باتری تیگو ۷

باتری تیگو 7

خرید باتری تیگو ۷

باتری تیگو ۷ شما ممکن است تحت تاثیر تخلیه انگلی قرار بگیرد. در طبیعت، انگل موجودی است که غذای خود را از بدن میزبان خود به دست می آورد. در خودروی شما، هر تعداد سیستمی ممکن است زمانی که موتور خودرو خاموش است از باتری شما “تغذیه” کنند. خودروهای امروزی دارای صدها سیستم الکترونیکی هستند که تعدادی از آنها نیاز به تامین مداوم جریان دارند. حافظه خودرو، ساعت داخلی، سیستم GPS، آینه‌های برقی، سیستم هشدار، کامپیوتر موتور، رادیو و چراغ‌ها همگی می‌توانند از باتری شما زمانی که دینام غیر فعال است انرژی بگیرند. در خودروهای جدیدتر، تخلیه انگلی بیشتر در نظر گرفته می شود در حالی که برای وسایل نقلیه قدیمی با وسایل الکترونیکی کمتر، تخلیه انگلی کمتر است.

اگر باتری برای مدت طولانی بدون شارژ مجدد توسط دینام کار کند، آن میلی آمپرهای کوچکی که توسط دستگاه های انگلی از باتری تیگو ۷ کشیده می شوند، باتری را دشارژ می کند و ممکن است با توجه به سن و وضعیت سلامت باتری دیگر نتواند سرپا شود و مجبور به خرید باتری تیگو ۷ جدید شوید. تخلیه انگلی که همچنین به عنوان برق دزدی هم شناخته می شود ، حتی اگر باتری را نکشد، باعث فرسودگی باتری در بلند مدت می شود و شرایط را برای ایجاد سولفاته در باتری فراهم می کند. سولفاته می تواند توانایی باتری در دخیره و تولید انرژی را کاهش بدهد و در نهایت شما را مجاب به خرید باتری تیگو ۷ کند. برای خرید باتری تیگو ۷ پیشنهاد کارشناسان امداد باتری به شما استفاده از باتری ۶۰ آمپر سوزوکی است. این باتری را می توانید در سراسر تهران از جمله تهران پارس ، نیرو هوایی ، نارمک و هروی با ارسال و نصب رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

 

تعویض باتری تیگو ۷

سولفاته شدن به معنی تشکیل یا تجمع کریستال های سولفات سرب بر روی سطح و در منافذ ماده فعال صفحات سربی باتری ها است. این می تواند منجر به از دست دادن قدرت راه اندازی موتور خودرو، زمان شارژ طولانی تر، ایجاد گرمای بیش از حد در سیستم الکتریکی خودرو شما، زمان کار کوتاه تر بین شارژها و در نهایت کاهش عمر باتری و نیاز زودهنگام شما به تعویض باتری تیگو ۷ شود.

باتری ها در حالی که استفاده نمی شوند به طور طبیعی ۱٪ تا ۶۰٪ در ماه (بسته به نوع باتری و دما) خود تخلیه می شوند و زمانی که حالت شارژ به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کند، سولفاتاسیون شروع می شود.

سرما روند این فرایند را کند می کند و گرما سرعت آن را افزایش می دهد. بنابراین باتری را در جای خشک و خنک نگهداری کنید تا بتوانید از سولفاتاسیون آن جلوگیری کنید. باید این واقعیت را قبول کنید که هنگامی که سولفاته شدن اتفاق می افتد، باتری شما دیر یا زود از بین می رود و نیاز به تعویض باتری تیگو ۷ پیدا می کنید. بنابراین برای آسوده خاطر بودن از این اتفاق بهتر از باتری به خوبی مراقبت کنید تا دچار سولفاته نشود.

