باتری جک j5

باتری جک J5

باتری مناسب جک J5

باتری جک J5 شما و تمام باتری‌های خودرویی دیگر، عضو قوی و بی‌صدا تیم خودرو هستند. آنها بدون توجه به گرما، سردی هوا و رانندگانی که تقاضای زیادی از آنها دارند، کار خود را انجام می دهند. در حالی که باتری ای که به ماشین اجازه می دهد در اولین دور کلید استارت بزند، چیز لذت بخشی است، اما برای همیشه دوام نمی آورد.

در واقع، بسته به محل زندگی و نحوه رانندگی، وضعیت سیستم شارژ و چندین عامل دیگر، باتری خودرو به طور متوسط ​​حدود سه سال دوام می آورد و هنگامی که از بین می رود، اگر به آن سر نزده باشید، ممکن است شما را غافلگیر کند. باتری‌های خودرو اسب‌های مخصوص به شروع به کار خودرو هستند که به ندرت به آنها فکر می‌کنیم، معمولاً تا زمانی که زنده و فعال باشند ذهن خود را درگیرشان نمی کنیم در صورتی که این اشتباه است و در شرایط عادی باید وضعیت سلامت باتری مناسب جک j5 را دائما مورد برسی قرار بگیرد.

هنگامی که صحبت از تعمیر و نگهداری خودرو می شود ، “عادی” توسط تعدادی از عوامل تعیین می شود که در تئوری وجود دارد اما به ندرت اتفاق می افتد. به عنوان مثال، یک باتری در شرایط عادی به طور متوسط سه سال عمر می کند. «عادی» در این مورد به این معنی است که باتری چرخه‌های شارژ کامل را طی می‌کند، در معرض دمای شدید قرار نمی‌گیرد، به یک سیستم شارژ قابل اعتماد و ثابت متصل است و انرژی بسیاری از لوازم جانبی را تامین نمی‌کند. در دنیای واقعی، دمای شدید، لرزش ، سفرهای کوتاه در خیابان و مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند، سیستم‌های ناوبری پس از فروش و سایر دستگاه‌های الکترونیکی مصرف کننده برق در زمان خاموش بودن دینام، همگی روی باتری تأثیر می‌گذارند.

اگر به یک باتری ماشین معمولی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری سرب نگاه کنید، به راحتی می توانید بفهمید که چرا این عوامل بر عمر طبیعی باتری تأثیر می گذارند. داخل جعبه پلاستیکی صفحاتی از موادی مانند سرب و دی اکسید سرب وجود دارد. صفحات در مخلوطی از آب و اسید سولفوریک معلق می شوند که محلول الکترولیتی را تشکیل می دهد. این راه حل به الکترون ها اجازه می دهد تا بین صفحات جریان پیدا کنند – جریان الکترون ها اساساً الکتریسیته است. زمانی که این روند در باتری برقرار نباشد نیاز به خرید باتری ۶۰ آمپر پایه بلند صبا باتری که باتری مناسب جک j5 است پیدا خواهید کرد. می توانید باتری مناسب خودرو را از امداد باتری کهن تهیه کنید تا بتوانید آن را با ارسال و نصب رایگان در سراسر تهران از جمله هروی ، پاسداران ، وحیدیه و قیطریه درب منزل تحویل بگیرید.

خرید باتری جک J5

تخمین زده می‌شود که ۸۵ درصد از سرب مورد استفاده در جهان امروزه به باتری‌ها خصوصاً به باتری های خودرویی مثل باتری خودرو شما اختصاص می یابد و هنگامی که باتری ها تمام می شوند، ۹۹ درصد از این سرب برای ساخت باتری های جدید بازیافت می شود. این تجارت بسیار جهانی است و برخلاف سایر زمینه های مشابه مثل بازیافت زباله های الکترونیکی، بسیار سودآور است.

باتری های سرب اسید برای تامین انرژی وسایل نقلیه مختلف از جمله کامیون، قطار، اتومبیل، اتوبوس، قایق و غیره در سراسر جهان استفاده می شود. این باتری ها تامین برق پایداری را برای سیستم الکتریکی خودروها فراهم می کنند. علاوه بر این، در هنگام قطع برق، باتری های سرب اسید برق بدون آلودگی را به شهرها ارائه می دهند. امروزه تقریباً در هر سازمان و خانه ای در سراسر جهان از حد اقل یک نوع این باتری ها استفاده می شود،مثلا خرید باتری جک j5 که از نوع سیلد اسید است می تواند بک گزینه ی مناسب باشد.

