باتری ام وی ام X33

باتری ام وی ام X33

خرید باتری ام وی ام X33

باتری ام وی ام X33 شما سه جزء دارد، دو کانکتور معروف به آند و کاتد و سپس یک محلول شیمیایی که کانکتورها در آن قرار می گیرند. یک بار الکتریکی از خارج باتری آن را شارژ می کند و یک واکنش شیمیایی را در باتری فعال می کند، انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی تبدیل می شود و باتری تولید انرژی می کند. واکنش‌های شیمیایی بین محلول شیمیایی درون باتری و آند و کاتد هر کدام چیزی است که حرکت الکترون‌ها را ممکن می کند. زمانی که الکترون ها در باتری جریان پیدا نکنند و باتری توانایی تولید انرژی را از دست بدهد، باید به فکر خرید باتری ام وی ام X33 باشید. برای این خودرو می توانید از باتری ۷۰ آمپر اوربیتال پریمیوم که دارای ۱۸ ماه گارانتی رسمی است، استفاده کنید. اگر ساکن مجیدیه ، چهار راه قصر ، سبلان و سایر مناطق شهر تهران هستید، می توانید خرید باتری mvm x33 را با قیمت مناسب و ارسال رایگان از امداد باتری کهن انجام دهید.

در حالی که خودرو در حال کار است، باتری توسط یکی دیگر از اجزای موتور، که دینام نامیده می شود، شارژ می شود. دینام انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند تا از این طریق باتری و اجزاء الکترونیکی خودرو تامین شوند. بنابراین معمولاً باتری نیاز به شارژ خاصی ندارد. باتری‌های خودرو انرژی الکتریکی دریافت می‌کنند، آن را به انرژی شیمیایی تبدیل می‌کنند، سپس دوباره به انرژی الکتریکی مورد استفاده برای راه‌اندازی استارت و سایر اجزای الکتریکی خودرو استفاده می‌کنند. این روند تا پایان عمر باتری و تا زمان نیاز به خرید باتری ام وی ام X33 جدید، ادامه دارد.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

تعویض باتری ام وی ام X33

ارزیابی برق دزدی ماشین می تواند دشوار باشد. اگر باتری شما نسبتاً نو است و تصور می‌شود که وضعیت خوبی دارد، اما همچنان یک شبه یا پس از چند روز رانندگی نکردن با خوردو دشارژ می شود، قطعاً باید از یک متخصص باطری خودرو یا مکانیک مورد اعتماد برای تست برق دزدی در خواست کمک کنید. برق دزدی، باری روی باتری است که وقتی خودرو در حال استفاده نیست، اعمال می شود. به این معنی که خودرو خاموش است، اما چراغ صندوق عقب و یا هر چراغ دیگری در خودرو، روش مانده اند. این می تواند باعث شود باتری شما دشارژ شود و در صورتی که باتری ضعیف و مسن باشد ، می تواند آن را از بین ببرد و نیاز به تعویض باتری ام وی ام x33 را نزدیک کند.
یکی دیگر از بزرگترین عوامل خرابی باتری خودرو سولفاته شدن است. این زمانی است که کریستال های سولفات سرب روی صفحات سرب تشکیل می شوند و در نهایت جریان درون الکترولیت را کاهش می دهند. همانطور که باتری ها بدون شارژ می نشینند، شروع به سولفات شدن می کنند. هر چه باتری با افزایش عمق تخلیه بیشتر بماند، سولفاتاسیون بدتر می شود. در برخی موارد ممکن است قابل بازیابی نباشد و نیاز یه تعویض باتری ام وی ام x33 پیدا کنید.

 

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

باتری mvm x33 جدید
ارسال و نصب رایگان باتری ام وی ام x33 در محل
تعویض باتری ام وی ام ایکس 33 در محل

باتری مناسب mvm x33

۱۶۰۹۰۱  ف ف:  به هنگام فرسودگی باتری خودرو، زمانی که خواستید اقدام به خرید باتری mvm x33 کنید، می بایست در نظر بگیرید که حتما باتری مناسبی برای خودروی خود انتخاب نمایید. باتری خودرو، باید باتری ای باشد که بتواند به درستی و ایمن بر روی سینی ای که در خودروی شما قرار دارد، قرار بگیرد و ترمینال های مثبت و منفی آن شل نباشند (به درستی وصل شوند). همانطور که گفته شد باتری این خودرو، ۷۰ آمپر پایه بلند با قطب راست می باشد و توصیه می شود، به غیر از این، باتری دیگری را نصب نکنید که تحت فشار قرار بگیرد. همچنین توصیه ی دیگری که می شود این است که از باتری های امروزی در خودروی خود استفاده کنید که اسیدی یا اتمیک نامیده می شوند.