برای این که باتری خودروتان سولفاته نزند همیشه در حالت شارژ کامل آن را نگهداری کنید، هرگز اجازه ندهید بیش از حد شارژ یا بیش از حد دشارژ شود و از قرار گرفتن باتری در معرض گرما تا حد زیادی خودداری کنید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

خرید باتری تیگو 7
فروش باتری مناسب تیگو 7
ارسال باتری تیگو 7 در محل

باتری مناسب چری تیگو ۷

باتری شما نیاز به رسیدگی دارد اگر با موارد زیر مواجه هستید:

۱. وقتی ظرفیت باتری مناسب چری تیگو ۷ شما کم می‌شود، ممکن است متوجه شوید که گاهی موتور کندتر از حالت عادی راه اندازی می شود و مثل قبل مشتاقانه برای شما کار نمی کند.

۲. چراغ های داشبورد ممکن است هنگام استارت زدن خودرو سوسو بزنند.

۳. وقتی با شیشه های برقی خود بعد از خاموش شدن موتور کار می کنید، شیشه ها بسیار کندتر از زمانی که موتور روشن است حرکت می کنند. در این زمان ممکن است باتری مناسب چری تیگو ۷ شما به تقویت نیاز داشته باشد.

۴. گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که چراغ‌ها در زمان خاموش بودن  موتور کم‌ نور تر می‌شوند، اما با روشن شدن موتور پر نور تر روشن‌تر می‌شوند. این می تواند نشان از ضعیف شدن باتری مناسب تیگو ۷ شما باشد، اما این یک احتمال است و باید موارد مشکوک را تست کنید تا به نتیجه نهایی برسید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

برند باتری تیگو ۷

۱۵۱۲۰۱ ف:   برند باتری ای که خریداری می کنید از اهمیت بالایی برخوردار است. دلیل آن نیز بسیار آشکار است. باتری یکی از مهم ترین قطعات خودرویی می باشد که وظایف مهمی را در خودروی شما را بر عهده دارد. از جمله مهم ترین ان ها می توان به راه اندازی کردن موتور خودرو و تمامی سیستم های برقی اشاره کرد. با در نظر گرفتن همه این ها، در می یابیم که برند باتری از چه میزان اهمیتی برخوردار می باشد. برخی برند های با کیفیت و معتبر دارای مدت زمان گارانتی طولانی مدت می باشند که این خود به گونه ای مایه آسایش راننگان خواهد بود. برای خریداری برند های آرمو واریان از محصولات صبا باتری و برند های سوزوکی، اوربیتال وان قرمز و EFB از تولیدات سپاهان باتری، می توانید با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال و نصب شود.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

فروش باتری مناسب تیگو 7
تعویض باتری مناسب تیگو 7
قیمت مناسب باتری تیگو 7

سوالات متداول

زمان مناسب برای تعویض باتری تیگو ۷ را چگونه تشخیص دهیم؟

اکثر رانندگان آن لحظه وحشتناک را تجربه کرده اند که سوییچ را می چرخانید اما ماشین روشن نمی شود. این معمولاً به دلیل باتری بد خودرو است، به این معنی که زمان آن رسیده است که یک باتری جدید را جایگزین باتری تیگو ۷ فرسوده ی خود کنید.

رانندگان مجبور نیستند تا لحظه ای صبر کنند تا خودروی آنها اصلاً روشن نشود و بعد به فکر تعویض باتری ماشین بیفتند، زیرا خودرو قبل از این که باتری ماشین شما کاملا بمیرد، نشانه هایی را به شما می دهد که با دیدن آن ها باید باتری تیگو ۷ را تعویض کنید اما اکثر مردم این نشانه ها را جدی نمی گیرند و خاطره تلخ گیر افتادن در خیابان با باتری مرده را برای خود می سازند.

باتری سایر خودرو ها: باتری کوییک

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

علت دشارژ شدن باتری تیگو ۷ چیست؟

آخرین باری که باتری تیگو ۷ خود را تعویض کردید چند وقت پیش بود؟ اگر بیش از سه سال است که از آن استفاده می‌کنید، محتمل‌ترین علت دشارژ شدن باتری خودرو در هنگام خاموش بودن خودرو، کهولت سن است. در این شرایط در واقع باتری دیگر نمی تواند مانند گذشته شارژ کامل را در خود نگه دارد. به طور معمول، شما باید باتری خودرو خود را بین هر ۲ تا ۳ سال استفاده تعویض کنید. یک باتری خوب و باکیفیت می تواند حداکثر تا ۳ سال یا کمی بیشتر به طور موثر به ماشین شما خدمت کند. با این حال، یکی که ضعیف نگهداری می شود، ممکن است در کمتر از ۲  سال استفاده نیاز به تعویض داشته باشد.

