باتری جک S3

باتری جک S3

تعویض باتری جک s3

باتری جک s3 خوب تنها چیزی است که ماشین شما بدون آن نمی تواند به کار خود ادامه دهد. تجربه کردن این اتفاق که خودرو شما توانایی راه اندازی خود را نداشته باشد اصلاً خوشایند نیست. برای یک راننده، هیچ چیز با مزایای تعویض باتری جک s3 قبل از مرگ آن قابل مقایسه نیست. با این حال، معمولا تا زمانی که باتری ناگهان ما را در شرایط سخت قرار ندهد به دنبال تعویض باتری و خرید باتری جدید نخواهیم رفت. بسته به اینکه سیستم شارژ شما در چه شکلی است، در کجا زندگی می کنید و عادات رانندگی شما چگونه است، میانگین طول عمر یک باتری در شرایط ایده آل حدود سه سال است. اگر در آب و هوای گرم تری زندگی می کنید، باید باتری خود را در بازه های زمانی کوتاه تر بررسی کرده و احتمالاً تعویض باتری جک S3 را نیز زودتر انجام دهید.

عمر متوسط ​​یک باتری ماشین بسته به محل زندگی شما بین ۳۰ ماه تا ۴۷ ماه است. در منطقه جنوبی که تابستان‌ها سخت است، میانگین عمر باتری تقریباً ۳۰ ماه است، بنابراین باید بعد از حدود دو سال تعویض باتری جک S3 خود را پیگیری کنید. علاوه بر دمای شدید منطقه، عوامل دیگری نیز وجود دارد که می تواند عمر متوسط ​​باتری خودرو را کاهش دهد. این شامل:

۱. لوازم جانبی متعددی مانند گیرنده GPS، پخش کننده MP3، پخش کننده DVD، سیستم استریو ماهواره ای، لپ تاپ، سیستم بازی و شارژ تلفن
۲. لرزش ناشی از رانندگی در جاده های ناهموار یا آسیب دیده
۳. سفرهای مکرر کوتاه با ماشین یا رانندگی نکردن برای مدت طولانی

نحوه استفاده از ماشین بر طول عمر باتری شما تأثیر می گذارد. اگر فقط برای سفرهای کوتاه، ۲۰ دقیقه یا کمتر از آن استفاده کنید، ممکن است باتری هرگز به شارژ کامل نرسد. این می تواند به باتری آسیب برساند و سریعتر آن را فرسوده کند. رانندگی نکردن ماشین برای مدت طولانی باعث تخلیه شارژ باتری می شود. تشخیص این نوع آسیب‌ها گاهی در آزمایش‌های معمول دشوار است، بنابراین هنگام بردن وسیله نقلیه خود به تعمیرگاه برای بررسی باتری، حتماً عادت‌های رانندگی خود را ذکر کنید. به یاد داشته باشید اگر قصد تعویض باتری جک S3 دارید می توانید از باتری ۶۰ آمپر اوربیتال پریمیوم بر روی خودرو استفاده کنید. این باتری را می توانید از بین محصولات امداد باتری کهن خریداری کنید و با ارسال و نصب رایگان درب منزل در سراسر تهران از جمله منیریه ، میرداماد ، سعادت آباد و میدان انقلاب تحویل بگیرید.

خرید باتری جک s3

باتری های سرب اسید یک منبع انرژی قابل شارژ هستند. اسید اثر الکتروشیمیایی را در این نوع باتری فراهم می کند که این در واقع انرژی مورد نیاز برای راه اندازی موتور را تامین می کند. در نهایت، باتری های اسید سرب عمدتاً به دلیل از دست دادن آب، شارژ بیش از حد و سولفاته شدن فرسوده می شوند و نیاز به خرید باتری جک S3 جدید پیدا می کنید. از آنجایی که ما خود باتری های سرب اسید را بررسی کرده ایم، بسیار مهم است که ببینیم چرا بازیافت باتری های اسید سرب بسیار مهم است.

بازیافت باتری های اسید سرب چندین مزیت زیست محیطی را به همراه دارد، مثلاً از انتشار اسیدهای سمی در محیط جلوگیری می کند، از منابع طبیعی محافظت می کند، استفاده مجدد از مواد با ارزش می تواند در کاهش هزینه های تولید بسیار تاثیر گذار باشد، جمعیت دفن زباله را کاهش می دهد، آلودگی را کاهش می دهد و … .
از طریق بازیافت باتری های اسید سرب، اسیدهای سمی (به عنوان مثال اسید سولفوریک ) به جای رها شدن در محیط، به طور ایمن دفع می شوند. این به حفاظت از منابع طبیعی کمک می کند.

