، بیشتر بازیافت توسط خود تولیدکنندگان باتری انجام می‌شود، که در نتیجه یک سیستم حلقه بسته ایجاد می‌شود که در آن همان تولیدکنندگان از تلاش‌های بازیافت خود سود مالی می‌برند. از آنجایی که این عملیات بازیافت از فناوری های پیشرفته برای کنترل ایمن مواد خطرناک موجود در باتری سرب اسید استفاده می کند، باتری ها را می توان با موفقیت بازیافت کرد، بدون آسیب به افراد یا محیط زیست، علی رغم ماهیت خطرناک صفحه سرب و الکترولیت اسیدی که درون باتری وجود دارد.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

فروش باتری L90
فروش باتری ال 90
فروش باتری تندر 90

خرید باتری ال ۹۰

۰۸۰۹۰۱   ف ف: قبل از خرید باتری ال ۹۰ نکاتی را می بایست در نظر بگیرید تا به شما در مقایسه گزینه های دیگر کمک کند :

تاریخ تولید یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید. باتری باید جدید باشد و خیلی از تاریخ تولید آن نگذشته باشد. زمانی که سه یا چهار ماه از تولید باتری گذشته باشد، عمر ان رو به کاهش می باشد. گارانتی نیز موضوع مهمی است که اهمیت زیادی دارد.

باتری ها در یک اندازه مناسب همه خودرو ها نیستند. چندین مورد وجود دارد که باید در زمان خرید باتری مناسب ال ۹۰ در نظر گرفته شود، یکی از ان ها انتخاب باتری با ابعاد مناسب است.

معمولاً بر اساس برند، مدل و نوع موتور وسیله نقلیه شما، ابعاد باتری به همراه موقعیت پایانه های باتری است که باتری نوع باتری مناسب ال ۹۰ شما را تعیین می کند. هر باتری دارای محل ترمینال کمی متفاوت است تا با موقعیت کابل باتری سازگار باشد. مراقب باشید که باتری جدیدی که در ماشین خود قرار می دهید، با همان اندازه و مشخصات باتری است که در حال تعویض آن هستید. به عبارت دیگر در هنگام خرید باتری ال ۹۰ باتری مناسب را تهیه کنید.

 

سولفاتاسیون باتری ال ۹۰

سولفاتاسیون شامل تشکیل کریستال های سولفات سرب در سطح صفحات باتری ال ۹۰ است. در سطوح کوچک، این کریستال ها هیچ تهدید جدی ایجاد نمی کنند. اما همانطور که رسوبات به تدریج بزرگتر می شوند، به طور موثری انجام واکنش های شیمیایی داخل باتری شما را کاهش می دهند. در نتیجه، عملکرد و طول عمر باتری خودرو شما به سرعت کاهش می یابد. یک باتری که از سولفاته شدن رنج می برد، کاهش قابل توجهی در توانایی راه اندازی خودرو از خود نشان می دهد و احتمالا شما متوجه می شوید که باتری ال ۹۰ شما هنگام راه‌اندازی خودرو دچار مشکل می‌شود.

۰۸۰۹۰۱   ف ف: در این شرایط و زمانی که سولفاته ی شدید بر روی باتری ال ۹۰ تشکیل شده است، آن را رها نکنید و حتما از آب داغ و یا جوش شیرین برای از بین بردن خوردگی های آن استفاده کنید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

خرید باتری ال 90
خرید باتری تندر 90
خرید باتری L90

سوالات متداول

اولین قدم برای تعویض باتری ال ۹۰ چیست؟

برای تعویض باتری ال ۹۰ کاپوت خودرو را باز کنید. اگر نمی دانید باتری ماشین شم چه شکلی است، در اصل یک جعبه مستطیلی بزرگ است که دو کابل برق به پایانه های فلزی در بالای باتری متصل هستند. برخی از وسایل نقلیه جدیدتر ممکن است پوشش پلاستیکی روی باتری داشته باشند، اما می‌توانید آن را جدا کنید تا به پایانه‌های باتری دسترسی پیدا کنید. برای تعویض باتری ال ۹۰ باید از باتری با ابعاد و اندازه های مناسب استفاده کنید تا بتوانید استفاده مفید و مناسب از باتری را داشه باشید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

۰۴۱۱۰۱ ف ف:   ساختار خارجی باتری ال ۹۰ اتمی به چه صورت است؟

از آنجایی که باتری این خودرو پایه کوتاه است به این صورت است: این باتری به شکل یک جعبه پلاستیکی از جنس پلی کربنات است. در باتری های اسیدی ، بر روی سلول های آن ها ۶ درب وجود دارد که می توان محلول الکترولیت را به آن اضافه کرد. اما در باتری های سیلد اسیدی یا اتمی این درب ها وجود ندارند و مهر و موم شده اند. دو قطب مثبت و منفی بر روی آن قرار دارند، قطب مثبت قرمز رنگ و قطب منفی مشکی رنگ است. باتری های اتمی همانند باتری های اسیدی نیازی به امکان شارژ دوباره ندارد و همچنین نیاز به تعمیرات و بازدید کمتر نسبت به باتری های اسیدی دارد. این باتری ها همچنین قدرت بالاتری نیز دارند.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

