باتری پژو ۲۰۷

باتری پژو 207

خرید باتری پژو ۲۰۷

باتری پژو ۲۰۷ همچون باتری سایر خودرو ها تا درصد زیادی بازیافت می‌شوند که این موضوع این امر را به یکی از موفق‌ترین تلاش‌های بازیافت در جهان تبدیل می‌کند. از آنجایی که باتری‌های خودرو به منبع کاربرد اصلی سرب تبدیل شده‌اند، نرخ بازیافت بالای باتری‌ها منجر به کاهش چشمگیر مقدار استخراج‌ سرب شده است. قوانین وضع شده برای تشویق به بازیافت و همچنین قوانینی که دفع آنها در محل های دفن زباله و زباله سوزها را ممنوع می کند، مصرف کنندگان را مجبور می کند تا باتری های ماشین قدیمی خود را بازیافت کنند.

باتری ماشین قدیمی را به نمایندگی که خرید باتری پژو ۲۰۷ خود را از آنجا انجام می دهید، برگردانید. اینگونه مجبور نیستید هزینه بیشتری در هنگام خرید باتری ۵۰ آمپر صبا باتری ، باتری ۵۵ آمپر سیلور و باتری ۶۰ آمپر پریمیوم بابت نداشتن باتری فرسوده پرداخت کنید. در نظر داشته باشید وقتی خرید باتری پژو ۲۰۷ از امداد باتری را انجام می دهید، قیمت های اعلامی با در نظر گرفتن دریافت باتری داغی هم آمپر هستند، در صورتی که باتری فرسوده خود را تحویل ندهید باید هزینه معادل قیمت روز آن را پرداخت کنید. پس تحویل باتری داغی به نمایندگی علاوه بر حفظ محیط زیست به کاهش هزینه ها نیز کمک می کند. وقتی باتری را از امداد باتری کهن تهیه می کنید، ارسال و نصب باتری در اقصی نقاط تهران از جمله تهران پارس ، مجیدیه ، جوادیه و هروی به صورت رایگان برای شما انجام خواهد شد و کارشناس حاظر در محل باتری فرسوده شما را تحویل گرفته و برای بازیافت به نمایندگی بر می گرداند.

تعویض باتری پژو ۲۰۷

اجزای مختلفی وجود دارند که باتری خودروی شما را فرسوده می کنند و باید به طور مداوم با آنها مقابله کنید تا از تعویض باتری پژو ۲۰۷ زودتر از موعد خود را نجات دهید. باتری های خودرو چهارچوب خاصی برای شارژ و دشارژ خود دارند که به این معنی است که بارها و بارها شارژ و رها می شوند. هر باتری دارای محدودیت شارژ است که باید به طور ایده آل شارژ باتری در آن محدوده تامین شود تا در آسایش بماند. هرگونه شارژ باتری بالاتر یا پایین تر از حد مجاز ، باعث فرسایش می شود و تعویض باتری پژو ۲۰۷ را جلو می اندازد. این عدم تعادل شارژ معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که وسیله نقلیه در حال حرکت نباشد و یا در سیستم شارژ خودرو دچار مشکل شده باشید.

با افزایش سن باتری ها، معمولاً به دلایل زیادی باتری فرسایش می یابند و نیاز به تعویض باتری پژو ۲۰۷ پیدا می کنید. پس از ۲ تا ۳ سال استفاده معمولی، باتری به طور کلی به شدت فرسایش می یابد، چرا که عمر محدودی دارد و بعد این مدت نیاز به جایگزین کردن پیدا می کند بنابراین نمی توانید خود را برای همیشه از تعویض باتری بی نیاز کنید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

ارسال رایگان باتری پژو 207
باتری مناسب پژو 207
نصب باتری پژو 207

باتری مناسب پژو ۲۰۷

۰۶۰۹۰۱  ف ف: اول از همه شما می بایست یک انتخاب درست در رابطه با باتری خودروی خود نمایید. باتری خودروی شما می بایست هم از لحاظ آمپر و هم از لحاظ قالب آن با خودروی شما تطابق داشته باشد. باتری پژو ۲۰۷ بسته به سال ساخت این خودرو متفاوت می باشد. باتری خودروی ۲۰۷ در صورتی که سال ساخت آن ۱۳۹۶ به بعد باشد فقط می توان از ۵۰ آمپر با قالب L1 بر روی آن نصب کرد؛ حال اگر سال ساخت این خودرو از ۱۳۹۶ به پایین باشد می توان از ۵۰ ، ۵۵ ، ۶۰ آمپر نیز بر روی این خودرو نصب کرد. پس در نتیجه مناسب ترین باتری برای این خودرو L1 می باشد.

