باتری مزدا ۳۲۳

باتری مزدا 323

خرید باتری مزدا ۳۲۳

باتری مزدا ۳۲۳ شما طول عمر محدودی دارد، اگرچه طول عمر دقیق باتری به نحوه نگهداری از وسیله نقلیه و وضعیت سلامت آن بستگی دارد، اما می توان گفت که اکثر خودروها به طور متوسط ​​هر سه سال یک بار به باتری جدید نیاز دارند و شما موظف به خرید باتری مزدا ۳۲۳ جدید هستید. اگر از جمله کسانی هستید که در آب و هوای بسیار سرد یا بسیار گرم رانندگی می کنید، این طول عمر ممکن است در خودرو شما کمی کوتاه‌تر باشد. در دو سالگی، شروع به توجه به نحوه کارکرد باتری خودرو خود کنید، مهم است که در صورت وجود مشکل، قبل از اینکه دردسر ساز شود، تعویض باتری مزدا ۳۲۳ را انجام دهید.

هنگامی که برای طی کردن مراحل مربوط به تعمیر و نگهداری خودرو خود می روید، از مکانیک خود بخواهید باتری خودروی شما را نیز بررسی کند، چرا که مثل بیشتر قطعات دیگر خودرو، دیر یا زود نیاز به خرید باتری مزدا ۳۲۳ و جایگزین کردن آن دارید. متأسفانه، هیچ راهی برای جلوگیری از تعویض باتری وجود ندارد. بهتر است مراقب سلامت باتری خود باشید تا با خودرویی که روشن نمی شود در میانه راه گیر نکنید. اگر خواستید خرید باتری مزدا ۳۲۳ را انجام دهید می توانید از باتری ۶۰ آمپر پایه بلند سوزوکی ، باتری ۶۶ آمپر اوربیتال وان و باتری ۷۴ آمپر صبا باتری بر روی خودرو خود استفاده کنید. این باتری را می توانید با ارسال و نصب رایگان درب منزل، در سید خندان ، شهر زیبا ، کوهسار، حصارک و سایر مناطق تهران تحویل بگیرید.

با گذشت زمان، اجزای داخل باتری شما فرسوده شده و کارایی کمتری خواهند داشت. وقتی این اتفاق می‌افتد، از اولین نشانه هایی که با آن رو به رو می شوید این است که راه اندازی موتور خودرو بیشتر طول می‌کشد و باید چند ثانیه بیشتر صبر کنید تا موتور روشن شود. شروع آهسته معمولاً یک هشدار برای راننده است که به فکر خرید باتری مزدا ۳۲۳ جدید باشد.

تعویض باتری مزدا ۳۲۳

برای این که تعویض باتری مزدا ۳۲۳ را با موفقیت پشت سر بگذارید، دقت کنید هنگام اتصال پایانه های باتری، ابتدا باید کابل منفی را قبل از کابل مثبت جدا کنید و زمانی که آن را دوباره وصل می کنید، کابل منفی باید آخرین باشد. اگر ریسک کنید کابل مثبت را قبل از کابل منفی بردارید، ممکن است با ماشین شما تماس پیدا کند و منجر به ایجاد اتصال کوتاه باتری شود. کابل مثبت نباید با فلز تماس داشته باشد و ماشین شما از فلز ساخته شده است. حتی زمانی که از کابل های باتری به باتری برای راه اندازی ماشین خود استفاده می کنید، همیشه باید کابل منفی را آخرین بار وصل کنید و آن را به شاسی وصل کنید و مستقیماً به باتری ماشین اتصال ندهید.

کابل مثبت که به رنگ قرمز است باید به ترمینال مثبت و کابل منفی به رنگ مشکی به ترمینال منفی متصل شود. برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد باتری یا آداپتور، مهم است که باتری ماشین خود را فقط در مواقع ضروری شارژ کنید. درست است که باید باتری را در زمانی که شارژ کاهش می یابد شارژ کنید، اما نباید اجازه دهید باتری ماشین به طور کامل دشارژ شود زیرا این اتفاق می تواند به باتری آسیب برساند و طول عمر آن را کاهش دهد. در صورتی که مدام با باتری دشارژ مواجه شوید، تعویض باتری مزدا ۳۲۳ به شما نزدیک تر است.

اگر ماه ها از خودرو استفاده نمی کنید، با خارج کردن باتری از خودرو، از تخلیه شارژ باتری جلوگیری کنید. اگر قصد شارژ کردن باتری خودروتان را دارید، باتری خودرو را در محیطی خنک شارژ کنید تا در حین شارژ کردن باتری خودرو داغ نشود یا الکترولیت به جوش نیاید. هنگامی که شارژ باتری شما کامل شد، پایانه های اتصال را جدا کنید و اگر از ماشین استفاده نمی کنید، آن را خارج از خودرو نگه دارید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