با این حال، سرب یک جزء مضر است و قرار گرفتن در معرض بیش از حد آن می تواند تأثیر جدی بر سلامت و محیط زیست داشته باشد. به همین دلیل تمرکز بر بازیافت باتری سرب اسید است. ۹۷ درصد باتری های سرب اسیدی در شهر های بزرگ بازیافت می شوند. هدف اصلی بازیافت باتری های سرب اسیدی محافظت از نحوه ی دفع این مواد خطرناک در محل های دفن زباله است. باتری فرسوده که بعد از خرید باتری جک s5 می ماند باید در محل مناسب جمع آوری شوند. علاوه بر این، باتری‌های قدیمی ممکن است نشت کنند و به منطقه اطراف آسیب وارد کنند، در این صورت حتماً از کارشناسان خبره برای تعویض باتری کمک بگیرید.
هنگامی که باتری های سرب اسیدی جمع آوری می شوند، به قطعات کوچک خرد می شوند، سپس اجزای مختلف از باتری جدا می شوند. هنگامی که قطعات با استفاده از آسیاب چکشی خرد شدند، قطعات شکسته شده در یک خمره ریخته می شوند. در داخل خمره، سرب و مواد سنگین به پایین می ریزند، در حالی که پلاستیک روی سطح شناور است. متعاقباً قطعات پلاستیکی برداشته شده و مایع خارج می شود و فقط سرب و فلزات باقی می ماند. از اینجا، هر ماده فرآیندهای بازیافت متفاوتی را طی می کند.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

ارسال رایگان باتری جک جی 5
تعویض باتری جک j5
نصب باتری جک j5 در محل

خرید باتری جک J5

درست است که باتری‌های خودرو در اشکال و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و باید در زمان خرید باتری جک J5 خیلی به این موضوع دقت کنید، اما اصول کارکرد آن‌ها به‌طور قابل‌توجهی مشابه است. باتری مدرن خودرو یک طراحی ذخیره سازی سرب-اسید است. به طور خلاصه، این یک دستگاه الکتروشیمیایی است که انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. هنگامی که باتری جک J5 تحت شوک قرار می گیرد، مانند زمانی که استارت می زنید، دستگاه مواد شیمیایی ذخیره شده را به برق تبدیل می کند و جریان از طریق سیم ها به مقصد می رسد.

در حالی که خودرو در حال کار است، باتری جک J5 شما به عنوان یک منبع انرژی ذخیره در صورتی که نیاز الکتریکی خودرو بیش از ظرفیت سیستم شارژ باشد و همچنین به عنوان یک تثبیت کننده برای یکنواخت کردن ولتاژ عمل می کند. باتری های خودرو برای تخلیه عمیق طراحی نشده اند. یک شروع معمولی کمتر از سه درصد از ظرفیت باتری را تخلیه می کند. تخلیه عمیق، که می تواند زمانی رخ دهد که چراغ های وسیله نقلیه یا سایر اجزای الکتریکی به طور تصادفی برای مدت طولانی روشن مانده باشند، می تواند عمر و قابلیت های باتری جک J5 را به شدت کاهش دهد و حتی در مواردی شما را مجاب به خرید باتری جک J5 کند.

 

طول عمر باتری جک J5

این یک واقعیت شناخته شده است که باتری جک J5 قلب و روح ماشین شما است. توانایی یک وسیله نقلیه برای عملکرد روان به طور مستقیم به سلامت باتری بستگی دارد. اگر باتری نتواند عملکرد مطلوبی داشته باشد، خودروی شما و اجزای پیشرفته آن اصلاً راه اندازی نخواهند شد. باتری جک J5 دارای طول عمر ثابتی است که معمولاً حدود سه تا چهار سال است. تابستان‌های سوزان یا زمستان‌های سرد ، هر دو می‌توانند روی باتری خودروی شما تأثیر منفی بگذارند. از یک طرف، گرما می تواند منجر به تبخیر آب مایع باتری خودرو شما شود و از سوی دیگر، سرما می تواند فعالیت شیمیایی باتری را کاهش دهد. به همین دلیل است که همیشه باید ماشین خود را در یک پارکینگ مناسب پارک کنید تا در معرض تغییرات شرایط آب و هوایی شدید قرار نگیرد.

 

باتری سایر خودرو ها : باتری مزدا ۳

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

خرید باتری جک جی 5
فروش باتری جک j5
خرید باتری جک j5

سوالات متداول

تعویض باتری جک J5 را چه زمانی باید انجام دهیم؟

به طور معمول، باتری جک j5 تقریباً هر ۳ سال یک بار نیاز به تعویض دارد، اگرچه علائم واضحی وجود دارد که ممکن است نشان دهنده نیاز به تعویض زودتر این زمان باشد. به عنوان مثال، ممکن است متوجه شوید که در زمان استفاده از انرژی باتری جک J5 برای راه اندازی چراغ ها، چراغ‌های جلو خود به خود کم نور  می‌شوند یا خودرو برای روشن شدن در هوای سردتر انرژی بیشتری مصرف می کند. اگر هر یک از این علائم رخ داد، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که یاد بگیرید چگونه باتری ماشین را بردارید و آن را با یک باتری جدید و سازگار جایگزین کنید.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری رانا

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

۰۹۱۱۰۱ ف ف:     رانندگی در جاده های ناهموار چه تاثیرات منفی ای بر روی باتری جک J5 خواهد گذاشت؟