همانطور که رانندگی تهاجمی باعث فرسودگی لاستیک‌ها و ترمزهای وسیله نقلیه شما می‌شود، رانندگی بدون فکر کردن به سلامت و ایمنی باتری مناسب پژو ۲۰۷ نیز باعث کاهش طول عمر آن می‌شود. اگر به خوبی از باتری خود مراقبت کنید، می توانید از نهایت طول عمر باتری خود بهره مند شوید.

آیا می خواهید از نهایت طول عمر باتری مناسب پژو ۲۰۷ خود استفاده کنید؟ باید از باتری مراقبت کنید و آن را در شرایط ایده آل نگهداری کنید. مثلاً دقت کنید هرگز چراغ ها یا تهویه مطبوع خود را هنگامی که وسیله نقلیه شما خاموش است روشن نگذارید، زیرا باعث تخلیه شارژ باتری مناسب پژو ۲۰۷ شما می شود و در بلند مدت طول عمر باتری را کاهش می دهد.

 

نگهداری از باتری پژو ۲۰۷

استفاده از رادیو یا چراغ‌ های جلو برای مدت طولانی در زمان خاموش بودن دینام می‌تواند باتری پژو ۲۰۷ را تا انتها تخلیه کند. اگر قصد دارید از لوازم جانبی و لوازم الکترونیکی در زمانی که موتور شما کار نمی کند استفاده کنید، باتری را به صورت کامل شارژ کنید که قدرت کافی را داشته باشد اما سعی کنید این کار را مکرر انجام ندهید تا مجبور به تعویض باتری پژو ۲۰۷ زودتر از موعد نشوید. اگر باتری شما به اندازه کافی خوب نگهداری نشود، در حد انتظار دوام نخواهد آورد و احتمالا شما را غافلگیر می کند. برای این که از سلامت باتری خودرو اطمینان حاصل کنید همیشه سیستم شارژ را چک کنید و هر گونه مشکلی که می تواند باعث تخلیه برق باتری شود را بررسی کنید.

باتری سایر خودرو ها : باتری النترا

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

خرید باتری پژو 207
قیمت مناسب باتری پژو 207
فروش باتری پژو 207

سوالات متداول

برای تعویض باتری پژو ۲۰۷  چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم؟

باتری پژو ۲۰۷ معمولاً با چندین کانکتور در جای خود نگه داشته می شود تا از حرکت یا جابجایی آن در حین رانندگی جلوگیری شود. برای باز کردن این اتصالات و بلند کردن باتری از براکت باتری، می توانید از یک آچار سوکت استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که یک باتری ماشین می تواند بیش از ۱۰ کیلو وزن داشته باشد، بنابراین ممکن است برای بلند کردن آن به یک کمک نیاز داشته باشید.

باتری قدیمی را داخل زباله نریزید، اجزای شیمیایی ممکن است نشت کنند و به هر چیزی یا هر کسی که با باتری در تماس باشد آسیب برساند. کارشناسان امداد باتری فرسوده باتری شما را از شما دریافت کرده و برای بازیافت به کارخانه تحویل می دهند.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری تیبا

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

۰۳۱۱۰۱ ف ف:  باتری پژو ۲۰۷ را از چه لحاظی بررسی کنیم؟

منتظر نمانید تا در کنار جاده گیر بیفتید تا سلامت کلی باتری خود را بررسی کنید. بررسی باتری از نظر استهلاک و فرسودگی در زمستان می تواند به معنای تفاوت بین بهترین سفر جاده ای و بدترین باشد. ترمینال ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید باتری به اندازه کافی محکم بسته شده است. ترمینال هایی که شل باشند سبب اتصال می شود و در نهایت  طول عمر باتری را کوتاه می کند و می تواند حتی به سایر قطعات آسیب برساند اگر سر باتری ها و یا سینی باتری به شدت خورده شده باشند نیاز به تعویض دارند.

