باتری ام وی ام ۳۱۵

باتری ام وی ام 315

خرید باتری ام وی ام ۳۱۵

باتری ام وی ام ۳۱۵ شما مثل تمامی باتری های خودرویی دیگر، مستعد خوردگی و سولفاته است. خوردگی تجمعی از مواد رنگارنگ (معمولاً سفید، سبز یا آبی) است که روی پایانه‌ها یا کابل‌های باتری شما اتفاق می‌افتد، که جریان برق را مختل می‌کند و به مرور زمان باعث خراب شدن آنها شده و مالک خودرو را مجبور به خرید باتری ام وی ام ۳۱۵ جدید می کند. چندین علت مختلف برای ایجاد خوردگی وجود دارد. باتری های سرب اسید گاهی اوقات بخار اسید سولفوریک و گاز هیدروژن را تخلیه می کنند. هنگامی که این گازها با گرمای زیر کاپوت و فلز روی پایانه های باتری واکنش نشان می دهند، خوردگی ممکن است رخ دهد. خوردگی همچنین می تواند ناشی از شارژ بیش از حد باتری شما باشد. با بالا رفتن سن باتری، ترمینال ها بیشتر در معرض خوردگی قرار می گیرند و ممکن است به خاطر داشتن یک باتری مسن با پایانه های خورده، نیاز به خرید باتری ام وی ام ۳۱۵ داشته باشید.

خوردگی مقدار نیرویی را که می تواند از باتری به موتور وسیله نقلیه شما و از سیستم شارژ به باتری برگردد، محدود می کند. این به عملکرد باتری شما آسیب می رساند و راه اندازی موتور را دشوارتر می کند. همچنین مانع از توانایی باتری برای شارژ صحیح می شود و اگر اجازه داده شود برای مدت طولانی کار کند، باتری شما را به طور کامل دشارژ می شود و نیاز پیدا می کنید خرید باتری ام وی ام ۳۱۵ را انجام دهید. خوردگی همچنین می تواند به سایر قسمت های وسیله نقلیه شما مانند کابل های باتری آسیب برساند.

به عنوان بخشی از تعمیر و نگهداری منظم خودکار خود، مطمئن شوید که پایانه های باتری خود را برای علائم خوردگی بررسی کنید. اگر متوجه انباشته شدن خوردگی شدید، می توانید با استفاده از برس و محلول جوش شیرین و آب آن را تمیز کنید. اگر خوردگی باتری را از بین برده بود، با خرید باتری ۶۰ آمپر پریمیوم می توانید جانی دوباره به خودروتان ببخشید. این باتری را می توانید از بین محصولات امداد باتری کهن با ارسال و نصب رایگان در محل در اقصی نقاط تهران از جمله فرمانیه ، سید خندان ، نیرو هوایی و نارمک تحویل بگیرید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

تعویض باتری ام وی ام ۳۱۵

قبل از اینکه به فکر تعویض باتری ام وی ام ۳۱۵ باشید، کمی با ساختار باتری آشنا شوید. یک باتری سرب اسید دارای الکترودهایی است که عمدتاً از سرب و اکسید سرب ساخته شده اند و الکترولیت درون آن شامل محلول اسید سولفوریک است. هنگامی که یک باتری سرب اسیدی تخلیه می شود، صفحه مثبت عمدتا دی اکسید سرب و صفحه منفی سرب است.

ولتاژ اسمی باتری سرب اسیدی تک سلولی ۲ ولت است که می توان آن را تا ۱.۵ ولت دشارژ کرد و تا ۲.۴ ولت شارژ کرد، یک باتری خودرویی دارای ۶ سلول است. صفحه مثبت یک شبکه آلیاژ سرب-آنتیموان-کلسیم است که حاوی اکسید سرب به عنوان ماده فعال است. صفحه منفی یک شبکه آلیاژ سرب – آنتیموان کلسیم است که از مواد فعال فیبر اسفنجی تشکیل شده است. جداکننده که می تواند الکترولیت را نگه دارد، از اتصال کوتاه بین صفحه مثبت و صفحه منفی و از افتادن مواد فعال از سطح صفحه جلوگیری می کند. در واکنش الکتروشیمیایی باتری، اسید سولفوریک به عنوان یک الکترولیت برای هدایت یون ها عمل می کند تا الکترون ها بین مواد فعال مثبت و منفی باتری منتقل شوند.