علاوه بر این، مواد قابل استفاده مجدد متعددی در باتری های اسید سرب وجود دارد. یکی از این موارد شامل پلاستیک پلی پروپیلن، اسید سولفوریک و سرب است. استفاده مجدد از این مواد می تواند منجر به کاهش مکان های دفن زباله و کاهش آلودگی کلی شود. با توجه به این مزایای زیاد برای تحویل باتری فرسوده ای که هنگام خرید باتری جک s3 جدید روی دست شما باقی می ماند، برای بازیافت ، از این عملکرد مفید غافل نشوید.

بازیافت باتری های اسید سرب بسیار حیاتی است زیرا این باتری ها حاوی مواد بسیار سمی هستند. تخلیه بی رویه این مواد می تواند اثرات منفی عظیمی بر محیط زیست داشته باشد. به همین دلیل، بسیاری از کشورها سوزاندن یا دفع غیر اصولی باتری های اسید سرب را ممنوع کرده اند. بازیافت باتری های اسید سرب همچنین از منابع طبیعی محافظت می کند، از مواد با ارزش مجدد استفاده می کند، آلودگی را کاهش می دهد و … . با خرید باتری جک s3 از نمایندگی های معتبر و تحویل باتری داغی به کارشناسان، قدم بزرگی در حفاظت از محیط زیست بر خواهید داشت.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

خرید باتری جک s3
فروش باتری جک s3
ارسال رایگان باتری جک s3 در تهران

باتری مناسب جک S3

هنگام رانندگی در شب در زمانی که دور موتور پایین است و از انرژی باتری مناسب جک S3 برای چراغ های خودرو استفاده می کنید، اگر متوجه شدید چراغ‌های جلوی شما شروع به کم‌نور شدن می‌کنند، به این معنی است که باتری توسط دینام شارژ نشده است. در طول روز، ممکن است متوجه شوید در زمان خاموش بودن دینام ، شیشه‌های برقی آهسته‌تر بالا و پایین می‌روند یا چراغ‌های داشبورد تیره‌تر به نظر می‌رسند. اینها نشانه هایی هستند که خرید باتری مناسب جک S3 را باید در برنامه ی خود قرار دهید. تمام نیروی مورد نیاز برای راه اندازی اولیه ی قطعات الکتریکی در خودرو وقتی دینام غیر فعال است، توسط خود باتری مناسب جک S3 تامین می شود بنابراین تعویض به موقع باتری بسیار حیاتی است.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

طول عمر باتری جک S3

۱۶۱۲۰۱ ف:   به طور طبیعی یک باتری خودرویی می بایست دو یا سه سال در خودروی شما دوام بیاورد و به درستی جوابگوی سیستم های الکتریسیته آن باشد؛ اما در مواردی ممکن است این مدت زمان متغیر شود. بطور مثال باتری خودروی شما تنها یکسال دوام بیاورد. برخی موارد وجود دارند که باعث می شوند، طول عمر باتری وسیله نقلیه به شدت کاهش یابد. یکی از مواردی که طول عمر باتری را به شدت کاهش می دهد این است که سیستم شارژ آن معیوب باشد. یک سیستم شارژ معیوب در خودرو، باتری را به تدریج از بین می برد. باتری می بایست بتواند به طور کامل ولتاژ مورد نیاز خود را دریافت کرده تا قادر به راه اندازی سیستم های الکتریکی خودرو باشد.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

تعویض باتری جک s3 درب منزل
نصب باتری جک اس 3 در محل
ارسال و نصب رایگان باتری جک s3

سوالات متداول

چگونه از باتری جک S3 در برابر گرما نگهداری کنیم؟

گرمای بیش از حد باعث کاهش سطح آب مایع الکترولیت باتری جک S3 می شود. گرمای بیش از حد همچنین می تواند باعث تسریع خوردگی اجزای داخلی باتری خودرو شود، این اتفاق باتری شما را دچار آسیب می کند. مطمئن شوید که ماشین خود را برای مدت طولانی در زیر نور مستقیم خورشید یا نزدیک منبع گرما پارک نکنید و ماشین را در سایه و یا پارکینگ مسقف پارک کنید چرا که بهترین راه برای جلوگیری از آسیب رسیدن به خودرو به دلیل گرما، این است که باتری جک S3 خود را در دمای مطلوب نگه داری کنید. در صورت لزوم، می توانید با یک روکش نمدی، از باتری خودرو خود در برابر گرما مراقبت کنید.

