باتری ام وی ام X22

باتری ام وی ام X22

خرید باتری ام وی ام X22

باتری ام وی ام x22 شما عمر محدودی دارد، بنابراین اولین و واضح ترین دلیل این که نیاز به خرید باتری ام وی ام x22 جدید پیدا می کنید، این است که باتری خودرو شما قدیمی شده است. دو سال یا بیشتر برای باتری ماشین طول عمر خوبی است. با بالا رفتن سن، باتری خودرو افت ظرفیت سریع‌تری را تجربه می‌کند و باتری ام وی ام x22 شما سریع‌تر از حالت عادی خالی می‌شوند، به همین دلیل است که باتری‌های خودرو با افزایش سن، بیشتر شروع به از بین رفتن می‌کنند و صاحبان آن ها نیاز به خرید باتری ام وی ام x22 نو پیدا می کنند. پیشنهاد کارشناسان ما به مالکان این خودرو استفاده از باتری ۶۰ آمپر اوربیتال EFB است. این باتری را می توانید از محصولات امداد باتری کهن تهیه کنید و با ارسال و نصب رایگان در نقاط مختلف تهران از جمله منیریه ، شهران ، شریعتی و مرزدان درب منزل تحویل بگیرید.

هیچ دو باتری در خودرو های مختلف عملکرد یکسانی ندارد. چرا؟ هیچ دو باتری یکسان عمل نمی کنند، علت این است که آنها در محیط های مختلف قرار می گیرند. خودروها دارای الزامات راه اندازی و لوازم جانبی متفاوتی هستند که ممکن است در زمان خاموش بودن موتور نیاز به برق داشته باشند. دمای محیط اثرات قابل توجهی بر باتری خودرو دارد و دما در سراسر کشور متفاوت است. با توجه به این موارد ، زمان مناسب برای خرید باتری ام وی ام x33 در خودرو های مختلف، متفاوت است.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

تعویض باتری ام وی ام X22

دستگاهی به نام دینام در خودرو باتری را در حین رانندگی شارژ می کند. این قطعه جریان الکتریکی را از طریق یک تسمه دینام که به موتور متصل است، تولید می کند که انرژی فیزیکی را به الکتریسیته تبدیل می کند. همانطور که تسمه دینام را می چرخاند، الکتریسیته تولید می کند که سپس برای تغذیه سیستم های الکتریکی خودرو استفاده می شود. مقداری از انرژی ایجاد شده برای شارژ مجدد باتری بازگردانده می شود. تنظیم کننده ولتاژ وسیله ای است که به حفظ جریان الکتریسیته در حد مطلوب کمک می کند و از شارژ بیش از حد باتری جلوگیری می کند. اگر باتری با شارژ بیش از حد مواجه شود، به زودی نیاز به تعویض باتری ام وی ام x2 پیدا می کنید.

باتری خودرو وظیفه تامین انرژی مورد نیاز برای راه اندازی خودرو را بر عهده دارد. اگر باتری کار نمی کند، بقیه ماشین نیز کار نمی کند. چگونه است که یک باتری کوچک انرژی کافی برای روشن کردن یک ماشین را فراهم می کند؟

باتری خودروها با انرژی شیمیایی و الکتریکی کار می کنند. یک مدار الکتریکی به قسمت بیرونی باتری متصل است که باتری را شارژ می کند و به الکترون ها اجازه جریان می دهد. همچنین مواد شیمیایی در باتری وجود دارد که با یکدیگر و الکترون ها واکنش های شیمیایی ایجاد می کنند. الکترون ها به عنوان ذره زیر اتمی عمل می کنند که باتری را فعال می کند و به آن اجازه می دهد موتور خودرو را روشن کند. اگر باتری نتواند واکنش های شیمیایی را فعال کند و برای تولید انرژی با مشکل مواجه شود، احتمالاً باید تعویض باتری ام وی ام x22 را انجام دهید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

خرید باتری mvm x22
فروش باتری mvm x22
ارسال باتری mvm x22

باتری مناسب mvm x22

اگر یکی از پایانه های باتری مناسب mvm x22 خورده شده باشد، ممکن است مشکلات زیادی از جمله عدم استارت سریع و صحیح را برای مالک خودرو ایجاد کند. بسیاری از نمایندگی ها و تعمیرگاه های معتبر در هنگام تعویض منظم روغن، پایانه های باتری را به صورت چشمی بازرسی می کنند تا اگر مورد مشکوکی را مشاهده کردند، اقدام به برسی اصولی کنند. ممکن است مکانیک شما با توجه به میزان و نحوه خوردگی پایانه های باتری، خرید باتری مناسب mvm x22 را به شما توصیه کند. برای خرید باتری فابریک ام وی ام x22 می توانید با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان امداد باتری آماده ارائه مشاوره رایگان به شما، برای تجربه یک خرید عالی هسند.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