علاوه بر دمای نامناسب منطقه که یک عامل موثر بر کاهش طول عمر باتری مناسب mvm x33 است، عوامل دیگری نیز وجود دارد که می تواند عمر متوسط ​​باتری خودرو را کاهش دهد. این شامل:

۱. لوازم جانبی متعددی مانند گیرنده GPS، پخش کننده MP3، پخش کننده DVD، سیستم استریو ماهواره ای، لپ تاپ و شارژ تلفن در خودرو وجود دارند که در صورت استفاده در زمان غیر فعال بودن دینام می توانند شارژ  باتری مناسب mvm x33 شما را تخلیه کنند.
۲. لرزش ناشی از رانندگی در جاده های ناهموار می تواند باعث شل شدن اتصالات باتری و آسیب رسیدن به آن شود.
۳. سفرهای مکرر کوتاه با ماشین یا رانندگی نکردن برای مدت طولانی می تواند طول عمر باتری مناسب ام وی ام x33 شما را تحت تاثیر قرار دهد.

 

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

باتری ام وی ام X33 با تاریخ جدید

اگر باتری ام وی ام X33 شما بیش از سه سال عمر دارد و علائم خرابی را نشان می دهد، اساساً در زمان قرضی رانندگی می کنید. طول عمر باتری خودرو و زمان مناسب برای تعویض باتری ام وی ام X33 از خودرویی به خودروی دیگر بر اساس عادات رانندگی مالکان خودرو متفاوت است. به طور متوسط، باید انتظار داشته باشید که حداقل سه سال یکبار تعویض باتری ام وی ام X33 را انجام دهید البته گاهی اوقات تا ۴ سال نیز فرجه دارید و این بستگی به نحوه استفاده از باتری دارد. هر باتری با سن بیش از ۴ سال باید تعویض شود، زیرا ممکن است مشکل ساز شود و شما را در شرایط سختی قرار دهید.

باتری سایر خودرو ها: باتری تیبا

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

تست باتری mvm x33 در محل
خرید باتری مناسب mvm x33
نصب باتری ام وی ام x33

سوالات متداول

دشارژ شدن باتری ام وی ام X33 چه ارتباطی با دینام دارد؟

اگر باتری ام وی ام X33  شما کهنه نشده است، اما در زمان خاموش بودن خودرو همچنان خالی می شود، باید وضعیت دینام خود را بررسی کنید. دینام وظیفه شارژ مجدد باتری خودرو و تامین انرژی سیستم های الکتریکی خودرو مانند رادیو، چراغ ها، جرقه زنی و غیره را در زمان فعال بودن موتور خودرو بر عهده دارد. زمانی که دینام معیوب باشد، توانایی ساپورت کردن این اجزاء الکترونیکی را ندارد و بار تامین انرژی اجزاء الکترونیکی بر دوش باتری قرار می گیرد. این به نوبه خود باتری ماشین شما را دشارژ می کند و باعث می شود باتری در بلند مدت آسیب ببیند.

باتری سایر خودرو ها: خرید باتری مزدا ۳۲۳

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

۲۲۱۲۰۱ ف:   باتری ام وی ام X33 تاثیر چه مواردی ممکن است آسیب ببیند؟

۱-یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود بلتری خودرو سریعتر از حد معمول فرسوده شود این است که دینام خودرو معیوب و ضعیف شده باشد. از آنجایی که دینام سیستم شارژ باتری شما می باشد می بایست بسیار مراقب آن باشید و در صورت لزوم آن را تست کنید. با انجام تست دینام متوجه خواهید شد که آیا باتری ولتاژ کافی را دریافت می کند یا خیر.

