باتری تویوتا کرولا

باتری تویوتا کرولا

خرید باتری تویوتا کرولا

باتری تویوتا کرولا مثل تمامی باتری های خودرویی دیگر دیر یا زود نیاز به تعویض دارد. اگر قصد خرید باتری تویوتا کرولا را دارید می توانید از بین باتری های سیلد اسیدی و اسیدی یکی را انتخاب کنید. باتری ماشین بدون نیاز به تعمیر و نگهداری معمولا آب بندی می شود و الکترولیت مایع می تواند در طول عمر باتری بدون نیاز به رسیدگی باقی بماند. باتری های کم تعمیر دارای درپوش هایی هستند باز می شوند و به شما امکان می دهد گهگاه آب مقطر اضافه کنید. در زمان خرید باتری کمری با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی محیط زندگی خود، بین این دو نوع باتری، موردی که مناسب تر است را تهیه کنید.

توصیه می شود ضمانت ها را در نظر بگیرید و باتری با مدت زمان طولانی تعویض رایگان انتخاب کنید. موقعیت ترمینال مثبت بر قطبیت خودرو تأثیر می گذارد و در صورت تماس ترمینال مثبت با پوسته فلزی خودرو، خطر اتصال کوتاه وجود دارد. بنابراین بسیار مهم است که بسته به نوع خودرو بررسی کنید که ترمینال مثبت در کدام سمت قرار دارد. برای نمونه باتری مناسب تویوتا کرولا باتری ۴۵ آمپر اوربیتال پریمیوم است که قالب B24 دارد و قطب چپ است، یعنی زمانی که باتری را طوری در مقابل خود قرار می دهید که قطب های باتری دور از شما هستند، ترمینال مثبت در سمت چپ باتری قرار دارد.

می توانید عمر باتری فعلی خود را در فروشگاه قطعات خودرو یا متخصص باتری بررسی کنید. این به شما کمک می کند بدانید که آیا به باتری جدید نیاز دارید یا فقط به یک روش تعمیر و نگهداری مناسب نیاز دارید. قبل از خرید باتری، تجربه قبلی خود و نزدیکانتان را در مورد نوع باتری در نظر بگیرید. باتری که برای مدت زمان طولانی بدون مشکل به شما خدمت می کند ترجیح داده می شود. تنوع بالای محصولات امداد باتری کهن این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که باتری با ویژگی های دلخواه را از بین محصولات این شرکت تهیه کنید و با ارسال و نصب رایگان درب منزل در آجودانیه ، تجریش ، پاسداران و سیدخندان و سایر محله های تهران، تحویل بگیرید.

تعویض باتری تویوتا کرولا

اگر در زمان خاموش بودن موتور خودرو متوجه شدید که چراغ‌های جلوی شما شروع به کم‌نور شدن می‌کنند، این می تواند نشانه این که باتری در شرف تمام شدن است باشد. بنابراین، اگر متوجه شدید که نیاز به تعویض باتری تویوتا کرولا دارید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که باتری را از روی خودرو حذف کنید.

ماشین خود را در مکانی امن پارک کنید و مطمئن شوید که خاموش است. بهترین مکان برای تعویض باتری خودرو، گاراژ یا پارکینگ خالی است. همچنین برای ایمنی بیشتر باید سوییچ را از استارت خودرو خارج کنید.
کاپوت را باز کنید. به خاطر داشته باشید زمانی که قصد تعویض باتری تویوتا کرولا را دارید، نباید اقلام فلزی (مانند جواهرات، ساعت و غیره) را در دست خود داشته باشید . این به این دلیل است که فلز جریان الکتریسیته را هدایت می کند و وجود آن می تواند هنگام کار با وسایل مستعد جرقه مانند باتری، شما را در معرض خطر قرار دهد.
کابل منفی را جدا کنید. دو علامت می تواند به شما کمک کند این کابل را تشخیص دهید، سیاه است و یک علامت منفی بزرگ روی آن وجود دارد. هرگز ابتدا کابل مثبت را جدا نکنید. این به این دلیل است که اگر این کار را انجام دهید باتری می تواند جرقه بزند.
حالا کابل مثبت را جدا کرده و بردارید. مانند کابل منفی، کابل مثبت را می توان با کمک دو علامت شناسایی کرد: این کابل قرمز خواهد بود و علامت مثبت روی آن وجود دارد.
باتری را بردارید. قبل از انجام این مرحله از تعویض باتری تویوتا کرولا ، ضروری است که اطراف باتری را بررسی کنید. اگر چیزی باتری را در جای خود محکم می کند، باید آن را شل کنید تا باتری خارج شود. توجه داشته باشید که یک باتری معمولی حداقل می تواند حدود ۱۳ کیلوگرم وزن داشته باشد، بنابراین اگر فکر می کنید که خیلی سنگین است، کمک بخواهید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