نکته: اگر باتری خودروی شما بیش از سه سال عمر دارد، هوشمندانه است که وضعیت آن را بررسی کرده و ببنید آیا نیاز به تعویض دارد یا خیر.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

۰۷۱۲۰۱ ف :  باتری پژو ۲۰۷ ۵۰ آمپر یا ۶۰ آمپر؟

همانطور که گفته شد، باتری فابریک خودروی شما ۵۰ آمپر می باشد، اما می توانید از ۶۰ آمپر نیز بر روی آن نصب نمایید. اولین شرط برای آن این است که ساخت خودرو ۱۳۹۶ به پایین باشد. سینی خودرو های تولید این سال ها بزرگتر بوده و می توانند باتری های بزرگتر از فابریک را نیز در خود نگاه دارند و به قطعات جانبی فشار و آسیبی نرسانند. مناسب ترین باتری همان فابریک آن می باشد اما در صورتی که شما تمایل به استفاده ی بیشتر از سیستم های الکتریسیته و برقی خودرو همانند سیستم پخش و چراغهای جانبی دارید؛ می توانید از ۶۰ آمپر نیز بر روی خودروی خود نصب نموده و نگران آسیب رسیدن به خودرو نباشید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موسی
۱۴۰۱-۰۶-۲۲ ۳:۴۵ ب٫ظ

سلام دوست گرامی که جواب گوی مردم هستین در این سایت
من ماشینم ۲۰۷ هستش مدل ۹۶ هستش وباتری ۵۵ امپر روی خودروی خودم به طور فابریک نصب هستش
من میخام ماشین رو بردم تست باتری گفتن ایراد داره اما من تازه تعویض کردم باتری رو چون تازه عوض کردم برام جای سواله که چرا باید در تست باتری . باتری ۲۰۷ من باید ایراد داشته باشه اصلا منطقی نیست ای میشه راهنمایی کنید ایا دلیلی داره که باتری من در تست باتری اوکی نبوده باشه ؟

مهدیانی
۱۴۰۱-۰۷-۱۹ ۹:۳۰ ق٫ظ

سلام میخوام بدونم اگه باتری ۲۰۷ سفارش بدم چقدر طول میکشه به دستم برسه؟ آیا خودتون هم می تونید نصبش کنید یا به عهده خودمونه؟ من زیاد بلد نیستم باتری ۲۰۷ رو نصب کنم میترسم خراب شه.

صمدی
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۹:۳۴ ق٫ظ

سلام. شما تو سایت فرمودید که شارژ باتری ۲۰۷ باید مرتب چک بشه. من چطور باید شارژ باتری ۲۰۷ رو چک بکنم؟ فقط میدونم که باتری ۲۰۷ کنار موتور خودرو قرار داره. و اینکه باتری ۲۰۷ خودش چند ولت هست؟

دارا
۱۴۰۱-۰۸-۲۲ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

سلام. من دیشب که داشتم با ماشینم میرفتم خونه خالم بنزین ماشینم کم بود و باید بنزین میزدم. یک آن متوجه این موضوع شدم که سیستم هشدار دهنده ی ماشینم اصلا کار نمیکنه. ماشینم ۲۰۷ هست و اصلا هشداری بابت اینکه بنزین کم مونده نداده بود . بعد که بنزین زدم امتحان کردم ببینم آیا وقتی درها باز باشن سیستم هشدار دهنده کار میکنه یا نه. بازم دیدم کار نمیکنه. حالا بنظر شما کار نکردن سیستم هشدار دهنده ماشین میتونه مربوط به تضعیف باتری ۲۰۷ باشه؟

نیما
۱۴۰۱-۰۹-۱۲ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

اگه قرار باشه که من سر دو یا سه سال باطری ماشینم رو عوض کنم تضمینی وجود دارد که باتری پژو ۲۰۷ من عملکرد مفید روی ماشینم داشته باشه و توی این مدت سه سال برای من دردسر درست نکنه ؟ من شرایط نگهداری از باتری رو نمیدونم ولی فکر می کنم وقتی شما می فرمایید طول عمر باتری بین ۲ تا ۳ سال هستش یعنی در بدترین شرایط هم حداقل این مدت زمان روی خودرو کار میکنه. حالا نمیدونم برداشت من از حرف شما درست بوده یا نه ! میشه منو راهنمایی کنید تا بدونم این دو تا سه سال طول عمر که فرمودید دقیقاً در چه صورتی تحقق پیدا میکنه؟

شادی
۱۴۰۱-۱۰-۱۰ ۱۱:۴۰ ب٫ظ

از آنجایی که پژو ۲۰۷ از نظر ظاهری خیلی شباهت به ۲۰۶ داره حدس زدم گفتم شاید باتری این خودرو هم از نظر ابعاد و آمپر به هم شباهت داشته باشند ، چون من همسایه مون تو کار خرید ماشین های دست دوم هستش و یه ۲۰۶ خریده که باطریش نو هست و به من گفت اگه میخوای بهت بدم. حالا می خوام بدونم باطری پژو ۲۰۷ با باتری این خودرو یکی هستش که من این باتری را از همسایه مون بگیرم و با باطری ماشین خودم عوض کنم یا نمیشه؟