۲-دما نیز عامل دومی است که می تواند باعث تخریب سریعتر باتری خودرو شود. باتری خیلی تحت تاثیر دمای سرد قرار نمی گیرد و این گرما است که می توایند به باتری شما، با مرافبت نکردن از خودرو، آسیب برساند. در گرما ممکن است باتری بیش از حد شارژ شده و همین باعث تورم و تبخیر محلول الکترولیت آن شود.

باتری سایر خودرو ها: خرید باتری مزدا ۳

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سحر
۱۴۰۱-۰۶-۲۴ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

سلام اقا ماشین من خراب شده وسط اوتوبان اگه میشه زود جواب منو بدید
ماشین من ام وی ام x33 هستش و دیشب اب گرم ریختم رو ماشین و فک کنم رو باتریام وی ام x 33 هم ریخت و امروز صبح داشتم میومدم شرکت برای کار ماشینم وسط اوتابا جنازه شده و باتری ام وی ام x33 بالا نمیاد زنگ زدم یکی بیاد ببره ماشین ام وی ام x33 رو باتری ام وی ام x33 رو عوض کنه گفتم قبلش ازتون بپرسم که یه اطلاعاتی داشته باشم

عزیزوند
۱۴۰۱-۰۷-۱۹ ۳:۳۲ ب٫ظ

سلام . وقتی خواستم ماشین mvm x33 بخرم باتری ام وی ام x33 رو چجوری چک کنم ببینم چند آمپر و چند ولت هست؟؟؟ چه برندی از باتری ام وی ام x33 روی ماشین قرار داره؟؟؟

سهرابی
۱۴۰۱-۰۸-۲۳ ۱:۰۷ ب٫ظ

سلام. باتری خودروی من رو تازه نصب کردند. از شما نخریده بودم . از مغازه محل خودمون خریداری کردم و دادم یک مکانیک برام نصبش کنم. در ضمن ماشینم ام وی ام X33 هست . وقتی رفتم بیرون و کارهام رو انجام دادم، در راه برگشت تو ترافیک بودم که ماشینم خاموش شد. بزور ماشین رو رسوندم کنار خیابون و کاپوت رو دادم بالا و به باتری ام وی ام X33 نگاه کردن دیدم باتری باد کرده. اومدم گوگل سرچ کردم و میخوام از شما بپرسم که ممکنه باتری ماشینم خراب بوده باشه از قبل؟

زرین
۱۴۰۱-۰۹-۱۶ ۸:۴۴ ب٫ظ

شب گذشته یه دزد از خدا بی خبر اومده توی پارکینگ ساختمان ما و به طرز خیلی حرفه ای همه دزدگیر های ماشین ها را از کار انداخته و بعد باتری همه ماشین ها را دزدیده که باطری ام وی ام ایکس ۳۳ من هم در این بین بوده. حالا با همسایه ها داریم پیگیری می‌کنیم که دزد و پیدا کنیم اما مشکل اصلی الان این هستش که ما همه برای ماشین هامون به باتری نیاز داریم. می خوام ببینم اگه از شما خرید باتری انجام بدیم امکان داره برامون تخفیف در نظر بگیرید؟ در ضمن این را هم در نظر داشته باشید که ما هیچ کدوم باطری کهنه نداریم چون همه رو دزدیدن. اگه میشه به ما بگید که چه جوری با ما حساب کتاب می کنید ؟ امکان تخفیف وجود داره؟

omidi
۱۴۰۱-۱۰-۱۴ ۱۱:۵۱ ب٫ظ

هفته دیگه عروسی من هستش و قصد دارم که از ماشین خودم به عنوان ماشین عروس استفاده کنم و نمیخوام هیچ مشکلی تو روز عروسی پیش بیاد. از اونجایی که آخرین بار تعویض باطری ام وی ام ایکس ۳۳ رو من دو سال پیش انجام دادم یکم بابت باتری نگرانم، میترسم خرابکاری بار بیاره. چه جوری میتونم خودم رو بابت سلامت باتری مطمئن کنم و خیالم راحت باشه که اونروز مشکلی از طرف باتری برای من ایجاد نمیشه؟ شما چه راهکاری رو در این زمینه به من پیشنهاد میدید که بهم کمک کنه؟