باتری اچ سی کراس

باتری اچ سی کراس

باتری مناسب اچ سی کراس

باتری اچ سی کراس را ممکن است نا خواسته در شرایط دشواری قرار دهیم. هرچه وسایل نقلیه ما راحت تر و به روز تر شوند، استرس بیشتری به باتری های خود وارد می کنیم. با وجود تمام وسایل الکترونیکی موجود در یک وسیله نقلیه مثل سیستم های تهویه، کنترل آب و هوا، سیستم های صوتی و سایر لوازم جانبی برقی، داشتن باتری مناسب اچ سی کراس سالم و با کیفیت بسیار مهم است. قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی با درجه حرارت بالا و پایین تر از حد مجاز، محیطی عالی برای خرابی باتری h30 cross را ایجاد می کند.

مهم است که توجه داشته باشید که تمام لوازم جانبی که به سوکت شارژر فندکی خودرو وصل می‌کنید، زمانی که خودرو خاموش است بر کاهش عمر باتری مناسب اچ سی کراس تأثیر می‌گذارند. در گذشته، معمول بود که مالکان چراغ‌های جلو را روشن می‌گذاشتند یا یک در را کمی باز می‌گذاشتند و بعداً متوجه می‌شدند باتری آن‌ها تمام شده است. این ها مواردی هستند که می توانند بر طول عمر باتری مناسب اچ سی کراس شما تاثیر بگذارند و در صورتی که باتری خودرو شما ضعیف باشد، با اعمال این فشار ها نیاز به تعویض باتری اچ سی کراس پیدا میکنید. برای تعویض باتری اچ سی کراس می توانید باتری ۶۰ آمپر اوربیتال سیلور را از محصولات امداد باتری تهیه کرده و با ارسال و نصب رایگان در سراسر تهران از جمله قلهک ، نارمک ، پیروزی و میدان ولیعصر درب منزل تحویل بگیرید.

تعویض باتری اچ سی کراس

تقریباً هر بار که تعویض باتری اچ سی کراس سیلد اسید خود را انجام می دهید، باتری فرسوده شما در جریان بازیافت قرار می گیرد. باتری های سیلد اسید یکی از قابل بازیافت ترین اقلام موجود در بازار هستند. قطعاتی که باتری خودروی شما را تشکیل می‌دهند احتمالاً عمر قبلی خود را داشته‌اند و بیشتر آن‌ها احتمالاً پس از اینکه آن را به عنوان بخشی از فرآیند تعویض باتری اچ سی کراس تعویض کردید، زندگی دیگری خواهند داشت.

برخلاف بسیاری از قطعات دیگر خودروی شما، باتری بخشی است که بازیافت آن می تواند بسیار مفید و موثر باشد. در واقع، اکثر کشورهای جهان بعد از تعویض باتری اچ سی کراس به جای ارسال فرسوده آن به محل دفن زباله، نیاز به بازیافت باتری های سرب اسیدی خودروها دارند. در بیشتر کشور های توسعه یافته یک سیستم بازیافت گسترده و مؤثر وجود دارد که منجر به احیای بیشتر باتری‌های مصرف‌شده می‌شود. از صفحه سربی و الکترولیت اسیدی موجود در داخل باتری گرفته تا محفظه پلاستیکی بیرون، تقریباً همه چیز در باتری سرب اسیدی خودرو قابل بازیافت است.

بر اساس مطالعه ملی بازیافت که توسط شورای بین المللی باتری انجام شده است، باتری های اسید سرب دارای نرخ بازیافت ۹۹.۳٪ هستند و این موضوع  باتری را تبدیل به بازیافتی ترین محصول مصرفی می کند. این نرخ بازیافتی بسیار بالاتری نسبت به سایر قطعات خودرو است. به عنوان مثال، لاستیک های خودرو فقط ۲۶ درصد مواد قابل بازیافت دارند. مواد مختلف در یک باتری اسید سرب بسیار قابل بازیافت هستند.

هر باتری فرسوده که هنگام تعویض باتری اچ سی کراس دست و پا گیر شما می شود، حاوی مقدار قابل توجهی سرب است که به راحتی ذوب می شود و به شمش سرب تبدیل می شود و سپس برای ساخت اجزای باتری جدید مانند شبکه ها یا پایانه ها استفاده می شود. هر باتری همچنین می تواند حاوی نسبتاً زیادی اسید سولفوریک باشد که می تواند در ساخت باتری های آینده یا سایر محصولات مانند شیشه، منسوجات یا مواد شوینده استفاده شود. هر باتری می‌تواند حاوی مقداری پلاستیک باشد که معمولاً برای تشکیل جعبه‌های باتری جدید پردازش می‌شود.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