خرید باتری مزدا 323
فروش باتری مناسب مزدا 323
ارسال رایگان باتری مزدا 323

باتری مناسب مزدا ۳۲۳

بسیار مهم است که مدت ها قبل از لحظه ای که باتری مناسب مزدا ۳۲۳ شما دیگر آنقدر قوی نیست که موتور را روشن کند، به دنبال علائم هشدار دهنده در رابطه با سلامت باتری باشید. در برخی موارد، باتری دشارژ شده می تواند ناشی از خطاهای انسانی قابل اجتناب مانند روشن ماندن چراغ ها و تخلیه باتری در طول شب باشد. در مواردی مانند این، می‌توانید برای کمک به راه‌اندازی خودرو و شارژ مجدد باتری مناسب مزدا ۳۲۳ خود، از باتری به باتری کردن کمک بگیرید.  اگر این اتفاق تکرار شود ممکن است طول عمر باتری مزدا ۳۲۳ شما تحت تاثیر اتفاق به طور چشمگیری کاهش پیدا کند.

۰۸۱۱۰۱ ف ف :    مزدا ۳۲۳ از جمله خودرو هایی است که اکثر باتری های خودرویی بر روی آن قابل نصب هستند. مناسب ترین باتری مزدا ۳۲۳ ، ۶۰ آمپر پایه کوتاه است و شما در صورت تمایل به استفاده از سیستم های الکتریسیته بیشتر نظیر نصب سیستم پخش، می توانید برای قدرت بخشیدن بیشتر به این خودرو، از ۶۶ و ۷۴ نیز استفاده کنید. همچنین به فکر یک برند خوب نیز باشید تا از کیفیت بالایی برخوردار باشد. در صورت سلامت سایر قطعات خودروی شما، باتری می بایست در حالت عادی طول عمری نزدیک به دو سال داشته باشد. برای خرید برند های سپاهان و صبا می توانید از طریق سایت و یا تماس با ما ثبت سفارش نمایید.

 

نگهداری از باتری مزدا ۳۲۳

یکی از  مواردی که می‌تواند باعث خرابی باتری وسیله نقلیه و نیاز شما به تعویض باتری مزدا ۳۲۳ شود خطای ساده کاربر است. ممکن است به طور ناخواسته یک چراغ بالای سرتان را روشن گذاشته باشید و خودرو را رها کرده و رفته اید، گوشی موبایل یا لپتاپ خود را در منبع برق لوازم جانبی زمانی که دینام در حالت غیر فعال بوده است در حال شارژ رها کرده اید یا زمانی که فقط مسافت کوتاهی را طی کرده اید، از برق لوازم جانبی بیش از حد استفاده کرده اید. این بدان معناست که وقتی وسیله نقلیه خود را روشن کردید و مقداری از انرژی باتری شما مصرف شده است، دینام شما که انرژی را به باتری شما برمی‌گرداند زمان کافی برای شارژ کامل باتری شما را نخواهد داشت. به یاد داشته باشید در صورتی که باتری خود را به طور کامل شارژ نکنید چرخه طول عمر باتری کوتاه شده و نیاز به تعویض باتری مزدا ۳۲۳ پیدا می کنید.

 

باتری سایر خودرو ها: باتری پراید

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

ارسال رایگان باتری مزدا 323 در تهران
تعویض باتری مزدا 323 در محل
نصب باتری مزدا 323

سوالات متداول

پایین بودن ولتاژ باتری مزدا ۳۲۳ چه دلایلی دارد؟

تمام لوازم الکتریکی خودروی شما در زمان غیر فعال بودن دینام از باتری مزدا ۳۲۳ شما تغذیه می‌شود و هر زمان که با آنها مشکلی داشتید، باید بدانید که ولتاژ برای روشن کردن آنها بسیار کم است. اجزای ماشین شما از جمله صندلی‌های برقی، چراغ‌های جلو، رادیو و … می توانند در زمان استفاده از انرژی باتری، با تغییر عملکرد خود شما را از ولتاژ پایین باتری آگاه کنند. یک باتری قدیمی احتمالاً به دلیل قرار گرفتن در معرض شرایط آب و هوایی نامناسب و بیشتر به دلیل عادت های رانندگی مالک خودرو ، ولتاژ پایینی دارد. یک باتری ماشین معمولاً بین سه  تا چهار سال عمر می کند .

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری تیبا

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

۱۲۰۹۰۱  ف ف : استفاده و نگهداری از باتری مزدا ۳۲۳ می بایست به چه صورت باشد؟

گرمای بیش از حد عامل اصلی خرابی باتری خودرو است، زیرا هنگامی که محلول الکترولیت به دلیل دماهای بالا تبخیر می شود، منجر به سولفاته شدن در باتری می شود. همچنین دمای پایین می تواند منجر به خرابی باتری شود. خوردگی در ترمینال های باتری می تواند به دلیل مقاوت الکتریکی از روشن شدن خودرو جلوگیری کند. سولفاتاسیون زمانی است که الکترود ها با یک لایه ی سخت از سولفات سرب پوشانده می شوند که باتری را ضعیف می کند. سولفاته شدن زمانی اتفاق می افتد که باتری کاملا شارژ نشده باشد و خالی بماند. برای جلوگیری از آسیب، باتری های سولفاته باید به آرامی شارژ شوند.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

۱۳۱۲۰۱ ف:  باتری مزدا ۳۲۳ نیاز به چه مراقبت ها و بررسی هایی دارد؟

۱- باتری ماشین خود را به صورت دوره ای از نظر برآمدگی یا ترک خوردگی چک کنید. اگر چیز غیرعادی ای دیدید به طور مثال باتری شمتا متورم شده است، حتما آن را به یک مکانیک ببرید، به احتمال زیاد به دلیل خطرناک بودن نیاز به تعویض خواهد داشت.

