باتری پژو ۴۰۵

باتری پژو 405

خرید باتری پژو ۴۰۵

باتری پژو ۴۰۵ شما نیاز به رسیدگی دارد، زمانی که سعی می کنید وسیله نقلیه خود را روشن کنید و صدای وحشتناک کلیک، کلیک، کلیک یک باتری بی جان را می شنوید حظه بسیار سختی است. احتمالاً تجمع سولفاته باتری شما را در شرایط دشوار قرار داده است و حالا باید به فکر خرید باتری پژو ۴۰۵ جدید باشید، اما سولفاته شدن چیست؟

باتری ها مانند موجودات زنده هستند، آنها نیاز به ورزش و نگهداری دارند تا از مرگ زودرس در امان بمانند. اکثر خودروها از باتری های سیلد اسیدی استفاده می کنند. باتری های سیلد  اسیدی که در سال ۱۸۵۹ اختراع شد، یکی از اولین انواع و پر مصرف ترین باتری های قابل شارژ هستند.

یک باتری سرب اسید دارای چگالی توان بالایی است، به این معنی که قادر است مقدار زیادی انرژی را به سرعت آزاد کند. نسبت قدرت به وزن بیشتر باتری، آن را برای مصارف خودرویی ایده آل می کند، زیرا جریان بالایی که برای موتور استارت خودرو مورد نیاز است را به راحتی تامین میکند.

شایع ترین علت خرابی باتری و نیاز به خرید باتری پژو ۴۰۵ جدید برای جایگزینی، سولفاته شدن یا همان تجمع کریستال های سولفات سرب است. این زمانی اتفاق می‌افتد که باتری از شارژ کامل محروم شود. مواد سولفات روی قسمت های تخلیه شده صفحات باتری متبلور می شوند و به باتری آسیب می رسانند. باتری که سولفاته شده معمولاً باید تعویض شود و برای تعویض باتری پژو ۴۰۵ می توانید از باتری ۶۶ آمپر اوربیتال سیلور و باتری ۷۴ آمپر سوزوکی استفاده کنید. قبل از تعویض باتری بهتر است آن را تست کنید تا از خرابی مطمعن شوید. در صورتی که متوجه شدید تنها راه چاره خرید باتری پژو ۴۰۵ جدید است، با شماره تلفن درج شده سایت تماس بر قرار کنید و باتری را در هر کجای تهران بزرگ چه در صادقیه و بلوار تعاون ، چه در هروی و سهروردی درب منزل با ارسال و نصب رایگان تحویل بگیرید.

تعویض باتری پژو ۴۰۵

ما در درجه اول به عنوان انسان و بعد به عنوان متخصصان در زمینه باتری های خودرویی و صنعتی ، معتقدیم که باتری های ضایعاتی باید بازیافت شده و مسئولانه دفع شوند. ۹۸ درصد باتری سرب اسیدی را می توان از طریق بازیافت تجزیه کرد و به چرخه تولید باتری برگرداند. در واقع وقتی تعویض باتری پژو ۴۰۵ را انجام می دهید و باتری داغی خود را به کارشناسان امداد باتری کهن تحویل می دهید، در کارخانه مادر که بازیافت باتری انجام می شود، اجزای سرب، پلاستیک و اسید دوباره پردازش شده و در مجموعه‌ای از محصولات دیگر از جمله کابل‌کشی و مواد شوینده استفاده می شوند.

اسید سولفوریک به سولفات سدیم تبدیل می شود تا در ساخت شیشه، منسوجات، مواد شوینده لباسشویی و کود استفاده شود، صفحات باتری، اتصالات بین سلولی و پست های ساخته شده از سرب در کوره ذوب ذوب می شوند و سپس سرب مذاب برای استفاده مجدد به شمش تبدیل می شود و ظروف و درب باتری ها خرد شده و برای بازیافت به سطل های زباله، گلدان های گیاهی و غیره فرستاده می شوند.

به خاطر داشته باشید بعد از تعویض باتری پژو ۴۰۵ ، باتری اسید سرب فرسوده را نباید در سطل های بازیافت خانگی یا زباله قرار داد. سرب و اسید ممکن است سایر مواد بازیافتی را آلوده کرده و آنها را غیرقابل استفاده کند. سپس کل بار مواد به محل دفن زباله ریخته می شود و این فاجعه همینطور بزرگ تر می شود و آسیب به محیط زیست و هم نوعان خودمان وارد می کند. با دفع اصولی باتری فرسوده ، پیش وجدان خود سربلند باشیم.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

۰۶۰۹۰۱  ف ف :  ممکن است هنگامی که قصد تعویض باتری پژو ۴۰۵ را دارید، به این فکر کنید که آیا زمان تعویض باتری خودرو می بایست دینام این خودرو نیز تعویض شود یا خیر. در نظر داشته باشید که عمر یک دینام خودرو ممکن است بین شش تا هفت سال و یا بیشتر باشد و طول عمر مفید یک باتری دو تا سه سال است. به هنگام تعویض باتری ، تعویض دینام ضروری نمی باشد.