لرزش و تکان هایی که به هنگام رانندگی در جاده های ناهموار به خودرو و باتری شما وارد می شود، عمر آن را کاهش خواهد داد. تا حد ممکن می بایست از رانندگی در این جاده ها خودداری کنید. در پی این لرزش ها، به اجزای داخلی باتری شما آسیب می رسد. اجزای داخلی آن به طور کلی شامل محلول الکترولیت و صفحات سربی است. زمانی که باتری شما دچار لرزش می شود، صفحات سربی آن دچار ریزش می شوند و سرب آن ها به مرور زمان به ته باتری می نشیند. این می تواند عمر باتری را کوتاه کند زیرا ساختار آن را به طور کلی برهم می ریزد؛ در نتیجه عملکرد های آن دچار اختلال می شود. برای جلوگیری از لرزش بیش از حد باتری، می بایست همیشه پایانه های آن را بررسی کرده و از محکم بودن آن ها اطمینان حاصل کنید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

۱۴۱۲۰۱ ف:    آمپر مناسب از باتری جک J5 کدام می باشد؟

باتری فابریک این خودروی شما ۶۰ امپر می باشد، به این معنا که مناسب ترین باتری هم از لحاظ آمپر و هم از لحاظ قالب که می تواند بر روی سینی تعبیه شده در این ماشین قرار گیرد، باتری ۶۰ آمپر پایه بلند که قالب D23 دارد، می باشد. این باتری به طور معمول می تواند پاسخگوی نیاز های خودرو باشد. اما در برخی موارد، برخی از رانندگان تمایل به استفاده بیشتر از سیستم های برقی خودرو همانند چراغهای اضافی دارند و یا می خواهند که سیستم پخش دیگری بر روی خودرو نصب نمایند، در این زمان است که شما می توانید به نصب باتری ۷۰ آمپر بر روی خودروی خود فکر کنید تا از قدرت بیشتری برای تامین برق مورد نیاز وسیله نقلیه برخوردار باشد. این آمپر از باتری نیز بدون هیچگونه صدمه ای می تواند بر روی خودروی شما قرار بگیرد.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
چراغانی
۱۴۰۱-۰۷-۱۶ ۲:۴۴ ب٫ظ

سلام
اگر بیش از حد چراغ باتری جک j5 روشن باقی بمونه به باتری جک j5 هم فشار وارد میشه ؟؟ باک بنزین و چراغ ربطی به باتری جک j5 دارن؟

اصغری
۱۴۰۱-۰۸-۲۴ ۹:۲۶ ق٫ظ

ماشین من جک j5 هست و موقعی که رانندگی میکنم ماشین تق تق صدا میده. اینم بگم که قبلش که میخوام استارت ماشین رو بزنم، دوباره هنگام استارت خوردن صدای تق تق میده. به این نتیجه رسیدم که باتری جک j5 رو تعویض کنم و ببینم به نتیجه ای میرسم یا نه. قضیه مهم این هست که تو کارت گارانتی که پنج ماه پیش از یک مغازه باتری فروشی گرفتمش هنوز تاریخ گارانتی معتبر هست. سوالم ازتون اینه که اگر باتری ماشینم اوربیتال باشه چطور باید گارانتیش رو پیگیری کنم؟

محمدزاده
۱۴۰۱-۰۹-۱۵ ۹:۵۳ ب٫ظ

خیلی برام عجیبه که با وجود این که برای راه اندازی موتور خودرو به مقداری جزئی انرژی نیاز هست،چرا باید باتری جک j5 باتری ۶۰ آمپر در نظر گرفته بشه؟؟؟؟ به نظرم همون ۳۵ آمپر هم کفایت میکنه، تازه پایه بلند هم هست ابعادش به ماشین میخوره. من میخوام بدونم اگه میتونم باتری ۳۵ آمپر روی ماشین نصب کنم اقدام به خرید این باتری کنم به خاطر این که اینجوری خیالم راحته که به دینام ماشین برای شارژ باتری فشار وارد نمیشه و از طرفی هم باتری میتونه انرژی که برای راه اندازی ماشین لازم رو تامین کنه.

behnosh
۱۴۰۱-۱۰-۱۳ ۹:۲۲ ب٫ظ

وقتی همه باتری ها قراره یک کار مشترک توی ماشین انجام بدن دقیقاً چه دلیلی وجود داره که آدم بخواد باطری‌های مختلفی رو برای ماشین انتخاب کنه؟ یعنی چرا نیومدن یه باطری تولید کنند که به همه ماشین ها بخوره و آدم مجبور نشه برای خرید باطری ماشین به دنبال باتری مناسب بگرده ؟ الان من برای خرید باطری جک جی۵ باید از کدوم از محصولاتی که شما تو سایتتون قرار دادید استفاده کنم که هم از نظر اندازه و هم از نظر آمپر و هم از نظر قیمت برای من مناسب باشه و بابت خریدش پشیمون نشم؟