تعویض باتری تویوتا کرولا
خرید باتری تویوتا کرولا
نصب باتری کرولا در محل

طول عمر باتری کرولا

بر کسی پوشیده نیست که عملکرد و طول عمر باتری مناسب کرولا تا حد زیادی تحت تأثیر دما است. اکثر مردم معتقدند هوای سرد چیزی است که باتری را از بین می برد، اما هوای گرم است که طول عمر باتری را کوتاه می کند. وقتی باتری وارد هوای سرد می شود، واکنش های شیمیایی درون آن کند می شود و از طرفی راه اندازی موتور با روغن موتور سخت شده نیازمند انرژی بیشتری است. واکنش‌های شیمیایی آهسته‌تر نیز به معنای توانایی کمتر خروجی باتری است. بنابراین، هنگامی که هوا ناگهان سرد می شود، به نظر می رسد که باتری مناسب کرولا شما فوراً از کار می افتد اما در حقیقت، هوای سرد به سادگی مسائل زیربنایی تخریب در باتری ضعیف را آشکار می کند و باتری سالم شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

باتری مناسب کرولا

۱۶۱۲۰۱ ف:   ممکن است برخی با این تصور باشند که می توان بر روی پیکانتو از هر آمپری از باتری استفاده کنند، در صورتی که اینطور نیست. هر خودرو ای باتری مختص به خود را دارد. مناسب ترین باتری از لحاظ آمپر باتری ۴۵ امپر برای این خودرو می باشد. این نوع باتری، قالبی به نام B24 دارد که بر اساس سینی تعبیه شده در خودرو ساخته شده است، بنابراین به طور مثال نمی توان باتری ۶۰ آمپر بر روی پیکانتو نصب کرد ريال زیرا از لحاظ قالب بسیار با فابریک خود آن متفاوت است. باتری ۶۰ آمپر با قالب L2 نمی تواند بر روی سینی این وسیله ی نقلیه قرار گرفته و بسته شود. بنابراین حتما سعی کنید باتری مناسبی برای خودروی خود خریداری کنید که به سایر قطعات جانبی آسیبی وارد نکند.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

خرید باتری مناسب کرولا در تهران
فروش باتری مناسب کرولا
ارسال و نصب رایگان باتری کرولا

سوالات متداول

چه نکاتی وجود دارد که در هنگام کار با باتری تویوتا کرولا باید در نظر داشته باشیم؟

در هنگام کار با باتری تویوتا کرولا، هیچ اشیای فلزی را روی باتری قرار ندهید تا از ایجاد اتصال کوتاه در خودرو جلوگیری شود. همیشه ابتدا ترمینال منفی را جدا کنید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. در صورت وجود هرگونه خوردگی بر روی پایانه های باتری تویوتا کرولا، ممکن است مقاومت بالایی ایجاد شود که انتقال جریان شارژ را کاهش می دهد. در این شرایط با استفاده از آب جوش می توانید خوردگی را از بین ببرید و باتری را احیا کنید. از بین بردن آلودگی و فرسودگی از باتری تویوتا کرولا می تواند تاثیر مثبت زیادی بر طول عمر خودرو داشته باشد.