در صورتی که وسایل الکتریکی خودروی شما به هنگام روشن بودن موتور آن عملکرد درستی ندارند ، ممکن است نشانه ای از خرابی دینام باشد و شما می بایست اقدام به تعویض این قطعه نمایید.

ارسال رایگان باتری پژو 405
تست باتری پژو 405
تحویل باتری پژو 405 در محل

باتری مناسب پژو ۴۰۵

۱. قبل از اینکه بخواهید خودتان باتری ماشین خود را تعویض کنید، با دفترچه راهنمای مالک خود مشورت کنید تا بتوانید باتری مناسب پژو ۴۰۵ را تهیه کنید.

۲. مهم است که باتری جایگزین مناسب را تهیه کنید. برای حذف حدس و گمان، باتری قدیمی خود را با خود به فروشگاه قطعات خودرو بیاورید و باتری جدید را مطابق با مشخصات باتری کهنه خریداری کنید البته اگر اطمینان دارید که باتری قدیمی برای خودروتان مناسب بوده است.

۳. می توانید برای خرید باتری مناسب پژو ۴۰۵ از مشاوره رایگان کارشناسان امداد باتری کهن راهنمایی بگیرید. از طریق تماس با شماره تلفن زیر می توانید باتری مناسب خودرو خود را با تاریخ جدید خریداری کنید.

۰۶۰۹۰۱   ف ف :  ۴. در نظر داشته باشید که امداد باتری کهن، نمایندگی رسمی کارخانه سپاهان باتری و صبا باتری استد. این برند از باتری های خودرویی، جزو با کیفیت ترین و پرطرفدارترین ها در بین دیگر برند ها می باشند و همچنین دارای گارانتی های طولانی مدت نیز می باشند. پس شما با اطمینان کامل می توانید برای خرید باتری ۴۰۵ مناسب از نمایندگی ما ، از طریق سایت ما و یا تماس با شماره تلفن درج شده سفارش خود را ثبت نمایید تا در اولین فرصت باتری خودرو ی شما ارسال و نصب رایگان شود.

 

شارژ باتری پژو ۴۰۵

اگر چراغ ها قبل از راه اندازی موتور خودرو روشن شوند، آیا هنوز احتمال این که باتری پژو ۴۰۵ دشارژ باشد وجود دارد؟ حتی اگر چراغ‌ها، رادیو یا لوازم جانبی شما روشن شود، ممکن است باتری پژو ۴۰۵ شما هنوز شارژ کافی برای راه اندازی موتور را نداشته باشد. این قطعات به انرژی بسیار کمتری نسبت به استارت نیاز دارند. بنابراین، باتری پژو ۴۰۵ شما ممکن است توانایی کافی برای روشن کردن رادیو یا چراغ ها را داشته باشد، اما برای روشن کردن موتور خودرو قدرت کافی از خود ارائه ندهد. تست باتری در این مورد به شما کمک می کند تا تشخیص دهید باتری در چه شرایطی به سر می برد.

 

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

خرید باتری پژو 405
فروش باتری پژو 405
قیمت مناسب باتری پژو 405

سوالات متداول

نکات ایمنی مهم در رابطه با زمان کار با باتری پژو ۴۰۵ چیست؟

برای کمک به ایمن ماندن در طول تعویض باتری پژو ۴۰۵ ، عینک ایمنی و دستکش عایق در برابر برق را بپوشید. اطمینان حاصل کنید که جواهرات فلزی مانند ساعت، انگشتر یا دستبند را که ممکن است با باتری تماس پیدا کند، بردارید. این موارد می توانند مداری بین پایانه های منفی و مثبت را تکمیل کنند و در نتیجه فلز جرقه بزند، گرم شود و احتمالاً روی پوست شما ذوب شود. این سوختگی‌های شدید شوخی نیستند و نیاز به درمان پزشکی دارند، بنابراین به طور کامل از بروز مشکل جلوگیری کنید و لوازم جانبی فلزی را کنار بگذارید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

۰۳۱۱۰۱ ف ف :   آیا خودمان نیز می توانیم تست باتری پژو ۴۰۵ را انجام دهیم؟

اگر تخصص فنی نداشته باشید، انجام تست باتری ممکن است خطرناک به نظر برسد. اما می بایست به شما بگوییم که این کار بسیار ساده است.

بدون روشن کردن موتور، چراغ های جلو را روشن کنید.

آن ها را به مدت ۱۰ -۱۵ دقیقه در وضعیت «روشن» باقی بگذارید.

پس از گذشت آن زمان، ماشین خود را روشن کنید.

مراقب روشنایی چراغ های جلو خود باشید.

اگر با چرخش موتور چراغ های جلوی شما به طور محسوسی کم شود، باتری شما در تست باتری شکست می خورد. در این صورت قبل از اینکه با باتری فرسوده در جاده گیر بیفتید حتما اقدام به تعویض فرسوده خود کنید.