باتری سایر خودرو ها : باتری ریو

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

باتری جک S3 چگونه می تواند به مالک خودرو استرس وارد کند؟

نگران کننده ترین اتفاقی که ممکن است برای مالکان خودرو بیفتد،  این است که بخواهند موتور ماشین خود را در یک روز سرد برای رفتن به محلکار به راه بیندازید و ببینید که موتور ماشین هیچ تکانی به خود نمی دهد. اگر در این شرایط کاپوت را بالا برده و اجزاء موتور را برسی کنید، همه چیز خوب به نظر می رسد به جز بخشی که باتری در آن قرار دارد. با مشاهده ی پایانه های دارای خوردگی، بوی بد و حتی بدشکل بودن قاب باتری، متوجه می شوید که باتری جک s3 شما به شدت نیاز به تعویض دارد. در این شرایط تماس با کارشناسان امداد باتری بهترین گزینه خواهد بود.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری مزدا ۳

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

۱۵۰۹۰۱ ف ف:  نتیجه هایی که می بایست به هنگام خرید باتری جک S3 در نظر گرفت؟

یکی از مهم ترین مواردی که برای خرید باتری باید در نظر قرار گرفت این است که باتری خودرو را از سازندگان معتبر و با گارانتی خوب خریداری کنید. آنها معمولا هزینه ی بیشتری دارند اما در طول سال ها به دلیل نگهداری و مشکلات کمتر ارزش آن را دارند. این را نیز به خاطر بسپارید، اگر کمی بیشتر مراقب باشید و توجه بیشتری به باتری خودروی خود داشته باشید، می تواند بیشتر از مقداری که انتظار دارید دوام بیاورد و به خودروی شما خدمات خوبی ارائه دهد.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید
۱۴۰۱-۰۶-۲۲ ۴:۱۱ ب٫ظ

سلام من ماشینم جک s3 هستش و باتری ۶۰ امپر صبا روش بوده به طور اوتوماتیک بوده
من قصد تعویض باتری خودروی خودمو دارم از شما نمایندگی میخام که باتری مناسب خودروی
جک s3 رو بهم معرفی کنید که بتونم تهیه کنم ممنون.

حمیرایی
۱۴۰۱-۰۷-۱۹ ۹:۴۴ ق٫ظ

سلام خسته نباشید. من می خوام باتری جک S3 تعویض کنم میخواستم بپرسم داغی باتری S3 رو باید چیکار کرد همینجور بندازیم به زباله؟

پرند
۱۴۰۱-۰۷-۲۳ ۴:۰۷ ب٫ظ

سلام چه آمپر هایی مناسب باتری جک S3 خودرو جک هست؟ طول عمر باتری جک S3 ماشین من تموم شده میخوام بدونم قبل ثبت سفارش چه آمپرهایی می تونم بگیرم؟ باتری جک S3 برند خوب هم برام معرفی کنید بی زحمت. سپاس فراوان.

عباس زاده
۱۴۰۱-۰۸-۲۴ ۹:۳۹ ق٫ظ

سلام به تازگی در خودروی من یک بوی بدی میاد. ماشینم جک اس ۳ می باشد و مدتی هست که از داخل ماشینم بویی مثل بوی بنزین یا گاز میاد. به این نتیجه رسیدم که گویا سیستم تهویه مطبوع ماشین هم عمل نمیکنه . آیا میتونید بهم بگید که بوی بدی که از داخل ماشین میاد و یا نقص عملکرد تهویه خودرو همگی به وجود نقص در باتری جک S3 به وجود میان یا خیر؟

نجف زاده
۱۴۰۱-۰۹-۱۵ ۸:۴۳ ب٫ظ

همسایمون یه مرد مسن هست که تنها زندگی میکنه و بچه هاش ایران نیستن. آخرین بار که پسرش ایران بود به من سپرد که ماهی یک بار باتری پدرشون رو چک کنم و اگه مشکلی داشت براش برطرف کنم تا بنده خدا به مشکل نخوره . متاسفانه این آقا حالش بد شد و ۳ ماه بستری بود بیمارستان و من به کل فراموش کردم که به پسرش قول دادم حواسم به ماشین باشه . خلاصه بعده سه ماه ایشون میخواست از بیمارستان مرخص بشه به من گفت برو ماشین خودمو بیار با اون برم خونه . رفتم ماشینو بیارم بیرون ، دیدم روشن نمیشه . دیگه با ماشین خودم رفتم دنبالش . الان میخوام ماشینو ردیف کنم واسش، شما میتونید کارشناس بفرستید باتری جک s3 این بنده خدارو تست کنه ؟

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط نجف زاده
alilooo
۱۴۰۱-۱۰-۱۳ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

۳ هفته پیش من با خانواده رفته بودم مسافرت، تو مسیر که داشتیم میرفتیم یه بنده خدایی گوشه خیابون مونده بود که ماشینش استارت نمی خورد و بهش کمک کردم با استفاده از باتری جک s۳ باطری به باطری انجام بده و ماشین رو راه بندازیم و خداروشکر کارش راه افتاد اما دقیقا از همان زمان به بعد من خودم واسه استارت زدن ماشین به مشکل خوردم و الان تو این مدت یک بار هم پیش نیومده که ماشین من با یک بار استارت زدن راه بیفته و حداقل دو بار استارت زدن نیاز داره تا روشن بشه! به نظرتون کاری که من کردم برای کمک به باتری به باتری، روی باتری ماشین من خودم تاثیر منفی گذاشته؟