نصب باتری اچ سی کراس
تعویض باتری اچ سی کراس
قیمت مناسب باتری اچ سی کراس

خرید باتری H30 Cross

باتری اچ سی کراس  شما انرژی الکتریکی لازم برای روشن کردن موتور و تامین برق لوازم جانبی برقی در صورت خاموش بودن احتراق را در صورت نیاز فراهم می کند، به همین خاطر است دقت در انتخاب گزینه مناسب در زمان خرید باتری H30 Cross بسیار حیاتی است. پس از روشن شدن موتور، دینام وظیفه تامین برق لوازم جانبی و شارژ مجدد باتری را بر عهده می گیرد. باتری های خودرو به طور معمول دارای شش سلول متصل در یک فرمول اسید سرب هستند که در انواع مختلف وسایل نقلیه استفاده می شود. در صورتی که باتری خودرو شما به هر دلیلی از کار بیفتد، تا زمانی که اقدام به خرید باتری H30 Cross جدید نکنید، نمی توانید مجدداً خودرو را راه اندازی کنید.

۰۵۰۹۰۱   ف ف : باتری خودرو قطعه ای است که وجود آن برای خودروی شما بسیار ضروری می باشد. هنگامی که متوجه شدید خودروی شما دیگر استارت نمی خورد و یا چراغهای خودروی شما کم نور شده اند ، به احتمال زیاد نشان می دهد که عمر باتری اچ سی کراس به پایان رسیده است. در این صورت بدانید که وقت خرید یک باتری جدید برای خودرو تان فرا رسیده است. قبل از خرید این قطعه از خودرو اول از همه کیفیت و سپس گارانتی آن را بررسی کنید. کیفیت باتری خودروی شما می بایست طوری باشد که حداقل بین دو تا سه سال عمر کند و به خوبی نیاز های سیستم های برق رسانی خودروی شما اعم از سیستم ضبط صوت و نور چراغها را فراهم سازد. پس از انتخاب درست باتری آن را خریداری کرده و به یک متخصص مکانیک بسپارید تا آن را برای شما نصب نمایید.

طول عمر باتری اچ سی کراس

به طور متوسط ​​باتری اچ سی کراس بین ۲ تا ۳ سال دوام می آورد. یکی از مهم ترین عواملی که بر طول عمر باتری شما تأثیر می گذارد، آب و هوا است. یک باتری در حال کار در مجاورت با موتور خودرو تحت تاثیر سطوح بالایی گرما قرار دارد. اگر که اقدامات احتیاطی مناسب در تابستان را رعایت نکنید در یک روز گرم و سوزان باتری ماشینتان تحت فشار قرار می گیرد و این اتفاق می تواند منجر به افزایش احتمال خراب شدن باتری اچ سی کراس شود. آب و هوای گرم می‌تواند باعث تبخیر آب مایع الکترولیت درون باتری شده و به ساختار داخلی باتری آسیب برساند، به همین دلیل میانگین عمر باتری در آب و هوای گرم کمتر است. بنابراین هنگام تخمین عمر باتری اچ سی کراس ، آب و هوایی را در نظر بگیرید که بیشتر رانندگی خود را در آن انجام خواهید داد و نباید طول عمر باتری خودرو خود را با باتری خودرویی که در آب و هوای متعادل وقت می گذراند مقایسه کنید.

باتری سایر خودرو ها : باتری کوییک

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

خرید باتری اچ سی کراس
فروش باتری اچ سی کراس
خرید باتری مناسب اچ سی کراس

سوالات متداول

چگونه از آسیب دیدن باتری اچ سی کراس جلوگیری کنیم؟

باتری های خودرو اشیای قدرتمندی هستند که به طرق مختلف از جمله سوختن، برق گرفتگی و خوردگی می توانند به شما و وسیله نقلیه شما آسیب برسانند. برای کمک به جلوگیری از آسیب دیدن باتری اچ سی کراس خود، مطمئن شوید که باتری را در جهت درست نصب کرده اید. همچنین سعی کنید در زمان هایی که آب و هوا برای فعالیت باتری مساعد نیست، نکات لازم برای نگهداری از باتری را رعایت کنید و باتری را در ایده آل ترین شرایط قرار دهید تا بتوانید از آسیب رسیدن به باتری جلوگیری کنید.

۰۶۱۲۰۱ ف:   باتری اچ سی کراس در نهایت روزی فرسوده خواهد شد و هیچگونه ممکن نیست که عمر آن نامحدود شود. اما این مدت زمان ممکن است با توجه به عادات و نحوه ی رانندگی شما متغیر باشد و کاهش و یا افزایش یابد. همانطور که گفته شد شرایط آب و هوایی نامساغ=عد می تواند باتری را تحت تاثیر قرار دهد. با توجه به اینکه ممکن است هوای گرم باعث شارژ بیش از حد باتری در خودروی شما شود، می توانید با پارک خودروی خود در زیر سایه و یا مکان خنک تر، از تاثیر منفی آفتاب بر روی این قطعه جلوگیری کنید.