باتری سایر خودرو ها: خرید باتری مگان

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مانا
۱۴۰۱-۰۶-۳۱ ۹:۱۳ ق٫ظ

سلام وقت شما بخیر من ماشینم تیگو ۷ هستش و میخام که یک باتری تیگو ۷ مناسب برای خودروی خودم بخرم که بتونم
از خودروی خودم نهایت استفاده رو بکنم به نظر شما باتری تیگو ۷ من چند امپر میتواند باشد ؟

Nima
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۹:۵۵ ق٫ظ

سلام. من دیروز داشتم با برادرم ماشین رو نگاه میکردیم و کاپوت باز بود. یهو برادر زادم از اون طرف سنگ بزرگ پرت کرد سمت ماشین و سنگ افتاد رو باتری تیگو ۷ . فک نکردم چیزی شده باشه چون ظاهرا موتور و دینام و باتری تیگو ۷ سالم بودن. بعدش که خواستم ماشین رو روشن کنم دیدم استارت نمی خوره. پس اگر ماشین روشن نشه به باتری تیگو ۷ مربوط میشه؟ قطعات دیگر سالم هستن؟

فریبا
۱۴۰۱-۰۸-۲۳ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

سلام. من همیشه از گوشیم رو در ماشین به بلوتوث وصل میکنم و آهنگ میزارم و وقتی دوستام باشن اونا هم گوشی هاشون رو وصل میکنن. ماشین من تیگو ۷ هست . تازگیا بلوتوث گوشیم وصل نمیشه ، امتحان کردم دیدم گوشی هیچکس وصل نمیشه. پس فهمیدم که مشکل از گوشی نیست و مشکل از بلوتوث خودروی تیگو ۷ هست. سوالم ازتون این هست که آیا بلوتوث ماشین هم مربوط به قدرت باتری تیگو ۷ میشه؟

دانایی
۱۴۰۱-۰۹-۱۶ ۷:۳۱ ب٫ظ

برای ماشین شارژر فندکی خریدم تا بتونم گوشیم را به وسیله اون تو خود رو شارژ کنم چون باتری گوشیم خرابه و مجبورم دائم تو شارژ نگهش دارم تا بتونم ازش استفاده کنم. دیروز به امید اینکه این شارژر توی ماشین هست سوار ماشین شدم و رفتم تو راه متوجه شدم که شارژرم کار نمیکنه . بردم وصل کردن به ماشین همکارم دیدم تو ماشین همکارم کار میکنه ولی تو ماشین من کار نمیکنه، به نظر شما همچین چیزی مربوط به باتری تیگو۷ میشه؟ یعنی ممکنه باتری من خراب شده باشه که نمیتونه شارژر فندکی باتری گوشی من رو شارژ کنه؟

شهدادی
۱۴۰۱-۱۰-۱۴ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

دیروز من یه باطری تیگو ۷ جدید خریدم رو ماشین نصب کردم و باتری قدیمی رو گذاشتم کنار سطل زباله که کارگران شهرداری بیان ببرند. صبح رفتم دیدم در اثر سرما ترکیده و اسیدش ریخته بیرون و خیلی ناراحت شدم از این بابت که باعث شدم اسید به اون خطرناکی روی سطح زمین بریزه و سلامت افرادی رو که به هر دلیلی ممکنه باهاش تماس پیدا کنند به خطر بندازه! می خوام بدونم در چنین شرایط هایی آدم باطری کهنه که داره رو چیکار باید باهاش بکنه که خیالش راحت باشه سلامتی کسی را به خطر نمیندازه و آلودگی ایجاد نمیکنه؟