باتری سرب اسید دارای مزایای بسیاری برای خودرو است، آنها دارای قابلیت جریان و نوسان زیاد هستند که هنگام استفاده برای راه اندازی موتورهای احتراق داخلی ایده آل است. به عنوان یک فناوری، باتری های اسید سرب یک فناوری به خوبی شناخته شده هستند و می توان آنها را به راحتی با تجهیزات نسبتاً کم فناوری تولید کرد. برای اینکه سلول اسید سرب بازی بتواند ولتاژ تولید کند، ابتدا باید شارژ دریافت کند. ولتاژ اعمال شده برای تامین آن باید بیشتر از ۲.۱ ولت باشد تا برق به داخل سلول جریان یابد. اگر باتری توانایی تامین شارژ کافی را نداشته باشد و در تست متوجه شدید که مشکل از باتری است، تعویض باتری ام وی ام ۳۱۵ باید اولویت کارتان قرار بگیرد.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

خرید باتری mvm 315
ارسال رایگان باتری mvm 315
تعویض باتری mvm 315

باتری مناسب mvm 315

زمان خرید باتری مناسب mvm 315 باتری با ظرفیت ذخیره مناسب را تهیه کنید، ظرفیت ذخیره به این اشاره دارد که باتری خودرو چقدر می تواند به طور مداوم حداقل ولتاژ مورد نیاز برای راه اندازی وسیله نقلیه شما را در صورت از کار افتادن دینام تامین کند، بدون این که دشارژ شود. این همچنین نشان می دهد که ماشین شما چقدر می تواند به تنهایی با باتری کار کند. از آنجایی که بسیاری از وسایل نقلیه نیازهای متفاوتی دارند، بهتر است با دفترچه راهنمای مالک خود مشورت کنید تا رتبه بندی ظرفیت ذخیره توصیه شده خودروی خود برای تهیه باتری مناسب mvm 315 را مشاهده کنید. فقط باتری‌های خودرویی را انتخاب کنید که در محدوده توصیه‌شده ذکر شده در دفترچه راهنمای مالک باشند.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

فرسودگی باتری MVM 315

۱۸۱۲۰۱ ف:  در نهایت روزی باتری خودروی شما فرسوده خواهد شد. این زمان معمولا دو سال بعد از گذشت از طول عمر آن اتفاق خواهد افتاد. فرسودگی باتری وسیله نقلیه با این نشانه ها ظاهر می شود:

تشکیل رسوباتی بر روی سطح آن و سر باطری ها که سولفاته نامیده می شوند

به وجود آمدن اختلال در عملکرد سیستم های برقی نظیر چراغهای جلویی خودرو

کند استارت خوردن و راه اندازی شدن موتور خودرو نسبت به قبل

دشارژ شدن مکرر باتری حتی با وجود شارژ کردن آن به وسیله ی باتری به باتری

راه درست این است که در زمان مشاهده ی این نشانه ها به تست باتری پرداخته و پس از اطمینان از فرسودگی آن سریعا اقدام به تعویض نمایید.

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

 

تست باتری ام وی ام 315
نصب باتری mvm 315
ارسال رایگان باتری ام وی ام 315

سوالات متداول

چگونه از پایانه های باتری ام وی ام ۳۱۵ نگهداری کنیم؟

پایانه های مثبت و منفی متصل به باتری ام وی ام ۳۱۵ شما گاهی اوقات ممکن است به مرور زمان شل شده یا دچار خوردگی شوند. اگر پایانه های شما شل شده یا خورده شود، ممکن است در راه اندازی خودرو با مشکل مواجه شوید زیرا باتری ام وی ام ۳۱۵ شما نمی تواند به درستی نیروی خود را منتقل کند. شما می توانید با تمیز کردن منظم پایانه های باتری ام وی ام ۳۱۵ ی خود از بروز مشکلات مربوط به خوردگی در باتری جلوگیری کنید. می توانید با استفاده از آب جوش پایانه های باتری ام وی ام ۳۱۵ را تمیز کرده و بر روز آن ها گریس بزنید تا از تشکیل سولفاته جلوگیری کنید.