فرسودگی باتری ام وی ام X22

۲۲۱۲۰۱ ف:   فرسودگی این قطعه ی خودرویی اغلب زمانی رخ می دهد که از طول عمر باتری خودروی شما حدود دو سالی گذشته باشد. یک باتری در حالت معمول پس از این مدت زمان عمر خود را از دست خواهد داد. علائمی که ممکن است به این دلیل پدیدار شوند این ها  هستند که:

۱-دیگر خودروی شما همانند گذشته استارت نمی خورد و ممکن است به هنگام چرخاندن سوئیچ، به جای صدای راه اندازی شدن موتور، صدای تق تق را بشنوید.

۲- ممکن است سیستم های برقی خودرو همانند سیستم پخش صوت و روشنایی و یا تهویه دچار اختلال شده و عملکرد درستی از خود نشان ندهند.

۳- همچنین ممکن است سولفاته هایی را بر روی قطب های مثبت و منفی باتری ببینید که از بین رفتن آن ها امکان پذیر نمی باشد و یا به سختی از بین خواهد رفت.

پس از اطمینان از خرابی و فرسودگی کامل باتری، باید اقدام به تعویض آن نمایید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

ارسال رایگان باتری ام وی ام x22
نصب باتری mvm x22 درب منزل
تست باتری ام وی ام ایکس 22

سوالات متداول

تعویض به موقع باتری ام وی ام X22 چه اهمیتی دارد؟

هنگام رانندگی در شب در زمانی که دور موتور پایین است و از انرژی باتری ام وی ام X22 برای چراغ های خودرو استفاده می کنید، اگر متوجه شدید چراغ‌های جلوی شما شروع به کم‌نور شدن می‌کنند، به این معنی است که باتری توسط دینام شارژ نمی‌شود. در طول روز، ممکن است متوجه شوید در زمان خاموش بودن دینام ، شیشه‌های برقی آهسته‌تر بالا و پایین می‌روند یا چراغ‌های داشبورد تیره‌تر به نظر می‌رسند. اینها نشانه هایی هستند که می گویند ممکن است نیاز باشد تعویض باتری ام وی ام X22 را در برنامه ی خود قرار دهید. تمام نیروی مورد نیاز برای راه اندازی اولیه ی قطعات الکتریکی در خودرو وقتی دینام غیر فعال است توسط خود باتری ام وی ام X22 تامین می شود بنابراین تعویض به موقع باتری بسیار حیاتی است.

باتری سایر خودرو ها: باتری سراتو

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

قبل از شارژ کردن باتری ام وی ام X22 چه مواردی را باید چک کنیم؟

۱. قبل از شارژ کردن باتری ام وی ام X22 خود، قاب باتری را از نظر ترک خوردگی بررسی کنید. اگر نشانه ای از آسیب در باتری وجود دارد، باتری را تست کنید و در صورتی که شارژ تاثیر گذار بود، به شارژ کردن باتری اقدام کنید.
۲. هنگام شارژ باتری، مطمئن شوید که هیچ چیز قابل اشتعال در اطراف وجود ندارد، چراکه گازهای باتری بسیار قابل اشتعال هستند و ممکن است باعث ایجاد خطرات بزرگی شوند.
۳. اگر در مناطق کوهستانی زندگی می کنید یا از مناطق کوهستانی بازدید می کنید، هرگز باتری که مدت زمان طولانی در سرمای شدید بوده است را شارژ نکنید، در صورت شارژ شدن در این حالت، ممکن است باتری منفجر شوند.

باتری سایر خودرو ها: خرید باتری آزرا

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

۱۶۰۹۰۱  ف ف :   روشن شدن چراغ چک خودرو می تواند مربوط به باتری ام وی ام x22 شود؟

ممکن است چراغ چک موتور خودرو چشمک بزند و یا خاموش نشود. این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد مثل: معیوب بودن سنسور اکسیژن یا جریان هوا، شمع فرسوده، مبدل کاتالیزوری آسیب دیده یا شل شدن درپوش گاز. اما گاهی ممکن است که باتری ضعیف نیز مقصر این موضوع باشد. وقتی باتری معیوب و یا کم شارژ باشد نمی تواند مقدار مناسبی انرژی را به رایانه ی خودروی شما ارسال کند و فعالیت های شیمیایی خودرو را به درستی انجام دهد. این ممکن است موجب شود چراغ چک خودرو روشن شود. پس برای مطلع شدن از ایراد اصلی حتما خودروی خود را به یک مکانیک متخصص نشان دهید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
12 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میلاد
۱۴۰۱-۰۶-۲۴ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