باتری سایر خودرو ها : خرید باتری کوییک

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

۰۱۱۱۰۱ ف ف:   آیا مراقبت از قطعات دیگر خودرو نیز می تواند باعث افزایش طول عمر باتری اچ سی کراس شود؟

از ماشین خود مراقبت کنید. ماشین شما از قطعات زیادی تشکیل شده است که با هم کار می کنند. اطمینان از اینکه خودروی خود را برای تنظیم های معمولی می برید، و همچنین نگهداری صحیح وسیله نقلیه خود نیز راه های ساده ای برای اطمینان از اینکه طول عمر باتری شما به ظرفیت کامل خود می رسد است. باتری تنها یکی از اجزای یک خودروی با کارکرد خوب است، به طور مثال قطعه ای مانند دینام نیز وجود دارد که باید به همان اندازه۸ از آن نیز مراقبت شود (دینام وظیفه ی شارژ کردن باتری را بر عهده دارد و در صورت خرابی آن باتری نیز فرسوده می شود)؛ بنابراین مطمئن شوید که از تمام قسمت های ماشین خود به درستی نگهداری می کنید تا عمر آن و عمر باتری شما افزایش یابد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خلیل
۱۴۰۱-۰۶-۲۲ ۳:۵۱ ب٫ظ

سلام عصر بخیر من احمدی هستم و ماشین من اچ سی کراس هستش و باتری ۶۰ امپر صبا بهش میخوره و بنده
تست باتری نبردم که کارایی باتری خودمو تست کنم ولی باتری من خدارو شکر مشکلی نداشت تا زمانی که باتری من ورم کرد
زمانی که به تعمیرگاه برده بودم اونجا گفتن که باتری شما اقا ورم کرده ممکنه که کار دستت بده باید ببرید عوض کنید من اومدم که از شما بپرسم که ایا عوض کردن باتری لازم هست یا نه ؟

جدیدی
۱۴۰۱-۰۷-۱۹ ۹:۳۴ ق٫ظ

سلام خسته نباشید میگم به شما
شما خودتون باتری اچ سی کراس رو نصب میکنید رو ماشین؟ گارانتی و طول عمر باتری اچ سی کراس چه مدت هست؟

کاربران ناشناس
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۲:۳۰ ب٫ظ

سلام من یه خونه تو شهرستان ساختم و یکم وسیله می خوام با ماشین خودم که اچ سی کراس هست ببرم اونجا.
یه سوال, اینکه اگر سقف یا صندوق عقب ماشین سنگین باشه ماشین داغ می کنه؟ اگر داغ کرد باتری اچ سی کراس رو که تعویض کنم مشکل حل میشه ؟

کیسان
۱۴۰۱-۰۸-۲۲ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

ماشینم اچ سی کراس هستش . متاسفانه قطعات این ماشین وقتی خراب میشن به سختی در بازار پیدا می شن نمیدونم چرا چون ساخت چین هست و شایدم من خوب نمی گردم . خواستم ازتون بپرسم اگر تا یک مدت دیگه باتری ماشینم فرسوده بشه شما هنوز باتری اچ سی کراس موجود دارید؟ ممنون میشم جواب منو بدید.

مونا
۱۴۰۱-۰۹-۱۲ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

من تقریبا سه ساله که اچ سی کراس دارم و تو این مدتی که از این خودرو استفاده می کنم تا حالا هیچ مشکلی با سیستم برقی و حتی باطری اچ سی کراس نداشتند اما متوجه شدم که باید باتری ماشین رو تست کنم کاری که به هیچ وجه تو این سه سال انجام ندادم! سوال من این هستش که تست باتری را کجا باید انجام بدم؟ می خوام جایی باشه که بهم نتیجه دقیق و مطمئن بده . سوال بعدی من اینه که توی تست باتری دقیقا چه چیزی بررسی می شه و بر چه اساس تشخیص میدن که باتری در چه شرایطی هست؟ اگر سوال های من و پاسخ بدید ازتون ممنون میشم در ضمن بابت مطالب مفیدی که در سایت قرار داده اید از شما متشکرم.

دانیال
۱۴۰۱-۱۰-۱۰ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

هفته گذشته من مسافرت رفته بودم سمت کرمان و آب و هوا خیلی گرم بود، متوجه شدم که ماشین جوش آورده و مجبور شدم در جاده ماشین رو کنار بزنم. همین که کاپوت رو باز کردن دیدم یه برآمدگی های سفید رنگ عجیبی روی باتری اچ سی کراس پدیدار شده، به نظرتون ممکنه این برآمدگی‌ها به خاطر جوش آوردن باطری ماشین باشن؟ آخه یادم نمیاد آخرین بار کی باطری رو چک کرده بودم ولی یادم زمانی که بعد از جوش آوردن ماشین باتریو دیدم این برآمدگی‌ها روش بود!