۲- باتری را بررسی کنید و اگر خوردگی بر روی پایانه های آن می بینید، آن را از بین ببرید. می توانید با استفاده از محلول جوش شیرین و آب آن ها را شست و شو دهید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
11 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امین
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۳:۲۴ ب٫ظ

سلام وقت شما بخیر ماشین من باتری مزدا ۲۳۲ ۶۶ امپر بهش میخوره ولی جدیدا میخام عوض کنم باتر ی مزدا ۳۲۳۲ خودمو
چون باتری من عمرشو کرده ولی من میخام که باتری مزدا ۲۳۲ رو تعویض کنم میشه شما راهنمایی کنید بنده رو ؟

مانیا
۱۴۰۱-۰۷-۱۰ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

سلام جناب وقت شما بخیر من ماشینم مزدا ۳۲۳ هستش و میخام که باتری مزدا ۳۲۳ از سایت شما خریداری کنم میخام بدونم که آیا شما تست دینام هم دارید هنگام نصب باتری مزدا ۳۲۳ یا خیر ؟

یسنا
۱۴۰۱-۰۷-۱۸ ۳:۰۴ ب٫ظ

سلام من قبلا هرروز از ماشین استفاده می کردم . حالا الان یه مشکلی پیش اومده که حالا حالاها لازمم نمیشه. ماشین من باتری مزدا ۳۲۳ داره می خوام ببینم میشه برای اینکه باتری تو پارکینگ نمونه و خالی و خراب نشه باتری مزدا ۳۲۳ رو از ماشین خارج کنم؟؟؟؟؟؟ کجا باید بزارمش که سالم بمونه؟

جوادی
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲:۴۹ ب٫ظ

سلام خسته نباشید.
لطفا بگید چه باتری مزدا ۳۲۳ برای این خودرو باید بخرم و چه آمپر هایی میتونه داشته باشه؟ و اینکه من اگر بخوام از طریق سایت شما سفارش بدم چقدر طول میکشه به دستم برسه؟؟ و نصب باتری مزدا ۳۲۳ چطور؟ خودتون نصبش رو انجام میدید ؟ چقدر نصب طول میکشه؟

هاشم
۱۴۰۱-۰۸-۲۲ ۹:۵۷ ق٫ظ

سلام. من سمت شهریار ساکن هستم و یک خودروی مزدا ۳۲۳ دارم و متاسفانه امروز متوجه شدن که باتری ماشینم فرسوده شده. به این خاطر که وقتی دیدم موتور روشن نمیشه رفتم کاپوت رو باز کردم و دیدم باتری مزدا ۳۲۳ دورش پر از سولفاته شده و به این نتیجه رسیدم که اگر تعویض کنم مشکل حل میشه. اگر بخوام از سایت شما ثبت سفارش انجام بدم ، ارسال به این سمت هم دارید؟

اشرفی
۱۴۰۱-۰۹-۱۵ ۷:۳۹ ب٫ظ

هر موقع تعویض باتری ماشین را انجام می دهیم باید سر باتری ها را هم حتماً تعویض کنیم؟ دیروز که رفته بودم واسه موتورم باطری موتور بخرم اون فروشنده میگفت خواستی باتری مزدا ۳۲۳ رو تعویض کنی، یادت باشه حتما سر باطری هات رو هم تعویض کنی آخه سولفاته زدن . من نشنیده بودم برای تعویض باتری باید سر باتری ها را عوض کرد آخه تا جایی که من میدونم سر باتری ها طول عمر خیلی زیادی دارن حالا بازم گفتم از شما بپرسم ببینم نظرتون چیه؟ اگه شما تایید کنید که باید سر باتری ها هم تعویض بشن من قطعاً این کار رو انجام میدم.

shiva
۱۴۰۱-۱۰-۱۳ ۱۰:۵۱ ب٫ظ

نه به اینکه بعضی از خودروها کلاً فقط باتری فابریک بهشون میخوره، نه به این که برای تعویض باتری مزدا ۳۲۳ اینقدر دست و بال طرف بازه که باتری مورد علاقه‌اش را انتخاب کنه و روی ماشین نصب کنه! علت اینکه بعضی ماشینا فقط یه باطری بهشون میخوره ولی بعضی دیگه مثل خودرو من باتری های متنوعی رو میشه روشون نصب کرد چیه؟ آدم اگه بدونه موقع خرید ماشین دقت میکنه ماشینی بخره که بشه باتری های متنوع تری روش نصب بشه تا موقع تعویض باتری درگیر پیدا کردن باتری مناسب ماشین نشه.