۰۷۱۲۰۱ ف:   زمانی که تخلیه باتری پژو ۴۰۵ صورت می گیرد چه اتفاقی برای خودرو رخ می دهد؟

باتری مهم ترین قطعه در خودروی شما است و وظیفه ی اصلی آن راه اندازی کردن موتور خودرو با قدرت دادن به آن است. زمانی که شارژ باتری خودروی شما تخلیه می شود، دیگر آن قدرت سابق را نخواهد داشت و در نتیجه موتور خودروی شما خاموش می ماند. راهی که باقی می ماند این است که باتری را شارژ کنید و اگر پس از شارژ شدن مجدد دشارژ شد، باید بدانید که به احتمال زیاد طول عمر آن به پایان خود رسیده است؛ در این لحظه با تعویض باتری فرسوده با یک باتری جدید، جانی دوباره به خودروی خود بدهید.

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
11 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما
۱۴۰۱-۰۶-۲۲ ۳:۳۱ ب٫ظ

سلام و درود برشما دوست عزیز ماشین من ۴۰۵ هستش و باتری ۶۶ امپر صبا در روی ماشینم نصب هستش و من ۲ سال پیش این ماشین رو خریدم و از زمانی که خریدم هنوز باتری ۴۰۵ رو تعویض نکرده بودم نمیدونستم که مناسب خودروی من باتری چند امپر هستش و الان دیگه زمان عوض کردن باتری ۴۰۵ هستش وپ من میخام که باتری ۴۰۵ رو عوض کنم میشه شما منو راهنمایی کنید ؟

فرهمند
۱۴۰۱-۰۷-۱۸ ۱:۳۶ ب٫ظ

سلام وقت شما بخیر باشه.باتری پژو پارس ۶۸ آمپر هم داریم؟ و اینکه چه قالب باتری پژو پارس هایی به این خودرو می خوره. باتری پژو پارس قالب کوچکتر از فابریکش می تونه جای بگیره؟

فرهادی
۱۴۰۱-۰۷-۱۸ ۱:۴۲ ب٫ظ

سلام باتری پژو ۴۰۵ خودروها چند آمپر و چه قالبی هست؟ اگه کوچیک بزرگ باشه هم باشه مشکلی برای ماشین پیش نمیاد؟ممنون می شم راهنماییم کنید.

پوران
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

سلام. کارشناس محترم من میتونم از باتری ۴۰۵ ۷۴ آمپر برای ماشینم استفاده کنم؟ مدل ۴۰۵ من پایین هست و میخوام ببینم اگر آمپر ۷۴ بگیرم براش باتری ۴۰۵ و در نهایت قدرت خودرو هم بیشتر میشه؟ ۴۰۵ من مدل قدیمی هست و نمیدونم تواناییش چقدره. شما کمک میکنید

رحیم
۱۴۰۱-۰۸-۲۲ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

سلام برادر من سنش کمه و همیشه پشت فرمون ماشین پدرم میشینه و فرمون رو میچرخونه. دیروز که داشت فرمون رو میچرخوند فرمون قفل شد. پدرم هم خونه نیست که ازش بپرسیم چیکار میشه کرد که قفل فرمون باز بشه خودمم میترسم چیزی رو امتحان کنم که یک وقت بدتر نشه. شما میتونید بگید که آیا وقتی فرمون قفل میشه به این منظور هست که باتری ۴۰۵ دشارژ شده؟ اگر مربوط بشن به هم دیگر چاره چیه؟

هدی
۱۴۰۱-۰۹-۱۲ ۸:۴۴ ب٫ظ

ما هر سال تعطیلات عید رو با همکاران شرکت مون میریم توی کویر کمپ میزنیم و خوب اونا همشون خودروهای آفرود دارند و به مشکل نمیخورن اما من پژو ۴۰۵ دارم و هرسال مجبورم تو این شرایط یه باطری زاپاس با خودم ببرم که بتونم از اون باتری برای نیازهای برقی که در آنجا پیدا می کنم استفاده کنم اما این سری نمیخوام باتری زاپاس ببرم چون تقریبا دو هفته پیش باطری ماشین را عوض کردم و باطری ۷۴ آمپر انداختم رو ماشین . فکر کنم دیگه این باتری کفایت میکنه و نمیخواد باتری زاپاس بخرم! بازم خواستم از شما بپرسم این باتری پژو ۴۰۵ میتونه حداقل چند ساعت بیشتر از باتری فابریک ماشینم به من انرژی بده تا بتونم تجهیزات برقیمو تامین کنم یا نه؟؟؟

پوپک
۱۴۰۱-۱۰-۱۰ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

من می خوام برای تعویض باتری پژو ۴۰۵ از باطری ۷۴ آمپر روی این خودرو استفاده کنم چون دوست دارم از بالاترین آمپری که امکانش هست روی ماشین نصب بشه استفاده کنم و تحقیق کردم متوجه شدم مناسب ترین گزینه باطری ۷۴ آمپر هستش، مسئله‌ای که پیش میاد اینه که نمیدونم این باتری از نظر طول عمر میتونه برای من مفید باشه یا اینکه چون آمپرش بالاتره ممکنه طول عمرش برای من کمتر باشه؟ نمیدونم چرا این سوال به ذهنم رسید ولی حس می کنم باطری ماشین وقتی آمپرش میره بالاتر طول عمرش کاهش پیدا میکنه، حالا ممنون میشم اگه من رو راهنمایی کنید.