باتری سایر خودرو ها: باتری رانا

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

با رعایت این نکات، از باتری ام وی ام ۳۱۵ خود نگهداری کنید …

۱. بررسی کنید هنگام دور شدن از ماشین خود هیچ چراغ داخلی یا بیرونی را روشن نگذاشته اید.
۲. اگر به طور منظم با ماشین خود رانندگی نمی کنید، یک شارژر باتری بخرید تا بتوانید آن را شارژ نگه دارید.
۳.  رانندگی کافی با سرعت مناسب حداقل دو روز در هر هفته، برای شارژ باتری ام وی ام ۳۱۵ شما کافی است.
۴. دینام و سیستم شارژ باتری را در هر سرویس دوره ای بررسی کنید.
۵. اجزاء الکترونیکی موتور خود را به طور منظم برسی کنید، وضعیت نامناسب این اجزاء  در بریخ موارد می تواند بار اضافی را روی باتری وارد کند.
۶. با تمیز کردن پایانه های باتری وسیله نقلیه خود، در واقع می توانید به باتری خودرو کمک کنید قوی تر و طولانی تر عمل کند!

باتری سایر خودرو ها: خرید باتری بسترن b30

۵۵۱ ۳۲۰ ۸۸ – ۰۲۱

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ملودی
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۳:۲۰ ب٫ظ

سلام وقت شما بخیر من ماشینم ام وی ام ۳۱۵ هستش و باتری مناسب ام وی ام ۳۱۵ چند امپر هستش و از کدوم برند هستش ؟ امکانش هست شما به من راهنمایی بدید ؟

توکلی
۱۴۰۱-۰۷-۱۹ ۳:۲۶ ب٫ظ

سلام عرض شد. ماشین من روشن نمیده باید هل بدیم تا استارت بخوره و حرکت کنه یعنی اگه بایستم دوباره همونجوری میشه . ایراد از باتری ام وی ام ۳۱۵ هستش عایا؟ منکه بلد نیستم نصب کنم. اگر یه باتری mvm 315 ثبت سفارش کنم خودتون نصبش کنید ؟؟؟؟؟؟

علی
۱۴۰۱-۰۷-۲۷ ۹:۴۶ ق٫ظ

سلام به شما. من با ماشینم در هفته چهار بار میرم سرکار و برمی گردم . طول راه هم تا کارخونه ۴۰ دقیقه هست. این مقدار رانندگی برای اینکه باتری ام وی ام ۳۱۵ زود عمرش تموم نشه کافی هست یا خیر؟
باتری ام وی ام ۳۱۵ چند آمپر هست. برند پرمیوم هم از این باتری موجود دارید؟

مولایی
۱۴۰۱-۰۸-۲۳ ۳:۴۰ ب٫ظ

سلام . من در مورد یک باتری خودرویی فقط در این حد میدونم که درش سرب وجود داره. اونم از اینجا میدونم که شنیدم باتری را دور نمی اندازند چون سرب داره و به محیط زیست آسیب می رسانند. میشه یکم هم شما اطلاعات درباره مواد داخلی باتری ام وی ام ۳۱۵ به من بدید تا بدونم از چه موادی به جز سرب استفاده شده که انقدر به محیط زیست آسیب می رسونه؟

ایمان
۱۴۰۱-۰۹-۱۶ ۹:۵۹ ب٫ظ

مدرسه پسرم تقریباً ۵۰۰ متر با مدرسه دخترم فاصله داره و من هر روز صبح هر دو را به مدرسه می رسانم و بعد میرم نون تازه میخرم میرم خونه. این تنها استفاده من از ماشین ام وی ام ۳۱۵ هستش، از موقعی که برف اومده مدارس تقریباً یک هفته است که تعطیل و من یه هفته ماشین از پارکینگ بیرون نیاوردم. گفتم برای کسب اطلاعات این جا کامنت بزارم بپرسم اینکه من ماشینو یه هفته از پارکینگ بیرون نیاورد ممکنه باطری ام وی ام ۳۱۵ من رو تحت تاثیر قرار بده و باعث بشه باتری بترکه ؟ ممنون میشم اگر کسی اطلاعاتی در این مورد داره در اختیار من قرار بده.

ghalibaf
۱۴۰۱-۱۰-۱۴ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

من فکر میکردم که باطری ام وی ام ۳۱۵ باید هر ۵ سال یکبار عوض بشه، واسه همین برنامه‌ریزی کرده بودم که وقتی چهار سال از عمر باتری گذشت و تموم شد برم یه تست کنم باتری رو که ببینم چه روزی از سال پنجم عمرش برای تعویض باتری مناسب تره ، ولی الان بعد از گذشت دو سال از آخرین باری که من تعویض باتری انجام دادم باطری ماشین خراب شده و ماشین دیگه روشن نمیشه! خیلی تعجب کردم چون حتی نصف طول عمری که من فکر میکردم رو هم نداشت، حالا من توقعم بالا بوده یا اینکه این باتری زود از بین رفته؟؟