سلام ماشین من ام وی ام x22 هستش و من میخواستم که عوض کنم باتری ام وی ام x22 خودروی خودمو به همین دلیل
از شما کمک میخام که منو در رابطه با باتری ام وی ام x22 که بتونم مناسب ترین باتری ام وی ام x22 هم از احاظ قیمت و هم کارایی و هم برند مناسب تهیه و نصب کنم ممنون میشم ازتون

جوادی نژاد
۱۴۰۱-۰۷-۱۷ ۵:۵۰ ب٫ظ

سلام و وقت بخیر
لطف می کنید بگید بهم اگر باتری ام وی ام X22 رو ثبت سفارش کنم چقدر طول میکشه به دستم برسه. میخوام از قبل بدونم که اگر یهو باتری MVM X22 خراب شه امکانش هست همون روز به دستم برسه؟ و تا چه محدوده ای ارسال رایگان دارید؟

فرزاد
۱۴۰۱-۰۷-۲۴ ۴:۵۴ ب٫ظ

سلام چراغ های جلوی خودروی من روشن مونده و باتری ام وی ام ایکس ۲۲ خالی شده. از طول عمرش ۳ سال می گذره حالا اینکه من این باتری ام وی ام ایکس ۲۲ رو باید عوض کنم یا با باتری به باتری حل میشه؟ لطفا یکم منو راهنمایی کنید.

بدلی
۱۴۰۱-۰۸-۲۳ ۱:۴۳ ب٫ظ

ماشینم ام وی ام ایکس ۲۲ هست. از عمر باتری MVM X22 حدود ۴ سال هست که می گذره. احتمال این رو میدم که این روزا باتری دشارژ بشه البته مطمئن نیستم. ولی برای اینکه خیالم راحت بشه میخوام از شما بپرسم که آیا ممکنه از باتری خودروی دوستم که MVM X33 هست برای ماشینم باتری به باتری انجام بدم؟

جرایی
۱۴۰۱-۰۸-۲۳ ۳:۳۴ ب٫ظ

ماشین من ام وی ام x22 است. این ماشینو من دست دو خرید کردم. صاحب قبلی به من گفت که پارسال باتری ام وی ام ۵۳۰ رو تعویض کرده ، در صورتی که صبح امروز ماشین من دیگه استارت نمی‌خورد. من چطور میتونم بفهمم که باتری تاریخ تولیدش چه زمانی بوده؟ آیا بر روی باتری چیزی نوشته شده؟

qadimi
۱۴۰۱-۰۹-۱۶ ۹:۰۱ ب٫ظ

ماشین مامانم و قرض گرفتم باهاش برم تا بنگاه و برگردم میخواستم یه ملکی رو ببینم مسیرش طوری بود که حتماً باید با ماشین میرفتم، برای همین ماشین مامانم رو برداشتم که داشتم میرفتم یهو دیدم چراغ داخل ماشین شروع کرد به چشمک زدن و یهو کامل خاموش شد. شک کردم به اینکه نکنه باطری ام وی ام x۲۲ داره از بین میره و این یه نشونه باشه! ماشین رو زدم کنار زنگ زدم از برادرم بپرسم قضیه چیه که اونم گفت تازه باطری ماشین را عوض کرده و امکان اینکه مشکل از باتری باشه خیلی کمه، ولی من همچنان فکر می کنم مشکل از باتریه. به نظر شما حق با منه یا با برادرم؟

احمدرضا
۱۴۰۱-۱۰-۱۴ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

تصور من این بود که برای تعویض باتری خودرو های شاسی بلند حتماً باید از باتری های پایه بلند استفاده کرد واسه همین میخواستم برای تعویض باطری ام وی ام ایکس ۲۲ از باتری ۷۰ آمپر استفاده کنم اما متوجه شدم که شما ذکر کردید که برای تعویض باتری این ماشین باید از باتری ۶۰ آمپر پایه کوتاه استفاده کرد! حالا می خوام بدونم که اگه من بخوام از همون باتری که مدنظرم بود روی ماشین استفاده کنم مشکلی پیش میاد برای ماشین یا قطعاتش یا اینکه از نظر فنی ممکنه مشکل بخورم با ماشین؟