عملکرد باتری ال ۹۰ در وسیله ی نقلیه به چه صورت است؟

باتری های سرب اسیدی خودرو از صفحات سربی تشکیل شده اند که در محلول الکترولیتی که شامل ۳۰% اسید سولفوریک و ۷۰% آب مقطر می باشد غوطه ور شده اند. در هنگام تخلیه، مانند زمانی که از باتری برای راه اندازی موتور خودرو یا روشن کردن چراغهای جلو استفاده می شود، اسید سولفوریک موجود در الکترولیت کاهش می یابد و محلول الکترولیت با درصد آب بیشتری باقی می ماند. این نوع باتری قادر است جریان بالای مورد نیاز موتور استارت را برای چرخاندن موتور خودرو تامین سازد. به طور کلی ولتاژ باتری خودرویی می بایست در حالتی که موتور خودرو خاموش است، ۱۲.۶ ولت باشد.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

[/col] [/row]
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alii
۱۴۰۱-۰۷-۱۶ ۲:۱۳ ب٫ظ

سلام خدمت شما. من تصمیم دارم باتری ال ۹۰ ماشینم رو تعویض کنم خودم چون بلد نیستم می برم پیش یک نفر که بلد هست. میشه قبلش یکم هینت بهم بدید که باید باتری ال ۹۰ چه قالب و آمپری باشه و اگر خواستم مطمئن شم که باتری سالم هست و ماشین به خوبی کار می کنه چجوری تستش کنم؟

اشوان
۱۴۰۱-۰۷-۲۳ ۱:۵۴ ب٫ظ

خسته نباشید. باتری ال ۹۰ چه قالبی داره؟ و چه قالب دیگه ای جز خود باتری ال ۹۰ فابریک بهش میخوره؟ عمر باتری ال ۹۰ من داره تموم میشه و از اونجایی که این خودرو خیلی خودروی خوبی هست می خوام حتما باتری ال ۹۰ خوبی هم براش نصب کنم. اگر شما از قالب و آمپرش اطلاعات کافی بهم بدید خیلی ممنون میشم تا منم بتونم ثبت سفارشم رو انجام بدم. و در آخر اینکه چه برند باتری ال ۹۰ ای رو پیشنهاد می کنید و قیمت هاش رو هم بهم بگید.

جاوید
۱۴۰۱-۰۸-۲۴ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

سلام وقتتون بخیر لطفا من رو راهنمایی کنید.
جاده ای به روستای پدری من میرسه که حدود ۴۰ دقیقه هست و جادش خاکی هست و آسفالت نشده. من یک باغ دارم و برای رسیدگی به اون تا عید قرار هست اخر هفته ها برم و برگردم. میخواستم از شما بپرسم که باتری ال ۹۰ رو اگر آمپر بالاتر مثلا ۷۴ آمپر بخرم براش امکان اینکه قدرت ماشین رو بیشتر کنه و خود باتری آسیب نبینه رو فراهم می‌کنه؟

شاملو
۱۴۰۱-۰۹-۱۳ ۳:۱۴ ب٫ظ

واسه ی خرید باتری ال ۹۰ میخواستم از طریق ثبت سفارش در سایت شما اقدام کنم ولی انقدر تنوع محصولاتتون زیاد بود که واقعاً نتونستم تصمیم بگیرم که کدوم برای ماشین مناسب، البته من تو همون مرحله اولیه که انتخاب آمپر مناسب برای باتری ماشین هست موندم، چه برسه به اینکه بخوام از بین برندهای مختلف یک برند مناسب را انتخاب کنم. گفتم این کار رو به شما واگذار کنم تا باتری مناسب ماشین رو از نظر آمپر و از نظر برندی که موجود دارید به من معرفی کنید تا بتونم انتخاب بهتری داشته باشم.

مرسده
۱۴۰۱-۱۰-۱۱ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

در رابطه با نحوه نگهداری از باتری ال نود سر یک موضوع دو به شک هستم و گفتم این موضوع را اینجا مطرح کنم تا شما به من کمک کنید تا بتونم از این دو دلی خارج بشم. راستش من نمیدونم که رانندگی کردن برای حفظ سلامت باتری ماشین خوبه یا برعکس میتونه به سلامت باتری ماشین آسیب بزنه؟ چون یه تایمی با ماشین زیاد رانندگی میکردم و باتری ماشین زود خراب شد و بعد از اون اومدم باتری رو گذاشتم تو پارکینگ و فقط هفتهای یه بار ازش استفاده کردم ولی بازم باتری زود خراب شد! الان دقیقا باید چه جوری با ماشین رانندگی کنم که طول عمر باتری حفظ بشه؟