باتری سایر خودرو ها: باتری کوییک

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

شارژ بیش از حد باتری تویوتا کرولا چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟

یکی از دلایل اصلی که باتری کرولا می تواند به حالت شارژ بیش از حد برسد، رگولاتور ولتاژ معیوب است. تنظیم کننده ولتاژ میزان توان تولیدی دینام را کنترل می کند و از بیش از اندازه شارژ شدن باتری، جلوگیری می کند. اگر خراب شود، ممکن است دینام زمانی که باتری شارژ کامل را دریافت کرده است همچنان به شارژ کردن باتری ادامه دهد و این قطعه را دچار آسیب کند. شارژ بیش از حد می تواند باتری را به یک خطر بزرگ تبدیل کند و نباید سیستم شارژ معیوبی که باعث این اتفاق می شود را نادیده گرفت.

باتری سایر خودرو ها: خرید باتری ماکسیما

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیانا
۱۴۰۱-۰۷-۱۶ ۹:۱۸ ق٫ظ

سلام
سوال داشتم درمورد باتری کرولا. باتری کرولا داغیش چند آمپره؟ و اینکه منظور از قطب چپ یا راست در باتری تویوتا کرولا چی هست؟ فرقی هم دارن با هم؟

حنا
۱۴۰۱-۰۷-۲۳ ۵:۵۸ ب٫ظ

سلام. متاسفانه چراغ ترمز خودرو ی من کار نمی کنه و این خیلی خطرناکه که من وقتی ترمز می گیرم خودرویی که پشت من هست متوجه نشه که من ترمز گرفتم. با تعویض باتری کرولا چراغ های خودرو درست میشن یا نه؟ اگه درست میشن که من تعویض کنم. مرسی از تایمی که برای پاسخ دهی برامون میزارید.

خاتم
۱۴۰۱-۰۸-۲۴ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

وقت بخیر. باتری کرولا ی ماشین من ۴۵ آمپر هست در اصل فکر میکردم باتری فابریک کرولا ۴۵ آمپر باشه. میخواستم از شما بپرسم، در صورتی که ما از سیستم های برقی خودرو زیاد استفاده نکنیم نظیر سیستم برای خودرو، میتونیم از باتری ۳۵ آمپر که هم آمپرش کمتر هست هم قالبش کوچکتر هست استفاده کنی،؟ مشکلی در این باره برای خودرو پیش نخواهد اومد؟

شعیبی
۱۴۰۱-۰۹-۱۶ ۶:۳۴ ب٫ظ

میخواستم بدونم برای اینکه ماشینم رو بتونم روش چراغ های اسپرت بندازم باید حتماً باتری تویوتا کرولا را تعویض کنم یا اینکه همین باتری که روش هست جوابگوعه؟ برای چراغ های اسپرت شنیدم مصرفشون نسبت به چراغ های فابریک خود ماشین بیشتر به خاطر همین گفتم ازتون بپرسم ببینم نیازی هستش که من باتری با آمپر بالاتر خریداری کنم و رو ماشینم نصب کنم یا نه نیازی نیست ؟ در ضمن ممنون میشم به من بگید که هزینه ارسال و نصب باتری برای شریعتی به چه صورت و اینکه آمپر باطری توی هزینه ارسال نصبش تاثیر داره یا نه؟

خان زاده
۱۴۰۱-۱۰-۱۴ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

واقعاً من فکر نمیکردم که انقدر کیفیت محصولات شرکت سپاهان باتری بالا باشه ! من سه سال پیش برای تعویض باتری کرولا باتری سوزوکی شرکت سپاهان باتری و خریدم و تو این سه سال هیچ مشکلی با باطری ماشین پیدا نکردم و خداروشکر طول عمر مفیدش رو داشت و الان بعد از سه سال تازه داره علائم خرابی از خودش نشون میده و مجددا می خوام همین باتری رو برای ماشین تهیه کنم. می خوام بدونم شما برای رودهن هم ارسال و نصب باطری انجام میدید که من ثبت سفارش انجام بدم یا اینکه بعد خودم بیام تهران باتری بگیرم؟